
Toyota je najzeleniji (najekološkiji) globalni brend, po rezultatima istraživanja Best Global Green Brands, koji je sprovela međunarodna kompanija Interbrand na nekim od najvećih svetskih tržišta.
Istraživanje Best Global Green Brands ove godine je sprovedeno prvi put, a Interbrand ga je sproveo na uzorku od 10.000 potrošača na velikim svetskim tržištima, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Francusku, Nemačku, Italiju, Japan, Brazil, Indiju… Ocenjivale su se razne ekološke kategorije i javna percepcija koliko su neki brendovi ekološki, a na kraju se izračunavao tzv. zeleni indeks.
Toyota je ukupni pobednik istraživanja, dakle ne samo u auto-industriji, sa 64,19 bodova. Na drugom mestu je 3M (63,33), a na trećem Siemens (63,08).
Među 10 najzelenijih brendova od proizvođača automobila nalaze se još i Volkswagen i Honda na šestom i sedmom mestu. Visoko su još Hyundai (11.), BMW (12.), Mercedes-Benz (16.) i Ford (20.).
U obrazloženju rezultata kaže se da je Toyota vodeći primer kako briga o okolini može postati prioritet u vođenju kompanije, a ekološka se strategija širi i na ljude po celom svetu.
Najbitniji doprinos dala je Toyotina vodeća pozicija među proizvođačima automobila s hibridnom tehnologijom, jer su od 1997. godine Toyota i Lexus prodali više od 3,2 miliona hibridnih automobila.
Top 10 najzelenijih brandova:
1. Toyota
2. 3M
3. Siemens
4. Johnson & Johnson
5. HP
6. Volkswgen
7. Honda
8. Dell
9. Cisco
10. Panasonic
Izvor : Automoto-portal.hr