home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema planovima General Motorsa, Opel bi trebalo da iz sadašnjih tržišnih segmenata koje pokriva svojim modelima pređe u više. Namera je da se iskoristi Opelov renome i ime da bi marka postigla bolju prepoznatljivost, naročito na domaćem, nemačkom tržištu.

"U Nemačkoj smo zabeležili najveći gubitak tržišnog udela u petogodišnjem periodu pre General Motorsovog bankrota. Zato moramo da revitalizujemo Opel i da iskoristimo prepoznatljivost marke da bismo konkurisali Volkswagenu i njegovoj tržišnoj poziciji", rekao je, Dan Akerson, izvršni direktor GM-a.

Istovremeno Chevrolet bi u Evropi dobio još istaknutiju ulogu kako bi zauzeo pozicije koje trenutno zauzima Opel.

GM takođe ima u planu i proizvodnju Chevroletovih modela u Evropi, što bi bilo u skladu s namerama da se ovoj marki omogući značajniji udeo na automobilskim tržištima ovog kontinenta. U 2010. godini Chevrolet je u Evropi imao 2,5% tržišnog udela.

Izvor : Netauto.rs

Foto : Opel 



čitanja : 901



Komentari