
Nastup Honde na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu
Na predstojećem Salonu automobila u Frankfirtu, u septembru, biće lansirana potpuno nova Honda Civic. Razvijena specijalno za evropsko tržište, nova Honda Civic biće ponuđena u hatchback varijanti sa 5 vrata, a u prodajnim salonima u Srbiji biće dostupna početkom 2012.
Jedna od upečatljivih karakteristika novog dizajna Honde Civic je kombinacija zadnjih svetala koja izgleda kao spojler, ali i ima ulogu spojlera. Njegova aerodinamična linija utiče na to da vazduh nesmetano klizi preko krova i strana automobila. Takođe, sve komponente su redizajirane uz poseban fokus na vožnju i upravljanje, redukciju CO2 emisije, kvalitet unutrašnjosti, ali uz zadržavanje najvećeg prtljažnog prostora i prostora kabine u klasi kao i fleksibilnosti i praktičnosti po kojoj je prethodna generacija prepoznatljiva.
Još jedan novitet na ovogodišnjem Salonu u Frankfurtu biće i nova Honda Insight, model za 2012. koji je doživeo restilizaciju. Predstavljanje Honde biće kompletirano prikazivanjem modela CR-Z, CR-V, Jazz i Accord. Takođe, Honda će na ovom nastupu prikazati i izbor najvećih noviteta kada su u pitanju motocikli i energetska oprema.
U delu predstavljanja koji se odnosi na koncepte, Honda će predstaviti EV i EV- Neo, električna vozila sa četiri i dva točka, a tu će biti i FCX Clarity vozilo sa pogonom na vodonične gorive ćelije i platforma za “plug- in” Hybrid.
PR Delta Automoto
Ranije objavljeno PR saopštenje
Honda će lansirati potpuno novi model Civic hatchback na Salonu automobila u Frankfurtu, septembra 2011. godine. Ovaj novi model biće u prodaji početkom 2012. godine, a proizvodiće se u Britaniji u fabrici u Svindonu.
Novi Civic, specijalno dizajniran za Evropu, deveta je generacija popularnog hatchback-a. Prvi Civic pušten je u prodaju još 1972. godine i do danas predstavlja model koji diktira trendove u dizajnu automobila C segmenta. Konstruisan u skladu sa zahtevima evropskog tržišta, novi Civic će biti ponuđen u varijanti sa 5 vrata i uz najveću prostranost kabine u C segmentu. Motori koji će biti dostupni su benzinski i-VTEC 1.4 i 1.8 i dizel i-DTEC 2.2.
Kod nove generacije Civic-a korišćen je sistem vešanja torzione zadnje osovine koji je veoma kompaktan i omogućava maksimalanu iskoristivost prostora u kabini. Takođe, razvijen je i jedinstven izolator koji je ispunjen tečnošću i koji omogućava postizanje odličnog balansa između udobnosti i sportskog upravljanja. Tako je maksimalno povećan komfor i stvoren osećaj brze, okretne i dinamične vožnje. Kod novog Civic-a postignute su odlične performanse na evropskim putevima, gde se često kombinuje brza vožnja i ponekad veoma loši putevi, zahvaljujući intenzivnoj saradnji evropskih eksperata sa timom kolega iz Japana. U testiranje na evropskim putevima uloženo je više vremena nego kod bilo kog drugog Hondinog modela. Sve su ovo razlozi zbog kojih se od novog Civic-a mnogo očekuje.
Honda mi je uvjek bila izazovna ali posljednja honda civic sto mi se bas svida je EP3 a ove zadnje dvi su mi previse svemirske.Ali godinama mi se pocmu svidati.Ko i vino ..sto starije to bolje.
Joj sta bi dao da imam onaj Akord s kraja 80-ih sa podizucim svetlima, obozavao sam ga ... :D
Ovaj Civic obecava, samo da ne bude onako "nadut" kao Jazz. Aktuelni Civic mi je i dalje svez vizuelno. Vozio sam se u Type R verziji, zanimljivo iskustvo. :D