home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Tanjug, "Alfa Romeo", jedna od "Fijatovih" filijala, ponovo će se pojaviti na američkom tržištu u 2013. a ne 2012. godini kako je bilo planirano.

Jedan od direktora tog brenda Herald Vester saopštioje ovu vest na sajmu automobila IAA u Frankfurtu koji je otvoren krajem minule sedmice.

"Alfa", koja se nalazi u vlasništvu "Fijata", odložila je ponovno pojavljivanje na tržište SAD za 2013.

To je, prema proceni analitičara, loša vest za 100 ili više "Fijatovih" američkih dilera koji su potpisali ugovore da će preuzeti taj brend jer im je obećano da će dobiti modele od "Fijatove" podružnice "Alfa" i, moguće, vozila robne marke "Lanča", kako bi popunili svoje prodajne auto-salone.

"Fijatovi" američki dileri sada imaju za prodaju samo jedan model, manji gradski automobil "fijat 500."

Stručnjaci upozoravaju da je privredna neizvesnost u Evropi prinudila direktore "Fijata" da preispitaju planove o tome koje će proizvode gde i kada lansirati.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Alfa Romeo



čitanja : 855



Komentari

Ova mi je lepša od 8C. Jedino mi se ne svidjaju ovi retro štopovi,kao ni na 8C.

Autor PITBULL™ 19 Sep 2011, 13:12

Fijat je, u najmanju ruku, neozbiljna kompanija. Ako su potpisali ugovore da ce da isporuce te automobile dilerima 2012e, onda bi morali da ih ispostuju. Isto vazi i za obecanje o modelu koji ce se proizvoditi u Srbiji, ali to je potpuno druga prica

Autor STrider 19 Sep 2011, 13:16

@STrider
slazem se...mada nesto posebno ne gotivim Fiat, tako da me ovo nije iznenadilo...a sto se tice konkretno automobila na slici...4C...prelep je, samo da bi da izadje vise...

Autor DaMir 19 Sep 2011, 13:45

@STrider
americki dileri su potpisali ugovore... :)))

Autor carobnjak 19 Sep 2011, 13:51

jbt koji glupi clanak tanjuga!
Vise nisu sposobni ni da prevedu proste recenice a jos i izmisljaju ovo za Lanciu.

U originalnom clanku na engleskom pise da kad su potpisali ugovor za fransizu i prodaju Fiata 500, nije im obecano da ce prodavati modele Alfa Romea niti su potpisali ugovor da ce ih prodavati.

Vec im je Marchione REKAO da postoji MOGUCNOST da ce prodavati i Alfa Romeo u istim salonima zajedno sa Fiatom.

U medjuvremenu, Fiat 500 je proslog meseca prodao vise automobila u SAD, od celog Mini brenda (Mini Cooper, Clubman, Countryman, naravno sa S verzijama, a 500 jos uvek bez Abartha.)

Autor bole 19 Sep 2011, 14:42

@bole,
prodaja u avgustu 2011
mini 3,109
fiat 3,106
s tim sto je najjeftiniji mini cak $4,000 skuplji od najjeftinijeg fiata ($19,500 vs $15,500). fiat je vec sada objavio da nema sanse da ostvari plan (50,000 vozila) jer su do kraja avgusta prodali tek 11,000. a jos malo dolazi zima - period kada se takvi auti izuzetno lose prodaju.

Autor mile antena 19 Sep 2011, 14:47

u pravu si, Fiat je prodao 3 komada manje.

Ta razlika u ceni i doprinosi da Fiat ima pristojnu prodaju u odnosu na Mini, iako ima samo kupe i kabrio verziju 500, bez Abartha. A mini ima mnogo vise modela plus S verzije. Plus Fiat ima losu reputaciju u SAD, mada se veoma mali broj Amerikanaca seca da se Fiat ikad prodavao u SAD.

Naravno da im se prodajni plan nece ispuniti kada su u martu trebali imati 120 otvorenih dilera, a do proslog meseca ih otvoreno tek oko 90. Plus kasnila je cabrio verzija.

A ovo za prodaju zimi u SAD si lupio. Kakva je prodaja Minija bila proslih zima? Jeli izuzetno lose u odnosu na leto?

Autor bole 19 Sep 2011, 15:32

Odlozeno po hiljaditi put :)

Autor milan 19 Sep 2011, 15:38

Килавци килави... ал објективно, са чиме да изађу? Са Митом и Ђулијетом? Иако обожавам Алфе, мисим да им је ово самртни ропац... на жалост

Autor Столе 19 Sep 2011, 15:44

@bole,
istina je da mini ima vise modela, ali kao sto rekoh - najjeftiniji mini je $4,000 skuplji od najjeftinijeg fiata. cak i najskuplji fiat (500 kabrio) je za $500 jeftiniji od onog osnovnog mini cooper.
sto se tice broja dilera, neznam koliko mini ima, ali neverujem da je veci broj od fiata.
sto se tice samih dilera tu je fiat napravio ogromnu gresku. nije ni cudo sto se zacrtani broj dilera nije otvorio kad imaju samo jedan auto u ponudi sa niskom cenom i traze od ljudi da otvore poseban dealership za takve aute? umesto da su spojili fiat dilere sa chrysler-dodge-jeep-ram, kao sto je toyota uradila sa scion-toyota-lexus. i ide im sasvim dobro. mene cudi sto je fiat uspeo da nadje i 90 idiota koji ce otvoriti dealerships.
a sto se tice prodaje zimi nisam nista lupio. pa ko ce u sred zime da kupuje sportski coupe? sad sam gledao brojeve prodaje minija u zimu i mini obicno se prodaje u 4,000+ primeraka leti i oko 3,000 zimi.

Autor mile antena 19 Sep 2011, 21:32

@mile antena,
A je l' imas podatak po prodaji u drzavama? Meni je apsurd da neko prodaje takav auto tamo gde su jake zime. Bilo bi mi logicnije da ciljaju na Floridu, Kaliforniju itd u vecem procentu nego negde na severu. Njujork kao izuzetak naravno.

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Sep 2011, 21:39

@uros,
nemam prodaju po drzavama, samo ukupnu. naravno da uglavnom ciljaju na drzave gde nema jakih zima, ali te drzave ne cine 100% prodaje. tako da kad dodje zima ukupna razlika se primeti, posebno za kompaniju koja ima samo jedan model. da imaju jos neki veci model i po koji crossover to sto se sportski auto slabije prodaje u zimu se nebi ni primetilo, jer bi drugi modeli nadoknadili njegove brojeve.

Autor mile antena 19 Sep 2011, 21:49

@mile antena,
Ne znam, sumnjam da su hteli da zarade nesto sa FIAT-om 500, kapiram da je to vise kockanje sa vracanjem FIAT-a na americko trziste. Cekaju Alfu ali se to nesto oteze buduci da Alfa prvo treba da sredi gamu u evropskom dvoristu. Izvesniji je Masetati vise.
Da li imas podatak o prodaji Volta? Buduci na zablude/istine o elektropogonu u zimskim uslovima i isplativoscu baterija? I da li je konkurentan Priusu kao lideru u toj oblasti.. Mrzi me da trazim, cenim da znas nesto vise o tome. Poz

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Sep 2011, 22:00

@Uros,
generalno je tesko opstati kad imas samo jedan model, posebno kad se jos prodaje lose. neznam sta je bio problem prosiriti vec postojece dodge-chrysler-jeep-ram dilere i dodati jos i fiat. mnogo jeftinije i mnogo lakse za biznis, jer kad se zimi fiat slabo prodaje jeep i ram se i dalje prodaju jako dobro.
do kraja avgusta je prodato 3,132 volta u americi.

Autor mile antena 19 Sep 2011, 22:10

@mile antena,
Pa eto, mozda ako stigne ABARTH sa svim onim KIT opcijama, ili taj model sa 5V. Ponavljam, sumnjam da je profit cilj, vise marketing. Mada, da ima glupih potez-ima.
Koje su kritike na racun Volta,ako ih ima?

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Sep 2011, 22:18

cena. :)
ja jos jednog nisam video uzivo

Autor mile antena 19 Sep 2011, 22:23