home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Tanjug piše da nemački Opel, evropska filijala američkog "Dženeral motorsa" (GM) nastoji da poveća udeo prodaje na ruskom tržištu, sa sadašnjih 2,6, na 5,0 procenata u naredne tri godine. To je izjavio direktor "Opela" Karl-Fridrih Štrake nemačkom izdanju "Fajnenšel tajmsa."

Štrake je precizirao da je kompanija do sada prodala oko 50.000 kola na ruskom tržištu i dodao da je optimista da će "Opel" do kraja godine nastaviti sa tom ekspanzijom. 

Pored toga, GM je uveo novu smenu u ruskom pogonu u Sankt Petersburgu, a "Opel" će koristiti deo tog novog kapaciteta za proizvodnju vlastitih automobila.

"Ševrolet", kao jedan od GM robnih marki i "sestrinska" filijala "Opela", drugi je najprodavaniji brend u Rusiji, iza "Lade."

Prodaja "Ševroleta" u Rusiji porasla je 57 odsto na oko 126.800 komada za devet meseci 2011., prema podacima Udruženja evropskog biznisa u Moskvi. "Opelova" prodaja skoro je porasla 100 odsto na oko 48.500 komada u istom periodu. "Opel" je 14-ti najprodavaniji brend u Rusiji.

Rusko tržište automobila ponovo se oporavlja posle krize i zemlja je na dobrom putu da postigne nivo prodaje kola koji je poslednji put zabeležila 2008., pre nego što je dostignut najniži nivo 2009. 

Autor : Tanjug.rs

Foto : Opel 



čitanja : 613



Komentari