
Tanjug piše da nemački Opel, evropska filijala američkog "Dženeral motorsa" (GM) nastoji da poveća udeo prodaje na ruskom tržištu, sa sadašnjih 2,6, na 5,0 procenata u naredne tri godine. To je izjavio direktor "Opela" Karl-Fridrih Štrake nemačkom izdanju "Fajnenšel tajmsa."
Štrake je precizirao da je kompanija do sada prodala oko 50.000 kola na ruskom
tržištu i dodao da je optimista da će "Opel" do kraja godine
nastaviti sa tom ekspanzijom.
Pored toga, GM je uveo novu smenu u ruskom pogonu u Sankt Petersburgu, a
"Opel" će koristiti deo tog novog kapaciteta za proizvodnju
vlastitih automobila.
"Ševrolet", kao jedan od GM robnih marki i "sestrinska"
filijala "Opela", drugi je najprodavaniji brend u Rusiji, iza
"Lade."
Prodaja "Ševroleta" u Rusiji porasla je 57 odsto na oko 126.800
komada za devet meseci 2011., prema podacima Udruženja evropskog biznisa u Moskvi.
"Opelova" prodaja skoro je porasla 100 odsto na oko 48.500 komada u
istom periodu. "Opel" je 14-ti najprodavaniji brend u Rusiji.
Rusko tržište automobila ponovo se oporavlja posle krize i zemlja je na dobrom
putu da postigne nivo prodaje kola koji je poslednji put zabeležila 2008., pre
nego što je dostignut najniži nivo 2009.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Opel