
Kako piše Tanjug, "Mercedes-Benc" je u oktobru povećao prodaju u svetu za 3,1 odsto, zahvaljujući velikim isporukama u SAD, Kini i Rusiji.
"Mercedes-Benc" i "Smart" prodali su prošlog meseca oko
111.600 automobila u svetu, za 3,1 odsto više nego lane u oktobru, prenele su
agencije.
Američka prodaja "Mercedesa" porasla je 23 odsto, na oko 22.600
jedinica, a u Kini 23 procenata, na nešto preko 16.500 vozila. Evropska prodaja
poznate robne marke, međutim, smanjena je 11 procenata, na oko 43.500 kola zbog
finansijske krize i privredne neizvesnosti.
Prodaja "Mercedesa" na domaćem tržištu u Nemačkoj pala je za više od
16 procenata, na oko 22.600 jedinica, saopštio je "Dajmler."
Kompanija je povećala isporuke "Mercedesa" 23 odsto u Južnoj Koreji i
35 procenata u Rusiji. Prošlog meseca u svetu je prodato više od 103.000 kola
sa oznakom čuvenog brenda, a za 10 meseci 2011. godine, 1,022 miliona kola.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Mercedes
Znaci svaka cast. Prodati toliki broj luksuznih vozila i to ne bilo kakva vec sa trokrakom zvezdom. ")
Tomica je ostavio link, a mislim da su presli cifru od 1,3 miliona. Svi modeli su ostvarili rast prodaje, osim serije 3, koja je spala sa skoro 300k, na nekih 288k (sto je smesno, buduci da je to model na zalasku, tj. sada vec stari model). Ovo su podaci za period JAN11-SEPT11. BMW sigurno prelazi 1,5 miliona do kraja godine.
Kad ne može na Starom kontinentu, gde je konkurencija prepoznala pad kvaliteta, mrtav dizajn, potpunu dosadu i nemaštovitost, cenu van pameti, nepopularnost, posebno njihovih "sportaka" onda....Oće Rusima da uvale čudesa.
BMW-i sa plavobelim znakom nece preci 1,5 miliona (bice oko 1,35), ali kad im se dodaju ostali BMW-i bice preko 1,6 miliona:). BMW obicno izbacuje rezultate za prethodni mesec oko 8.-9. u mesecu.
@toma
Koji ostali BMW-i ne misliš valjda na Mini i RR. Onda Audi proda najvise jer posluje pod okriljem VW.
@Energy saver
E moj rođače da ti znaš kako su rusi obrazovan i načitan narod nikad ovaku glupost ne bi napisao ovde.
@Dakara
tesko je ponekad objasnjavati se sa nekim preko neta. Ne znas ko je, koji nivo obrazovanja ima, koji nivo inteligencije, i jednostavno ne znas kako da pristupis. Ali ja uglavnom imam dosta strpljenja. Pre ovoga da te pitam za nesto od ranije - jel si konacno sabrao kako to laserska svetla imaju 10.000 casova radni vek, a ne traju samo 14 meseci?:))
Drugo, DA, mislim na Mini i RR. Oni samo u prvoj generaciji pod BMW nisu imali procentualno gledano puno BMW tehnologije u sebi. Sada, to su skoro pa 100% BMW-i. Nova generacija MINI-ja ce biti bazirana na BMW FWD platformi. Pogledaj samo ove spijunske slike,
http://www.miniforum.com/forums/showthread.php?t=1353
pa ces videti o cemu pricam. BMW kamuflaza, Minhenske tablice, u okolini Minhena snimljeno, cak je na ovom prototipu unutrasnjost iz BMW CompactCity FWD modela. Isto je i sa RR, stim sto se RR sklapa uglavnom rucno.
I trece, opet neke stvari ne razumes. Audi moze da bude samo ono sto je MINI za BMW. Dakle nije Audi vlasnik VW, vec je koliko sam ja upoznat, obrnuto. Nek me isprave ako gresim. Tako da to otpada. A sam VW se vec odavno na sva zvona hvali kako ce da postane najveci proizvodjac automobila na svetu i tako da pretekne Toyotu. I pod tim brojkama ubrajaju i VW, i Skoda, i Audi, i Seat automobile. Dakle, za one koji znaju da citaju i rasudjuju, stvar je vrlo jasna...
S obzirom da su A i B klasa klasa pred smenom,S klasa,M klasa,SL,CL,pa i GL,nije loše ! :))) Dolazi do smene u otprilike pola game ! A svaki model se slabije prodaje pred izlazak naslednika. Tačnije,mene čudi da se uopšte prodaju modeli koje čeka smena,nikad takav ne bi kupio,ali eto ljudi kupuju... :)
Da znam da će sl godine da izadje S klasa pa uzmem sad aktuelnu?
Ali ok,oni "preko" imaju povoljne uslove finansiranja pa uzme S-a i kad izadje sl. godine nov,on ga vrati i uzme novi.
@Energy saver
Druze grijesis za Mercedes..On je oduvjek bio najprodavanija premium marka u Njemackoj a i bice kome god se to ne svidjalo,prema trenutnoj statistici.
Iako je Mercedes ovog mjeseca po prodaji bio u minus 15.5 % on je prodao 24.128 sto ga cini [Opet]prodavanijim od Bmw-a i Audija ovog mjeseca[3000 vise od drugoplasiranog nije malo].A i svakog mjeseca je do sada tako,a evo ti i statistika svakog mjeseca..
http://www.autobild.de/bilder/fotos-die-beliebtesten-marken-oktober-2011-2239351.html#bild30|ref=http://www.autobild.de/artikel/neuzulassungen-oktober-2011-2185590.html
Evo ti i statistika prodaje auta po klasama u Njemackoj,opet ponavljam imas za svaki mjesec...
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuzulassungen-2011-nach-fahrzeugsegmenten-das-sind-die-bestseller-im-oktober-4076979.html
@Proter
nadam se da si dobro proucio to sa tih linkova koje si okacio. MB je prodao vise od BMW-a nekih 2000 komada. Ali pazi ovo: A klasa je prodata preko 2500 komada vise od serije 1, C klasa je prodata preko 3 hiljade komada vise od serije 3. Dakle ti najjeftiniji modeli su napravili razliku od 5 ili 6 hiljada komada, a MB sve ukupno ima nesto preko 2000 vise od BMW. Sta ti to govori o prodaji u visim klasama? Serija 5 - E, serija 7 - S, X5 - ML,...I ne zaboravi da je u Nemackoj Mercedes pre samo 5-6 godina prodavao 10-15.000 komada vise od BMW mesecno. I da mu 25% celokupne mesecne prodaje ide na A klasu, koja je prilicno jeftinija od najjeftinijeg BMW-a. Kao i kod nas, tako se ovih dana i u Nemackoj A klasa nudi po prilicno niskim cenama. Kod nas vec od 15999, u Nemackoj mozda i koja stotka jeftinije. BMW nikada, kako kod nas tako i u Nemackoj nije imao model koji se prodavao ispod 20000, cak i na akcijama.
Cela ova prica gubi smisao ako uzmemo u obzir i prodaju MINI-ja. I nemojte misliti da ce prodaja Mercedesu skociti sa predstavljanjem nove A klase. Ne zaboravite da ce ona biti po ceni kao nova serija 1. Dakle mnooogo skuplje od sadasnje A klase. A sadasnju A klasu najvise prodaje cena.
@toma
Никако да поменем онај клипић о М5, али сачекаћу неку вест о њему. ;)Укратко, генијалан мотор и још бољи мењач. А што се тиче Ауди и Фолцикиног односа, то је ваљда свима јасно. Тек после огромних улагања Фолцика је успела да одвоји мало Ауди и да направи (прилично солидну конкуренцију) МБ и БМВ-у. Иначе модели из '80 и почетком '90 су комплетне Фолцике са накаченим прстеновима.
@PITBULL
Постоји цела армија рационалних купаца који буквално чекају нови модел да би купили претходни!!! :))
Има ту логике, добије се нов аутомобил, углавном препуњен опремом а по цени која иде и до 20% испод цене наступајућег модела. А уз то и комшије не пуцају од зависти кад им нагласиш да је старији модел... ;)))
Stariji modeli, pred izlazak novog se prodaju zato sto su lepe cene, a druga stvar je da ljudi koji kupuju te automobile ne razmisljaju bas kao prosecan Srbin. U Nemackoj automobili iz klase serije 3 se ne kupuju da bi se ljudi ku*cili po selu, vec da bi se vozio kvalitetan auto. Jos ako moze da se dobije po 20% (sto rece Gagiba) nizoj ceni, super. A ovde kod nas i serija 1 i A3 sluze za ku*cenje!
Osim toga Mercedesu je mnogo lakse. Naime, penzioneri u mnogo manjoj meri prate internet, tako da vrlo cesto pojma nemaju da se pojavio novi model:)