home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tanjug prenosi izjavu predsednika Srbije Borisa Tadić da je ugovor koji je država potpisala sa Fijatom poverljiv zato što je tako insistirao ivestitor.

„Mi želimo da ugovor bude javan, ali Fijat se takmiči sa konkurencijom i mi moramo da razumemo kada veliki investitori ne žele da otkriju poteze u poslovanju, jer je faktor iznenađenja za njih veoma važan”, objasnio je Tadić u razgovoru sa učesnicima regionalnog seminara u organizaciji studenata Fakulteta političkih nauka, čija je ovogodišnja tema bila „Srbija u narednoj deceniji”.

Tadić je rekao da zna kako će izgledati Fijatov model koji će biti lansiran na sajmu automobila u Ženevi, a proizvođen u Srbiji, i kakve će mu biti performanse.

On je objasnio da te informacije ne može da iznese u javnost kako investitor ne bi izgubio profit u prvoj godini nakon puštanja tog modela na tržište.

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 1012



Komentari

Ma sve je to lepo,ali mora da se zna koliko para ulaže,odnosno dobija u ovom slučaju. Jer Fiat ovde više dobija nego što ulaže,Srbija ga finansira. E zato ne sme ugovor na sunce. A da bi ga Srbija finansirala,Fiat je podmazao džepove ovih što se busaju da su ga doveli...

Autor PITBULL™ 06 Nov 2011, 13:34

Ma šta jer je Fijat tako želeo! Ne može Fijat da želi nešto mimo volje naroda! Neka ide u Italiju tamo pa neka krije informacije od Italijana.

Autor MasterHaosis 06 Nov 2011, 13:57

Nadajmo se da Fiat ne poželi da ostanemo gladni i žedni...
Nego,jel im se Tadija izvinuo što posluju sa gubitkom na globalnom nivou?
Vidim da ih svesrdno pomaže da ih izvuče iz bule,ali mala je Srbija,nema dovoljno para.
Inače bi im on rado prepustio ceo državni budžet,u zamenu za par miliona...

Autor PITBULL™ 06 Nov 2011, 14:05

Ispade FIAT bitniji od naroda.

Autor milan 06 Nov 2011, 14:40

Šteta što mesto fiata, nije došao Mercedes. Ovako Mercedes štancuje po Kini, a Fiat Made in Evropa.

Autor Energy saver 06 Nov 2011, 15:07

Moram još jedan komentar da ostavim na ovakvu besmislicu. Prosto ne verujem koliko su drski i koliko potcenjuju inteligenciju narodu.
Ali nažalost,izgleda da su u pravu. Ljudi će i dalje da ih biraju.
Elem,ovo (naslov) je kao :"lopov nije osudjen,jer je ON tako želeo !!!"
Nego,napravismo mi opet problem Tadiji,jer će morati opet da se izvinjava čelnicima Fiata zbog naših slobodoumnih komentara...
Verujem da ljudi kad vide Tadića,pre nego što im išta kaže,kažu "ma ok,oprošteno"...

Autor PITBULL™ 06 Nov 2011, 16:39

Čuj ovo, tako je inzistirao FIAT, pa je ugovor tajna. Pa dobro da li je Gospodin Tadić, kao Predsjednik jedne države odgovornan FIAT-u, ili građanima zemlje čiji je Predsjednik? Niko ne traži od njih da prikazuju nove modele ili tehnologije, nego odnos ulaganja pri stupanju u joint venture sa državom Srbijom. Mislim da i "naši" nisu skroz nevini u ovome...

Autor Milan 06 Nov 2011, 16:46

Ljudi,
dal^ ste čuli. Samopravljanje je nestalo! Prošlo je vreme kad su se čistačice pitale isto kao i doktori. Nije jasno šta oćete! Izabrali ste vaše "predstavnike", oni sad misle za vas.
Kad dođu, novi izbori, metnite prst na čelo, a sad malo zaćutite. Mnogo galamite!

Autor Energy saver 06 Nov 2011, 18:23

presednik drzave govori o planovima i poslovanju fijata a i o modelima..joj srbijo..ala si nakaradna

Autor ivan 06 Nov 2011, 21:27

Mislim da je menjan nekoliko puta, pa je zato tajan. Od ulaganja, modela, pa do broja radnika. Na pr. Altavila je izjavio još prošle god. da se od prvog ugovora dosta toga promenilo, kao i da sve veća automatizacija nuzno vodi smanjenju radnih mesta, pa je previše 2480 radnika koliko je u prvom ugovoru. To je retko ko preneo.

Autor B M 06 Nov 2011, 23:42

Način na kojem je opljačkana „Zastava“, tj. narod i fabrika koju je taj narod gradio, ostaće nezapamćena.

Nigde još nisam pročitao da je *američka* revizorska firma početkom 2006. god. procenila vrednost „Zastave“ na čak 25 miliona evra. A i to je podcenjeno.

Međutim, taj izveštaj napravljen je pre nego što je u „Zastavi“ uloženo još 13,5 miliona evra za novu (zašto novu?) opremu namenuta za liniju „zastava 10“ odnosno „fijat punto“.

I sve je to „Fijatu“ dato džabe, zajedno sa zemljom i pravo da rade šta hoće sa onu šaku radnika koje je ostalo. U fabrici danas se ugovori pišu na samo 3 meseca. A „Fijat“ je godinama i godinama oslobođen od svih dadžbina.

Kada narodu nije stalo (hajka protiv „Zastave“ se medijski vodila godinama), a Vlada je to videla, ministri kao i „Fijatovi“ ljudi su se osetili slobodnim da se ponašaju krajnje neumesno u ovom slučaju. Nisu ni nevini „Zastavini“ menadžeri, koji su znali šta se dešava a ćutali su zarad plate koje i dalje primaju a ne rade ništa.

Isto će biti sa „Jatom“.

Autor KG1953 07 Nov 2011, 00:59

Za početak proizvodnje automobila u Kragujevcu isto se država zadužila, YU. Potpisom je garantovao Tito, I ko zna šta je pisalo u ugovoru, uglavnom Zastava je stalno dugovala Fiatu.

Autor B M 07 Nov 2011, 08:08

Džaba ti objašnjavaš BM ovde su sve ogorčene sveznalice opšteg smera.
I jedna ispravka 2480 nije precizna cifra. U ugovoru piše "najmanje 80% od 2480 do januara 2013."
dakle broj je manji a moooožda i veći.

Autor CMRKZ 08 Nov 2011, 09:31