
Sredinom naredne godine, preko Luke Bar će početi izvoz automobila italijanskog Fijata, koji će biti montirani u kragujevačkoj fabrici.
Izvršni direktor kompanije Luka Bar Slobodan Pajović kaže da su "gosti iz Italije posetili Luku Bar, obišli skladišni prostor koji je određen za lager automobila i uverili se da je luka potpuno spremna da odgovori svim zahtevima u vezi ovog posla".
On kaže da je planirano da se za prve dve godine preko Luke Bar pretovari u proseku po 50.000 vozila.
"Plan je da u narednim godinama broj pretovarenih automobila ide uzlaznom linijom. To će zahtevati dolazak dva do tri broda sedmično, da bi se u četvrtoj i petoj godini dostigao pretovar od oko 200.000 automobila", kaže on.
Na pitanje koliki prihod od ovog posla zajednički očekuju njegovi realizatori u Crnoj Gori - Luka Bar, Željeznica i špediteri, Pajović kaže da je to, u ovom trenutku, teško predvideti.
"Za očekivati je da zbirni prihodi na godišnjem nivou budu između dva i tri miliona evra u toku prve dve godine rada. Nakon četiri ili pet godina, prihod bi, po sadašnjim računicama, dostigao osam do deset miliona evra", smatra direktor Luke Bar i dodaje da ni taj, niti bilo koji drugi posao, ne može biti ugrožen odnosom zaposlenih "koji bi imao karakter neprofesionalnosti".
Izvor: B92.net i Pobjedasamo da se zna kako ide ta prica ... da ne budemo slucajno u zabludi kako imamo super fabriku i kako ova zemlja zaradjuje nesto od izvoza...dakle FAS fakturise vozila Fiatu Italia bez zarade (jer je ista firma) a onda Fiat Italia to fakturise trecem licu kojem se izvozi nasa roba i naravno da Fiat Italia uzima ceo kajmak :)a FAS pokriva samo troskove proizvodnje i izvoza i zarajuje samo na nasem trzistu... e to su zacrnjeni delovi ugovor :)))))
300000 vozila godisnje=1000 vozila dnevno=100 kamiona koje treba preteci u gudurama Crne Gore i sandzaka. Zbogom letovanje u CG.