home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen će sadašnji 2.5L benzinski motor na američkom tržištu zameniti sa 1.8 TSI agregatom.

Ovaj 2.5L redni petocilindrični benzinac se ugrađuje u Jettu i Passat za američko tržište, a razvija 170KS i 240 Nm obrtnog momenta. Njega će zameniti 1.8 TSI koji se koristi u više modela u evropskoj ponudi, a raspolaže sa 118 kW/160KS i 250 Nm.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1216



Komentari

Podržavam

Autor Dejan L 20 Nov 2011, 09:31

Konačno...

1,8 TSI je state-of-the-art automotosne industrije.

Ne znam da li znate da taj motor postoji u čak tri varijante od kojih VW koristi samo ovu osnovnu od 160 KS (realno oko 175KS).

Druge dve varijante koristi samo Audi i imaju valvelift sistem. Razvijaju oko 170 KS (realno preko 180) i imaju još manju potrošnju, finiji rad, itd.

Neverovatno je koliko je taj motor iznad konkurencije, to je dobar primer nadmoći Nemaca u ovom trenutku.

Autor Nebojša 20 Nov 2011, 11:53

Nije valjda da su se setili........

Autor Vladigar 20 Nov 2011, 12:15

Ovo je kod njih kao 1.1 kod nas. :)))

Autor PITBULL™ 20 Nov 2011, 12:31

@Nebojša
Kako misliš "realno"?
Realno je manje nego što deklarišu. Zato što je deklrasina snaga ona na radilici. Realna snaga je ona na točkovima.

Autor PITBULL™ 20 Nov 2011, 12:33

ovo bi mogao biti los potez, prosecan amerikanac auto kupuje na osnovu zapremine motora, snaga i obrtni moment mu nisu poznati

Autor maxi 20 Nov 2011, 13:57

@PITBULL™
Ako nisis znao da te obavestim, da ovi motori imaju na trenutak, taman da pretičeš i do 10% više snage od deklarisane.
Nije ti ovo Mercedes, pa da kaska po putu, sa kamion tehnologiji.
Ovde se radi o modernim motorima, a posebna je priča da 60 na sat možeš da voziš od 1 do 6 brzine, bez problema.
Ni to nema u Merca.
Uz to jeftiniji za duplo od Merca a za toliko i bolji. Gde ima takva ponuda?

Autor Energy saver 20 Nov 2011, 14:31

@Energy ma ja, zato ti vozis Mk2 1.6d ne valja ti Mercedes;)

Autor hh 20 Nov 2011, 15:04

@mile antena
ako se secas, tvrdio si da Ameri nece prihvatiti ove male benzinske motore, jel tako?

Autor carobnjak 20 Nov 2011, 15:32

@ Nebojša

Pronađi podatke o 1750 TBi motoru. ;)

Autor Neša 20 Nov 2011, 16:04

@Energy saver

Mercedes ima kamionsku tehnologiju ? VW ima modernije motore ? Svasta :)) Pa covece vw je tek pre koji godinu uveo common-rail motor ! Stvarno svasta

Autor djene 20 Nov 2011, 16:08

a jel ovaj auto na slici statista iz filma "Best cars of 2011: BMW 535d and 1M in Clarkson's Powered Up DVD"?

Autor savesni vozač 20 Nov 2011, 16:12

@hh
Golfa dvicu je vozio moj deda. I on, kada je napravljen je oduvao konkurenciju, tipa mečka 123 (takođe kamion).
Sad vozimo MK 6-ticu, pasata 2.0 TDI.
Inače ovo TDI bode oči celom svetu. Kad neko, bilo kad, i bilo gde napravi takav dizelaš, da je napravljen i prodat u toliko primeraka, zadovoljnim kupcima, koji im mane ne nalaze, osim vas koji i niste seli u VW, onda daj neki komentar.
Ovako prati šta radi TSI, stvarajući novi svet motora, a ne kao Merc da budži neke kompresore, pa posle odustane od njih zbog žalbe vlasnika.

Autor Energy saver 20 Nov 2011, 16:31

@autor teksta,
ovaj motor, pored jette i passata, se takodje ugradjuje i u golf i beetle.

@maxi,
ako je tako hajde molim te objasni mi sledece: ford f-series, najprodavanije vozilo u americi u poslednjih 25 godina. objasni mi zasto vecinu prodaje cini po zapremini najmanji 3.5l ecoboost, a ne neki od vecih motora (3.7l, 5.0l, 6.2l).

@carobnjak,
i dalje tvrdim to. kako ce se ovaj novi motor u vw pokazati videcemo, samo zato sto ga vw ubacuje u svoje modele ne znaci da ga kupci zele i da ce ga kupovati. vw ovih dana ima odlicnu prodaju u americi, ali to je zato sto je toliko spustio cene da ne mogu biti manje.
inace, plan fiata je da prodaju 50,000 500 ove godine. do kraja oktobra ih je prodato manje od 16,000. tako da za njega i dalje tvrdim da je preskup i da u americi se ne mogu vaditi na ono na sta se vade u evropi (retro dizajn, ima svoj sarm ...).

Autor mile antena 20 Nov 2011, 17:35

јес одвратна ова џета на слици... толико је безлична да бих рађе купио форд фокус да сам амер ... истина је да фауве даје одличан ниво поузданости за релативно пријемчиве аутомобиле ... ал такође је чињеница, да искључујући туарега и пасата цц, прави и смртно досадна возила (не рачунам ауди)

Autor Столе 20 Nov 2011, 19:50

@ Столе
Iz ranijih komentara nisi odavao utisak osobe podložne uticaju predrasuda. VW već dugi niz godina zasniva svoju pouzdanost na staroj slavi(čitaj stara buba i golf I) i "PR"-u, a realno, čak i njihovo glavno "marketing glasilo" Auto Bild na dužim testovima pritisnuto činjenicama ne može da ih pozitivno oceni što se tiče pouzdanosti.

Autor Ex Italo fan 20 Nov 2011, 20:58

VW je za Amere na dnu što se tiče pouzdanosti i tačka. Zato su i snizili cene. Ako kupuju vozilo manje kubikaže, onda japanac, veće japanac ili amerikanac, trak skoro pa obavezno amer, a može i japanac. Slika marki u očma američkog kupca je ovakva, e sad što je u evropi drukčije... VW je evropski proizvođač, iz najveće evropske zemlje. Prosečan Amer pet para ne daje na 'mekanu' plastiku u enterijeru (skapirali ljudi da se na tome ne sedi), hoće da ima svu moguću opremu u startnom modelu (suprotno vW filozofiji), dizele ne šljivi ni 3%. Mogu samo da zamislim kako da nekom tamo pokušaš da uvališ TDI traktorče, umesto šestaka sa 350NM obrtnog momenta koji prede k'o mačak. Nemojte zaboraviti da su i ti motori osavremenjeni, nisu ni nalik na nekadašnje.
Što manje kod majstora, to je to, jer je sat 80-90$ + delovi, tako da ti očas izbiju 500-1000$ iz džepa!!! Ako je ovaj motor na nivou pouzdanosti japanca + ako može da pređe kilometražu šestaka, biće pun pogodak, u suprotnom...

Autor Dima 21 Nov 2011, 08:55

@ Ex Italo fan
делимично се слажем с тобом, али неке ствари не можеш оспорити... Добар маркетинг не може продати лош ауто у 6,3 милиона јединица, односно заузети 11,4% глобалног тржишта (подаци за 2010). С друге стране, усвајањем нових технологија све мање је тога на фолксвагену фолксвагеново, мечки мечкино, беемвеу беемвово... уграђују се такозвани third party склопови, а самим тим и поузданост више не иде искључиво на душу произвођача. Наведени Голф 1 и Буба су заједно имали мање делова него Поло 2007. Да ли је Алфа Ромео крив кад цркне Бош протокомер или оду силени на ТРВ виљушкама...

Autor Столе 21 Nov 2011, 15:52