
Kako piše Tanjug, italijanski „Fijat” je objavio da je počeo postepeno da gasi proizvodnju automobila u fabrici na Siciliji i saopštio da će poslednji automobil sići sa montažne trake u tom pogonu do kraja meseca.
Uprava „Fijata” je još pre dve godine najavila da će suspendovati rad pogona Termini Imerese, ali je tek ove sedmice počela sa praktičnom primenom odluke koja bi mogla da bude preteča sličnih sudbina jednog broja evropskih fabrika, prenela je agencija Market-voč.
U „Fijatovoj” fabrici Termini Imerese montira se stara verzija modela „ipsilon”, vozilo brenda „Lanča”. Proizvodnja u tom pogonu postala je neracionalna zbog toga što su se delovi dopremali sa severa zemlje, čime se drastično povećavaju troškovi montaže. Pre nego što se krenulo u proces zatvaranja, pogon Imerese je radio povremeno, a njegovi radnici su najveći deo vremena provodili kod kuće sa smanjenom platom.
Autor: Tanjug.rs
Foto: Lancia
Zatvoriće vremenom jos neku fabriku u Italiji. Zato je ugovor u Srbiji tajan, finalnoj fabrici i treba dati najveće pogodnosti jer za njom dolaze komponentaši. Da nije Fiat došao, nebi ni Jura, Leone, Dajtek i dr.
@B M
Kakve veze ima Fiat sa Jura, Leone, Dajtek.
Pre se može reći da je Fiat došao posle njih.
Fiat došao posle njih? Ko od koga više zavisi? Fijatu se nude za saradnju a ne on njima. Pratim sve vesti o Zastavi i Fiatu. Pre 4 god. potpisan je memorandum s Fiatom i od tad počinje veće interesovanje stranaca za otvaranje fabrika autoindustrije u Srbiji. Čak i tržište nekretnina u KGu zavisi od FAS.