
Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Policija snimila nesavesnog vozača „audija A8“ koji po kiši na auto-putu juri 250 kilometara na sat
Na osnovu snimaka iz presretača na kućnu adresu stiže prekršajna prijava
Pred vama su fotografije srpskih rekordera u prekoračenju brzine! Neko je jurio zato što je bio u žurbi, neko zato što uživa u brzoj vožnji, a neko zato što ne razmišlja. Svako je imao svoj razlog, ali zajedničko im je da su napravili prekršaj zbog kojeg se najčešće događaju nesreće koje gotovo uvek imaju fatalne posledice!
Najnoviji broj revije SAT donosi reportažu o najjezivijim primerima koje su zabeležili policijski presretači od 2008. godine, otkako krstare srpskim drumovima!
„Šta reći za vozača ‘opel astre’ koji na Ibarskoj magistrali zamalo nije izazvao direktan sudar? Prekršaji poput preticanja čitave kolone nasilničkom vožnjom BMW ili vožnja ‘poršea’ brzinom od 160 kilometara na sat, takođe na Ibarskoj magistrali, do juče su prolazili nekažnjeno. Jedan od ‘prvaka’ u jezivoj igri bezglavog jurcanja je ‘audi A8’ koji je po kiši, na auto-putu, išao sumanutih 250 kilometara na sat! Nažalost, bilo je i bržih i svima njima na kućnu adresu poslata je prekršajna prijava, dok će ih na sudu sačekati video-zapis koji se priznaje kao dokaz jer je sačinjen opremom baždarenom za ovu namenu“, piše u najnovijem broju revije SAT.
Ako je zaustavljen, vozač ima mogućnost da na snimku vidi prekršaj za koji se tereti i na licu mesta može mu biti naplaćena kazna.
- Vozači, međutim, ne znaju da uopšte ne moraju biti zaustavljeni posle prekršaja! Samo na osnovu snimka iz presretača na kućnu adresu ili adresu koja se nalazi u saobraćajnoj dozvoli stići će prekršajna prijava - piše u reviji SAT.
Osim reportaže s policijskim presretačima, najnoviji broj revije SAT piše i o tome zbog čega vozači, čak i kad ispune Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi, ipak moraju da plate štetu iz svog džepa i šta sve rade osiguravajuća društva kako bi izbegla da ispune svoje obaveze!
Čime je opremljen presretač
► laserski uređaj za merenje brzine koji se nalazi iznad unutrašnjeg retrovizora
► plavi treptači koji su skriveni na suncobranima
► komanda uređaja za merenje brzine koja je smeštena na desnoj strani centralne konzole
► centralna računarska jedinica smeštena je u prtljažnik vozila
► dodatna kamera u vrhu zadnjeg stuba i pomoću nje se snimaju prekršaji iza vozila, procedura privođenja na parkinga, pa čak i lice vozača
► ekran se nalazi ispred suvozačevog sedišta
Snimci potere za ludacima
Televizijski gledaoci imaće danas mogućnost da vide sve ono o čemu revija SAT piše u svom najnovijem broju. Tokom 30 minuta ekskluzivno će biti prikazani snimci jurnjave za ludacima koji su divljali na drumovima Srbije.
Ha ha, pa nisu mogli da stignu audija. Poslaće mu kući čestitku. Znači ako vozim 250km/h koliko 3.0tdi ide ladno, miran sam.
Mercedesa brzih nema...... Voze samo desnom trakom
Hahaha,al ga je Osman sadžgao,250 po kiši. :)))
Al nije to ništa strašno,dobar auto,još 4x4,dobre gume.
"Tokom 30 minuta ekskluzivno će biti prikazani snimci jurnjave za ludacima koji su divljali na drumovima Srbije."
Ovo je šokantna izjava. Pa naravno da će čovek koji uzme dobar auto da ga "opruži" na autoputu. Gde će ako ne na autoputu,u gradu???
Ludak je neko ko besomučno divlja,seče,rizično vozi.
Dakle,onda su svi Nemci ludaci,jer voze autobanom i više od 250.
Bahato!
Taj sa novim A8 mi je bio jedan od najacih zajedno sa onima iz Golfa 3 i Porsche-a 911. Ovog prvog su snimili izmedju Cuprije i Jagodine, pravac odlican za 250 kmh... ;)
pa onda i presretaci treba da voze po ogranicenju, a ove samo da snimaju i posalju kaznne.
napravite puteve i omogucite ljudima da voze.
tim autima koji imaju ogranicenje na 250 , njima je opusteno da voze dve glave, jer su sigurni i napravljeni za tako nesto. a to sto nasi putevi ne valjaju, to nikom nista. glupa drzava.
@Energy
Nije da nisu mogli da ga stignu,već ako vide da neko vozi jako brzo neće se upuštati u poteru da ne bi došlo do incidenta. Jednostavno mu pošalju "čestitku" kući i to je to. Nema potrebe za divljanjem i jurnjavom kad je ishod isti.
"Znači ako vozim 250km/h koliko 3.0tdi ide ladno, miran sam."
Ma naravno,al na Sony Playstation-u. :D
Inače 3.0tdi ide preko 250 ako te neko pita. 2007-o A8 3.0 tdi sam vozio 256kmh. ;)
2003 E320cdi 251kmh na 4250 obrtaja. :) Još ima 250 do pola i još 250 gde počinje crveno. Dakle može 270 da ide,kad bi joj se skinula blokada koju svi imaju na 250-255kmh.
Brate kad nekog kod vozi 100km/h pretičeš sa 250km/h to je skoro kao da pored vozila koje stoji prolećeš sa 150km/h. Kako to može biti bezbedno sa ma kakvim gumama i automobilom?
Taj koji vozi 100km/h vidi tebe na 200-250m iza sebe i krene u preticanje kamiona ne sluteći strahovitu brzinu kojom mu se približavaš. A ti sa 250km/h, naročito po kiši, nema šanse u takvom slučaju da izbegneš žestok sudar! Reci mi da grešim?
Bukvalno ovako je moj školski drug poginuo u poršeu 911 turbo pre 15-tak godina kod Dobanovaca, i sa sobom "odveo" još jednog drugara.
P.S. U Nemačkoj su putevi znatno bolji, većina ima i po 3 trake, i vozači očekuju druge veoma brze vozače u najbržoj traci. Kod nas ne, i zato je mnogo opasnije!
Jedino što bih promenio kod nas je ograničenje na boljim deonicama autoputeva na recimo razumnih 140km/h.
Gluposti. Kao sto kaze Pit, Nemci i prave automobile koji idu 250, jer mogu i imaju gde da ih malo "nagaze". U suprotnom, sta ce ti auto iznad 2.0 dizel? mene su hrvati "skinuli" na 207km/h. Platio, i dovidjenja...
Meni nije jasno kako neko moze da kaze da prekoracenje vise od 120-130 od dozvoljenog, i to jos po kisi, nije nista strasno... Nije da se nesto foliram sad, svako od nas krsi ogranicenja brzine, neko vise neko manje, ali ovo je preterivanje
@Miki
U pravu si donekle. Ali veruj mi,opasniji su ti što idu 100 i onda ulete u makazice nekom ko ide brže. A džaba i da im ablenduješ,vidi te on,al baš ga briga. E sad,tačno je da Nemci imaju bolje puteve,ali i kod nas može komotno da se vozi brže,kad bi svi učesnici u saobraćaju znali da voze. A makar 140 kao što ti kažeš. 120kmh je besmisleno. Čemu onda potreba za boljim autom od Sparka.
Ako ne sme da se vozi preko 120km,zašto onda ne zabrane prodaju takvih auta???
Licemrno.
Samo da bi naplatili kazne,jer znaju da većina sa dobrim autom neće voziti 120kmh (što je u dobrom autu kao da ideš peške).
@STrider
Nije bezazleno naravno,ali kad bi svi znali da voze,veruj mi da nije strašno. Pod tim "znali da voze" mislim da ti ne uleću u makazice,što je inače čest slučaj kod nas. Hrvati su npr daleko kultivisaniji,svi voze srednjom trakom,iako idu 150-170 npr. I ako ti neko uleti u makazice u Hrvatskoj,videćeš naše table.
Cinjenica je da i najbolje gume plivaju na 80 km/h tako da je ovaj sa Audijem bukvalno vozio po vodi.
Secam se pre par godina je bila nesreca u kojoj je vozac E klase vozio oko 200 na sat autoputem i udario otpozadi u auto koji je vozila devojka dok je preticala kamion. Od siline udarca E klasa je presla na drugu stranu autoputa (preko bankine) i tu se sudarila sa Volvoom. Svo troje u Mecki su poginuli i vozac u Volvou. Devojka je ostala nepokretna.
Slazem da treba podici ogranicenje na autoputecima s time da se kazni svako ko bez razloga vozi levom trakom.
@Pitbull
Pa prodaje se i vatreno oruzje ali to ne znaci da onaj ko ga kupi sme da radi sa njime sta hoce.
haha..moze 320cdi 270..hahaha..e ne lupajte gluposti o brzinama..i koliko koji moze da ide..vozio sam ljuce masine nego vi..i ne lupam gluposti..jel vi znate sta je voziti 250..ili 270..i koji je to osecaj..
320cdi,,moze da ide 230..ubio sam ga sa e32..35..od batajnice do banovaca bila je trka..tako da nemoze da ide ni 240..a kamoli 250..i 270..koja glupost
Vozačka kultura s jedne strane, većinom loš vozni park s druge i loši putevi s treće strane jednostavno zahteva neko normalno ograničenje brzine - trenutno 120km/h na autoputu (realno bi se zaista moglo povećati na 140km/h - možda bi onda bilo i manje nesreća jer bi ljudi bili svesniji da mnogi voze brže od njih).
200km/h sa zaista dobrim vozilom i gumama, na suvom, bez drugih vozila na autoputu, i to kvalitetnom autoputu, još je koliko toliko OK. Ali 250km/h po kiši je LUDOST i takvom treba uzeti vozačku na barem 1 god i žešće ga kazniti, možda i kraćom zatvorskom kaznom da malo porazmisli...
Autobahn ima deonice koje su ogranicene, to da se tamo vozi bez ogranicenja na autoputu nije skroz tacno. Oko 2/3 AB su ogranicene na 120. Obicno su ogranicenja u blizini velikih gradova, ili u odredjeno doba dana, i naravno u slucaju radova.
Naravno, tamo su putevi drugacije uradjeni, pa i ima uslova da se przi 250, ali druga bitna komponenta, a koja nama nedostaje jeste - kultura voznje. Desi se i tamo uletanje u makazice, ali posledice mogu snaci oba vozaca - ovaj prvi ne sme da usporava saobracaj, i mora da se skloni, a drugi NE SME da mu trubi, ablenduje, i vozi uz rep, vec ima da saceka da se skloni. Ajd' neka neko obajsni tu kulturu voznje nasim ljudima.
@Pit
Naravno da jeste ludak onaj ko vozi 250 tamo gde je ogranicenje vise nego duplo manje, i treba to drakonski kazniti. Kao sto rekoh, Nemci imaju gde da voze brzo, ali tamo gde je ogranicenje - Svabo vozi po ogranicenju, nema za*ebavanja sa zakonom. Vozacu A8-ce treba odmah oduzeti dozvolu, i kazna u proporciji sa dohotkom. (Mala digresija - cesto bahati vozaci ne shvataju da svojim ponasanjem dovode u opasnost i spostveni zivot, a ne samo druge).
@Energy
Hah - vozaci Mercedes-Benz-a ne moraju da se dokazuju, druze. Oni postuju pravila, zarad dobrobit svih. Za razliku od vozaca Audi-ja, ocigledno. Je l' tako Pit?
@STrider
Sta dodati, kratko i jasno si rekao. Sto se tice ovog kako se svi foliramo - i policija se folira:) Na nekim deonicama autoputa kod nas se tolerise i do 150-160 (iako je ogranicenje 120). Razumni smo mi drzava, samo nam fali malo 'poliranja' ovde i onde - povecati bezbednost samih puteva, i ukloniti bahatu bagru tamo gde joj je i mesto. Da normalni ljudi mogu da ostanu normalni.
@Miki
https://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y
Ovako izgleda kad te pretice neko ko vozi 150 km/h brze od tebe.
@W
Upravo tako, i ja sam negde debelo krsio ogranicenje, ali samo tamo gde uslovi to dozvoljavaju-niko ni ispred ni iza mene i suv i kvalitetan kolovoz. Da bi policija snimila ovog lika koji je vozio 250 morala je odredjeno vreme da vozi iza njega istom brzinom po istim uslovima puta, sto je takodje ludost.
@PITBULL
Slazem se da vozacima u Srbiji nedostaje saobracajna kultura, ali ne verujem da su drugi balkanski narodi nesto specijalno bolji od nas. Doduse, nisam vozio u Hrvatskoj, pa cu ti verovati na rec.
opet laz..u hrvackoj..cim predjes 130..pokraj puta imas bliceve koji te opominju..ako ne spustis brzinu snime te i dobijes na kucnu adresu..tamo pandure na putu ni nevidis..
@Loshmi
+1
@STrider
Ja sam vise mislio na foliranje policije, posto oni zapravo tolerisu manja prekoracenja brzine. Ovo za jurnjavu za prekrsiocem... To je poenta posla(presretaca), i guess.
@STrider
Veruj mi,više puta sam išao kroz Hrvatsku. Pre dosta godina sam stigao BG-Ljubljana za 3,5 sata. :) Najlepše mi je bilo kroz Hrvatsku,od granice do granice "krstarenje" 220-240. :)
Nigde nikog (vrv sam imao sreće). A možda tad još nisu imali presretače. Nigde radara kao kod nas da ti podleću pod auto iz žbuna,jok.
To sam tad tako,više ne bih. Sad je već mnogo "tesnije",mnogo presretača,teško da možeš da prodješ bez kazne. U HR ti je ograničenje 130kmh a kamere su naštelovane da tolerišu + 10kmh ! Čak,možeš i do 150 pa i 160kmh da voziš,neće te dirati 99,99%. Tolerišu. Ali 140 možeš bez ikakvog probelma da voziš,staviš tempomat i ne brineš. Kao što rekoh,samo par puta su mi uleteli i sve su bile ili naše ili bosanske tablice,nijedan Hrvat ! Ok,ja blicam uvek,za svaki slučaj.
Kod nas mi je kamion uleteo (tad) pri brzini od 220kmh.
Vidim ga daleko,on ide možda 70,ja blicam blicam za svaki sl. da mi ne uleti,on ništa-ništa-ništa,ja se približavan,i tek što sam prišao tik do njega,uleti mi !
Jedva sam ukočio,sreća dobar auto (CL500). Inače da sam bio sa nekim drugim autom,ćao.
Jedino je to opasno na autoputu. Inače ako bi svi vodili računa,ne bi bilo brige. Ja kad vozim polako,idem srednjom ili trećom ako ima,uvek se sklanjam itd. Vodim računa o drugim učesnicima u saobraćaju. Da im omogućim da prodju ako npr kamion ili autobus stoji na pola trake,ja uvek odem malo desno da bi ovaj iz suprotne imao mesta da ga obidje. E al ne rade svi "vozači" tako. Kad bi se svi ponašali "domaćinski" u saobraćaju,verujem da ne bi došlo do jednog udesa.
I @W
Nije nikakav bauk ići preko 200 po kiši. Pa ja sam tad kroz Hrvatsku išao nonstop preko 220 a padala je kišica. Kad sam stao na pumpu,ono auto suv preko krova pa nazad kao gepeku,tačno se vidi kuda struji vazduh. Kao da ga je obgrlio. E naravno,ne bi vozio tako sa Golfom,ili nekim drugim autom. Za Juga je npr mnogo i 80. Sve zavisi kakav auto voziš. Ne koče Spark i Mercedes isto sa 150kmh npr. ;)
Autor ivan 11 Dec 2011, 14:50
mogu svi noviji dizeli 3.0 da idu 250...za cdi ne znam tacno koliko, ja sam se vozio u onom 3222cm3 220 i mogla je jos poprilicno....nego nismo imali gde.
znam da je pre 5-10 god neki vozac F1 , mislim Kimi R, uhvacen jer je vozio 330d 250 na sat. Oni mu to rekli, a njego odg je bio "Ljudi, to je nemoguce, ja vozim dizela" ...
Slazem se samo da ima dosta ljudi koji prave najvece probleme kada obilaze sa malom brzinom. Uzas...
@NemanjaBB 17:05
Pa moja je ta od 3222ccm,2003-e. Pogledaj gore,napisao sam koliko može da ide i na kojim obrtajima. Reci kako ide? :)))
A troši smešno s obzirom na performanse.
BMW 530xd ide 260km/h pri 4000 o/min. Zakucao kazaljku. Provereno na hrvatskom autoputu, suncan dan, prazan auto put...
hh..220 cdi 2011.. god..ide..228..nemanja...bb..noviji da..mogu da idu ali 2oo3..godiste ide 235..vozio sam taj auto ,,na 230..nije mogao vise ni da makne..a gd eje 250 i do 270..za te brzine treba vise konja..audi je da bi isao 3o1..i svi ostali..tu su negde mora da ima priblizno 420 konja..a ne mecka sa 204..konja..pricate gluposti..http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=104786
Velika stvar je saobracajna kultura, ma to je najvaznija stvar kada pricamo o bezbednosti.
Kod nas ljudi lece komplekse u saobracaju. Kada neko iza njih naidje bojim autom, oni hoce svojom sklopocijom da pokazu kako su oni "bolji vozaci od onoga baje sto vozi BMW-eJa"
Dosta sam citao o Autobahn-u i pricalo je par njihovih strucnjaka zasto su se odlucili da na nekim deonicama uklone ogranicenja (citiracu):
"Te deonice su bile veoma problematicne pre nego sto smo ukinuli ogranicenje jer su bile pogodne za razvijanje vecih brzina, a ogranicenje je stvaralo nervozu kako onima koji voze brze, a tako i onima koji misle da se svi trebaju kretati 130 km/h.
Nakomn sto smo ukinuli ogranicenje, vozaci su bili svesni da krajnja leva traka ne sluzi za krstarenje. Dok su oni vozaci koji voze brze bili koncentrisani na to da kvalitetno upravljaju autom, a ne da citavo vreme budu opterecni time kako ce ih neko uhvatiti.
Tako smo merom uklanjanja ogranicenja postigli daleko visi kvalitet upravljanja vozila, jer na kraju, to je najbitnija stavka voznje na auto putu - kontrolisati automobil, a ne da automobil kontrolise vas."
Eto sta su Nemci. Ljudi stavili na sto cinjenice i doneli odluku koja je dala direktne rezultate u poboljsanju sigurnosti njihovih auto puteva.
kod mecke i audija malo vise lazu satovi..vozio sam s 8..97..na satu pise 300..da idem..a on jedva 270..tako da sve sto pise nemora biti tacno..imate fabricko merenje pa vidite..
Vozio sam po HR 170 (po GPS-u) u koloni od 4-5 vozila razih registracija i nije mi stigla nikakva "cestitka". Vozili smo dugo u toj koloni, bilo je brzo ali ne i bahato, tako da sama brzina (ispod 200 al iznad 130) ocigledno nije problem.
https://www.youtube.com/watch?v=1gxxbrYOZ00&feature=related
260 sa pola gasa. :D
https://www.youtube.com/watch?v=WnBJudlKH0A&feature=related
C250 cdi
https://www.youtube.com/watch?v=BrDHk77KYBM&feature=related
haha..mclaren..hoces da ti ja pokazem video kako idem sa svojom sedmicom 280..a idem 230..vidi se da si dete kad gledas ta videa..imas fabricke podatke pa vidi..mecka laze sto je napisala 235..a..evo ti jos jedan podatak ..najnoviji cls..350..cdi.ide 240..sa istim motorom kao i 2oo3..
Rezime : ko hoće da potera mašinu,nek skine tablice pa nek snimaju do mile volje. :)))
Da li je moguce da ne znate da gotovo svi fabricki brzinomeri lazu??? Ja sam se vozio u Golf 4 GTI (150 konja) "240" km/h, sto je fizicki nemoguce.
Prave performanse se mere tek sa Vbox-om...
@Pitbull
Gotovo nijedan fabricki automobil (sem supersportskih) ne moze da dodje do blokade u najvisem stepenu.
Rešenje 2 : prljave tablice. ;)
Malo blata,da ne mogu da se iščitaju,pa nek snima veliki brat do mile volje. :)
Bolje 3 000din kazna nego 33. :)
Ne znam kolika je kazna za vožnju bez tablica,vrv je mnogo,tako da je bolje samo isprljati ih. :))
@loshmi
Pa da. Ja i kažem 251kmh na 4250 obrtaja,a tek na 4750 počinje crveno. Dakle,da nema blokadu,mogao bi do 270 pretpostavljam (po brzinomeru). E sad,svi lažu,to je tačno,samo neko manje,neko više.
Loshmi, šta to čudi, ja sam moj audi vozio 220 na 3800 obrtaja, daleko od crvene, šestom. :) A ima 130 ks i 310 nm obtni moment
@PITBULL™
Pa imam 2 komada 3.0tdi, pa mi ti objasni koliko koji može da ide i prenesi ta iskustva sa plejstejšna.
S4 3.0tdi, odrađen čip u Italiji, ide na autobanu po satu 280km/h.
Inače na 250km audi navedeni se ponaša kao E klasa 320 na brzini od 180km.
Što se Hrvatske tiče, granica tolerancije je na oko 150km/h a kod nas 140. Zato u Nemačkoj vozim krajnjom trakom 250 i sklanjam se makinama koje prolete, ali me Merc još nije prošao.
Inače lično sam imao iskustva sa ovim "progoniteljima"
Autoban-Dom PORSEA :)))
Inace,odavno postoji ona :
Porse-kralj autobana...
@PITBULL
Pre par vikenda sam se vracao iz Bg-a za Nis kasno uvece, taj deo autoputa je bio neosvetljen, ja preticao kolonu i u levoj traci je bila lesina nekog psa, jedva sam ga izbegao da mi ne ode pod tocak, ali sam ga udario branikom, zamalo da ga polomim. Isao sam 140, pa ga nisam video, a mlad sam i imam odlican vid. Zamisli sta bi se desilo da naletis na psa koji pretrcava put sa vise od 200km/h? Jedan drug je zamalo poginuo, kada je udario psa ciji les mu se "obavio" oko tocka, i to na magistralnom putu, pri relativno maloj brzini...
Takodje, imas na youtube-u primer onog lika koji je pre par godina vozio Gummball trku kroz Srbiju, kad je jurio izmedju Bg-a i Novog Sada valjda, i sa 200 naleteo na neravninu na putu pa slupao Rols Rojs...
@W
Gledao sam na tv-u i citao sam kada su uveli presretace kod nas, dozvoljeno im je da jure do 200km/h, preko toga ne smeju da jure, vec moraju da ga zaustave tak na naplatnoj rampi
@ST
Jasno. Ali čemu onda jača kola???
Da bi ih vozio 120kmh?
Licemerna su ograničenja,jer da stvarno žele da ograniče brzinu,uveli bi blokadu na kolima,da ne može preko 120kmh. Pa da svi predjemo na Sparka i tačka. Jer ovo je samo smišljeno da bi se uzimale pare. Kad bi stavili ograničenje kod nas 140kmh,ogromna većina bi poštovala,pa bi mnogo manje para uzimali. Zato su ti ograničenja takva kakva jesu. Ko još vozi 50km/h po gradu?
Svi prekoračuju,svi !
Prosečna brzina vozača u gradu ti je 60-70kmh.
P.S. Da smeju samo do 200,ne bi snimili A8. Voze oni koliko hoćeš,samo ne jure kad su velike brzine u pitanju,već snime i "čestitka" na kućnu adresu.
Presretač u Srbiji ide do 250km/h, posle toga stranka odlazi, a oni kao šalju čestitku, ali lično mislim da je to šuplja priča, nego se trude da mušteriju zaustave, presretnu drugom patrolom, na naplatnoj rampi.
Svaki autoput je ograđen žicom, osim na mestima gde divljaci kradu mrežu, tako da ukoliko izleti pašče, odgovaraju putari i moraju snositi štetu.
Nasi putevi nisu pogodni za takve brzine. Nasi "auto-putevi" nisu ni ogradjeni, da neka zivotinja uleti, dzaba sve. Cak i mala neravnina/rupa pri velikim brzinama moze biti kobna, a kamoli zivotinja, makar bio u pitanju mali pas.
Cak ni u Nemackoj nisu svi auto-putevi bez ogranicenja, a ko je bio tamo zna da je ogromna razlika izmedju naseg i njihovog auto-puta.
Jos jedan od problema je to sto su (gotovo) svi vozaci uvereni da su bas oni odlicni vozaci, a to narocito vazi za muskarce, mladje iskompleksirane i one u krizi srednjih godina... U redu je rizikovati vlastiti zivot, ali nikako nije u redu rizikovati TUDJE zivote.
Autu otprilike treba, sa dobrim koeficijentom otpora vazduha, oko 200-220 KS da bi isao 250kmh. Sa povecanjem brzine raste otpor vazduha tako automobilu da bi prebacio 250kmh treba najmanje 250KS. Cuo sam i ja pricice da sa 150KS idu i 250 ali ne ide to tako...brzinomeri zakidaju i lako moze da se utripujes da ides i celih 300kmh... :)
@Ivan govorim za W203. Lik sto vozi C200 CDi mi je pricao da je vozio 220km/h tako da ovaj moze 230-240km/h. Isto je jedan lik vozio 231km/h C220 CDI W203 i to je bilo prema GPS-u.
Orlo
Pa da se desi kada laže na pojedinim automobilima, može da laže 5 ili 10 km/h a ne 100. ahhahah :D dajte ljudi, koji vam je. :D
Ma ljudi pripazite sa tim matorim Merc drćelama W210, W211, W203.... pri većim brzinama. Već preko 100km/h oseća se nestabilnost, posebno na kupserima, rupama, po krivinama, recimo na Ibarskoj. posebo onaj nesretni automatk kad počne sam da šaltuje po krivinama a kad pustiš gas ide ko lađa. Na auto putu sve preko 180km/h je opasnost i nije čudo da se sa Mercovima često dešavaju saobraćajke na autoputevima. Nije to auto za divljanje već za prevoz od tačke A do tačke B.
Ja cu sa W124 da budem stabilniji i bez ikakve bojazni da krenem gde hoćeš, bolje i sigurnije nego bilo koji tvoj plastikaner.
@hh
A,sto da ne?
Inace,ja i 4 ortaka u Mercedesu C180 kompresor-150ks na autoputu 235 km/h...
Ogranicenje brzine na autoputu je cista glupost.
Ok neka opasna deonica (krivina, los kolovoz, klizav kolovoz, most i slicno) pa i da se ogranici na 120 ili 100 kmh, ali sve ostalo bez ogranicenja ili bar 160 kmh.
Pa i na nasem autoputu se lagano vozi 200 kmh (da ne napisem neku vecu brojku).
@pitbull
Nema sanse da ide 270 kmh, do 250 i nekako, ali posle toga je za svakih novih 10 kmh vece maksimalne brzine potrebno mnogo konjskih snaga.
Fabricko odstupanje pri 250 kmh na satu moze biti i 15-20 kmh (tj. realno idete 235 kmh), imao je ranije jedan italijanski autocasopis koji je nudio takve podatke za svaki automobil koji testiraju (gente motori ili automobilismo, nisam sad tacno siguran koji od ta dva).
@Dragan 11 Dec 2011, 17:34
Odlican komentar.
Šta sve ovde pročitah...
Za informaciju ovima što su išli čak 235km/h, 190-200 km/h ladno idu automobili od 120-150ks koji se polovni do 3 godine mogu kupiti za 6-7000 evra.
Putevi se projektuju tako da poluprečnik krivine i nagib puta u krivini zavisi od maksimalane dozvoljene brzine. Zbog toga je suludo voziti +15-20% brže od ograničenja, sem na pravcima, a i tu kratko vreme.
Gume? Svaka guma koja nije posebno pravljena posebno za trke je sigurna do brzine koja se računa tako što se od maksimalne brzine po brzinskom indeksu gume oduzme 70 kilometara. Za H brzinski indeks (210km/h) to je 140km/h što je dovoljno za bezbednu max brzinu na našim putevima. Za 230km/h morate imati neku gumu indeksa (Y), što podrazumeva njenu visinu 30,35 ili 40, odgovarajuće felne, s najverovatnijim odvaljivanjem bubrega. Napominjem da tako dobijate nešto u sigurnosti, ali time vaš automobil nije još uvek postao trkački, a autoput nije trkačka pista!
Nisam pristalica delimično „sumanutog“ zakona, a još manje „presretača“, ali mislim da bi – generalno posmatrano - život bez njih bio daleko gori
Ne razumem razmisljanje pojedinaca da je 250km/h normalna stvar.
I taj ''heroj'' sto je mislio da je faca sa tom brzinom, mislite da je on normalan. Tu je verujte mi odavno prevladao zdrav razum!
Razumem brzinu do 170-200 tako i ja vozim ali samo pod uslovom da na auto-putu nema nijednog automobila cim pocnem da se priblizavam lepo smanjim brzinu, a ne da nalazim razlog 'ja mu blicam, blicam, blicam, a on se ne pomera'!
Bas ti sto blicas ja bi ti oduzeo dozvolu zbog nasilicke voznje!
ajt sad!
nmg da verujem kakve gluposti vi lupate ljudi... to ogranicenje od 120 km/h nije stavljeno tek tako, vec zbog bezbednosti. u celom svetu ima ogranicenja... slazem se da ogranicenje moze da se poveca na recimo 140-150, ali sve preko toga je NE BEZBEDNO! sa jugicem je opasno i 100 da se vozi, a kamoli vise... tako da svi vi koji imate Audi ovo-ono, idite na trkacku stazu, pa jurcajte i 350 ako hocete, ali na autoputu ne preterujte, jer ugrozavate bezbednost drugih vozaca... hvala... PS. Pocetnik sa 18 godina,a sa 3x vise mozga nego vi matorci.