
Od tehničkih pregleda očekuje se zahtevnost, ali nigde oni nisu toliko rigorozni kao u Nemačkoj. Technischer Überwachungsverei (TÜV) je strah i trepet nemačkih vozača, čiji se izveštaji iz godine u godinu očekuju s nestrpljenjem.
Tri godine
nakon kupovine automobil prolazi dijagnostički tretman TÜV-ovih tehničara.
Ukoliko zadovolji stroge uslove, sledeći tretman se zakazuje za dve godine i
tako sve dok vozilo dobija prolaznu ocenu. Ako automobil ne zadovolji, daje mu
se još jedna prilika nakon servisa, a ako ne zadovolji ponovo - nema više
povratka na nemačke puteve.
TÜV-ov izveštaj za 2012. biće objavljen za nekoliko dana, ali rezultati
najboljih i najgorih automobila starih tri i deset godina već su se pojavili na
internetu. TÜV je u periodu od jula 2010. do juna 2011. pregledao 7.779.312
automobila, rezultate pogledajte u nastavku, s tim da procenat pokazuje broj
automobila koji u prvom ispitivanju nisu prošli.
Tri godine stari automobili:
1. TOYOTA PRIUS 1.9%
2. TOYOTA AURIS 2.6%
2. MAZDA 2 2.6%
4. PORSCHE BOXSTER/CAYMAN 2.8%
4. VW GOLF PLUS 2.8%
6. FORD FUSION 3.0%
7 .TOYOTA COROLLA VERSO 3.1%
8. MAZDA 3 3.2%
9. OPEL AGILA 3.3%
9. SUZUKI SX4 3.3%
118. KIA SORENTO 9.2%
119. PEUGEOT 407 9.4%
119. ALFA ROMEO 159 9.4%
121. CITROEN C4 9.5%
122. HYUNDAI ATOS 10.0%
123. HYUNDAI SANTA FE 10.1%
124. CITROEN C5 11.5%
125. FIAT PANDA 11.6%
126. RENAULT ESPACE 12.2%
127. DACIA LOGAN 12.5%
Deset godina stari automobili
1 PORSCHE 911 9.5%
2 TOYOTA RAV4 10.0%
3 TOYOTA YARIS 16.8%
4 TOYOTA AVENSIS 17.6%
5 MAZDA MX-5 17.9%
6 MERCEDES SLK 18.1%
6 TOYOTA COROLLA 18.1%
8 SUZUKI VITARA 18.4%
9 MERCEDES S-KLASSE 20.7%
10 HONDA ACCORD 21.0%
63 OPEL ZAFIRA 31.6%
64 MERCEDES E-KLASSE 31.6%
65 VW PASSAT 32.2%
66 FIAT PUNTO 32.3%
67 CITROEN BERLINGO 32.4%
68 ALFA ROMEO 156 34.4%
69 FIAT BRAVO/BRAVA 36.0%
70 VW SHARAN 36.5%
71 SEAT ALHAMBRA 36.7%
72 FORD GALAXY 37.9%
73 FORD KA 38.9%
pa sta ja pricam..krsevi..vidis i mecka se nasla..i to jos s..klasa..i slk..nevidim dobro ali nema ni jedan bmw..to je to posto je bmw..savrsenstvo..
Ma sta Nemci znaju sta je to pouzdanost...pogotovo za ove na dnu liste tipa Italijani, Francuzi. Interesantno je da ove marke sa zacelja ubedljivo drze svoje pozicije, tvrdoglavo se drze istih principa...samo napred...oduvace ih zato Korejci. :)
To pokazuje i da medju nemcima ima aljkavih vozaca. Zar nije logicno da pre nego sto bih oterao auto na TUV, oteram auto u ovlasceni servis i otklonim sve nedostatke, pa onda TUV prolazim glatko i naredne dve godine, miran.
Ovo je ko i svaka statistika, svako moze da izvuce zakljucke koje hoce. Matematicki receno, rezultati moraju da se ponderisu, odnosno da se smanji uticaj coveka. Prosto receno sigurno kupac priusa nije istog socijalnog statusa kao kupac logana, a samim tim nemaju isti pristup koriscenju vozila i njegovom odravanju, cime se direktno utice na poudanost.
Zakljucak nemci su sabirali babe i zabe.
Ovo je vrlo ozbiljna i veoma kompetetna lista!
To su ipak radili Nemci i to profesionalci koji žive od toga sa visokim kredibilitetom u celom (ozbiljnom)svetu.
Nije to Srbija da se "lažiraju" ovakvi rezultati.
Po(minimalnom)učešću nemačkih proizvođača i modela se jasno vidi i procenjuje ozbiljnost i istinitost ove liste.