home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Paviljon Volkswagen brenda je sada zvanično predao Kristijan Klingler, član UO za Volkswagen Putnička vozila zadužen za prodaju i marketing, Otu Ferdinandu Vaksu, generalnom direktoru Autostadt-a.

Paviljon je ponovo otvoren za posetioce sredinom jula, nakon šest meseci prepravki u Autostadt-u u Volfsburgu. Centralno delo paviljona predstavlja spektakularna medijska skulptura koja ističe suštinske vrednosti brenda i koja ima nekih 700.000 LED svetala.

Moderna staklena kocka je locirana u severnom delu Autostadt parka u Volfsburgu. Enterijer zgrade, koja je dugačka 25m, široka 25m i visoka 21m, u potpunosti je redizajniran. Medijska skulptura "Markenkern" (suština brenda) je centralno delo paviljona. Uspravna skulptura u glavnoj prostoriji je visoka 15,5m, ima dužinu od 35m i teži 27 metričkih tona. Zahvaljujući 700.000 LED svetala, "Markenkern" ili jezgro brenda može da sija u bilo kojoj boji. LED površina koja obuhvata delove visoke rezolucije, može da predstavi Volkswagen filmove o vožnji, dizajnu, tehnologiji i drugim temama.

"Nova prezentacija paviljona Volkswagen brenda na impresivan način predstavlja tehničku kompetenciju i emocionalni sadržaj VW brenda. Za naše goste, redizajnirani enterijer paviljona će biti još jedna glavna atrakcija prilikom njihove posete Autostadt-u", rekao je Oto Ferdinand Vaks, generalni direktor Autostadt-a.

Donji deo skulpture obuhvata četiri interaktivna monitora koja su automatski podešena u nivou očiju gledalaca. Nezavisno od aktuelnih VW modela, posetioci mogu da koriste ove monitore kako bi dobili informacije o Think Blue inicijativi, istoriji brenda, kao i o aktivnostima kulturnih i socijalnih medija.

Glavni izložbeni prostor paviljona, sa površinom od skoro 440m2 koristi se za privremene izložbe. U zavisnosti od lansiranja novih VW modela, na izložbi se sada prikazuje novi up!

Privremene izložbe se takođe prikazuju u odvojenoj prostoriji izložbenog prostora na skoro 260 m2. Posetioci trenutno mogu da uživaju u interaktivnoj izložbi "Think Blue". Pored mnogobrojnih različitih projekata, koncepti alternativne mobilnosti kao što je "Quicar - Share a Volkswagen" predstavljeni su na LED multisenzorskom zidu.

PR Volkswagen


čitanja : 1064



Komentari