
Paviljon Volkswagen brenda je sada zvanično predao Kristijan Klingler, član UO za Volkswagen Putnička vozila zadužen za prodaju i marketing, Otu Ferdinandu Vaksu, generalnom direktoru Autostadt-a.
Paviljon je ponovo otvoren za posetioce sredinom jula, nakon šest meseci prepravki u Autostadt-u u Volfsburgu. Centralno delo paviljona predstavlja spektakularna medijska skulptura koja ističe suštinske vrednosti brenda i koja ima nekih 700.000 LED svetala.
Moderna staklena kocka je locirana u severnom delu Autostadt parka u Volfsburgu. Enterijer zgrade, koja je dugačka 25m, široka 25m i visoka 21m, u potpunosti je redizajniran. Medijska skulptura "Markenkern" (suština brenda) je centralno delo paviljona. Uspravna skulptura u glavnoj prostoriji je visoka 15,5m, ima dužinu od 35m i teži 27 metričkih tona. Zahvaljujući 700.000 LED svetala, "Markenkern" ili jezgro brenda može da sija u bilo kojoj boji. LED površina koja obuhvata delove visoke rezolucije, može da predstavi Volkswagen filmove o vožnji, dizajnu, tehnologiji i drugim temama.
"Nova prezentacija paviljona Volkswagen brenda na impresivan način predstavlja tehničku kompetenciju i emocionalni sadržaj VW brenda. Za naše goste, redizajnirani enterijer paviljona će biti još jedna glavna atrakcija prilikom njihove posete Autostadt-u", rekao je Oto Ferdinand Vaks, generalni direktor Autostadt-a.
Donji deo skulpture obuhvata četiri interaktivna monitora koja su automatski podešena u nivou očiju gledalaca. Nezavisno od aktuelnih VW modela, posetioci mogu da koriste ove monitore kako bi dobili informacije o Think Blue inicijativi, istoriji brenda, kao i o aktivnostima kulturnih i socijalnih medija.
Glavni izložbeni prostor paviljona, sa površinom od skoro 440m2 koristi se za privremene izložbe. U zavisnosti od lansiranja novih VW modela, na izložbi se sada prikazuje novi up!
Privremene izložbe se takođe prikazuju u odvojenoj prostoriji izložbenog prostora na skoro 260 m2. Posetioci trenutno mogu da uživaju u interaktivnoj izložbi "Think Blue". Pored mnogobrojnih različitih projekata, koncepti alternativne mobilnosti kao što je "Quicar - Share a Volkswagen" predstavljeni su na LED multisenzorskom zidu.
PR Volkswagen