
Nakon objavljivanja prvih zvaničnih slika i detalja o BMW-u 6 Series Gran Coupe, saopštene su i cene za ovaj model.
BMW 6 Series Gran Coupe će tako u Nemačkoj startovati po ceni od 79.500 evra (sa uračunatim tamošnjim porezom), pa naviše.
Cenovnik izgleda ovako:
640i Gran Coupe – 79.500 evra
650i Gran Coupe – 92.600 evra
650i xDrive Gran Coupe – 96.000 evra
640d Gran Coupe – 83.000 evra
Više o "šestici" Gran Coupe možete pročitati OVDE, a nekoliko videa možete pogledati OVDE.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
80 000 sa najnizim paketom opreme...dodati par stvari i eto > 90 :)
U autobildu su ga "ispipali" i kazu da pozadi ima prostora kao sedmica. Evo nekih slika sa autobildovog "ispipavanja":
http://img193.imageshack.us/img193/4200/75396288.jpg
Zar ne rece ja neki dan da ovo uopste nije ista klasa sa CLS i A7: najjeftinije GC je 20 hiljada skuplji od najjeftinijeg CLS-a. A najjeftinija dizel verzija (najjeftinije dizel verzije su i u ovoj klasi najprodavanije u Evropi) je skoro 24000 skuplja od najjeftinije dizel verzije CLS-a. Ja mislim da ce konkurent CLS-u i A7 biti 4GC kad se pojavi 2014.
@NemanjaBB
Mora da se šališ. Za 10 hiljada ne možeš ništa da mu staviš,barem 20-30 i to opet nije full.
@milan
Malo više. Ne znam cene sedmice,ali čini mi se da je jeftinija a ovo je klasa ispod.
@toma
Naravno da 6GC nije konkurent CLS-u,nema čime da konkuriše.
CLS je jedinstven auto, i u samoj Mercedesovoj gami.
6GC je samo 6-ca sa još jednim parom vrata,ništa više. Nikakva jedinstvenost,različitost,originalnost. Ako hoćeš da se izdvojiš,sigurno nećeš uzeti 6GC. Da Mercedes ima E kupe sa još jednim parom vrata,e onda bi bili konurenti. :)
Srećom,to se neće desiti.
Ovaj 6GC je klasična bmw limuzina,ništa više. Ne razlikuje se ništa spec od 7-ce i 5-ce. A identičan je 6-ci kupe. Od napred,ne znaš šta ti ide u susret,da li 6kupe i 6 sa 4-oro vrata. :) A i od nazad je prisutna ta dilema. :)
@Toma ista su klasa a ti pricaj sta hoces. Audi i Merc imaju siru paletu motora.
@hh
Ne vredjaj. :)
Gde ovo može da bude ista klasa sa CLS-om. Jedino po dužini lima. O originalnosti,stilu,jedinstvenosti smešno je uopšte pričati. CLS je jedinstven auto,klasa za sebe. Pa i A7 je jedinstven,meni se ne svidja nešto naročito,ali je barem drugačiji. Ovo je kao i svaki drugi BMW.
Za šta 80.000€ ??? Za ovo ili ono ili nešto mnogo lepše?
http://www.dodaj.rs/?3t/XP/26jQQtHX/untitled.jpg
@Dejan L
Hahaha,uništi ga. :)
Tu je i Kia K9 sad. :)
Ta tri ne možeš razlikovati. :)
Poenta je promašena. Poenta CLS klase je biti drugačiji i unikatan. Perfomanse dobre,sve je to lepo,ali suština promašena.
mmmmm....650ix jeftiniji od SL500 a dere ga po performansama. Ko mladog majmuna. Pozadi prostora kao u sedmici.....sto se tice palete motora, naravno da je manja - u seriju 6 ne ide nista ispod 313ks. Pa nije BMW kao neki da u svoje top modele od 2 tone ugradjuje dizelascice od 200ks. Nema tu trte vrte - najsporiji ubrzava do stotke za 5.4sec. Sta god da uzmes dere konkurenciju. A uskoro stizu M od 600ks, i M dizel od 381ks....mmmmmmm.....tek sad vidim koliko je onaj CLS bezveze....napred i unutra dizajniran ko sekircetom, ako mu ne stavis LED svetla izgleda ko SL, tj. anemicni patak, pozadi bi mu na dizajnu i hyundai pozavideo, profil i proporcije daleko od pravih sportskih limuzina sa 4 vrata - aston, 6GC,....
@PITBULL
Vise komentara ovde od tebe i ostalih Merc fanova nego drugih ;)
Kakav zakljucak donosis posle toga? :))
Ovo je realno gledano malo iznad CLS-a,zbog cene,pa ti pricaj sta hoces! ;)))
@McLaren
Steta za tebe,iako ti se ne svidja,sve je za osnovne verzije,sa full opremom je mnogo skuplje...Otprilike,ovde za koliko krece 640d za toliko imas nekog CLS-a sa full opremom :)) Hahah...
@PITBULL
Pa ovo i jeste 6-ica sa jos dvoje vrata,jel neko bezi od toga?Bmw jel bezi od toga?Zar vidis ime modela?cccc...
@Montoya
Samo neka Lexus cepa hibride ;) Ne brini ti za Bmw ;)
Autor PITBULL™ 20 Dec 2011, 13:27
Hteo sam da budem skromniji pa da kazem samo 10 hiljada jos....ovaj auto je daleko ekskluzivniji od CLS-a po ceni...po meni je glupo da uzmes neki takav auto 2.1 dizel motor u njemu...potrosnja ? taj je dalabu koji tako gleda.
Ovde nemaju veze performanse, dizajn ili kvalitet, ono sto boli Merc raju je cena, posto je njima to najvaznija stvar na svetu. Sto se tice izgleda i asocijacije na neke modele evo jednog poredjenja koje ce lakse shvatiti oni koji gledaju automobile samo na slikama, pa pomisle ako su dve slike iste velicine, i automobili na njima su valjda isti. Evo slike nove trojke i sedmice jedna pored druge:
http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/2011/12/2012-new-bmw-3-series-commercial-san-francisco-3.jpg
Kolika je razlika u proporcijama i pojavi i koliko trojka izgleda sportskije, a samo je 4-5 cm, niza od sedmice. E sad, neka ti internet heroji zamisle 6GC koji je za jos nekoliko centimetara nizi od trojke a mnogo siri....Jedva cekam da negde vidim parkirane jedan pored drugog 6GC i CLS:))
Ooooo da, E kupe postoji u verziji sa dodatnim zadnjim vratima. Zove se E sedan. E sad, to sto je ruzan ko sam djavo, to je neka druga prica.
Ljudi, ovo su cene za pocetak prodaje BMW Gran Coupe-a. Krajem sledece godine ce se pojaviti i 630i i 630d, koji ce kostati manje od 70 hiljada.
Kao sto sam ranije rekao, 6GC je direktni konkurent Panameri a tek indirektni CLSu i A7. Slaba su ova dva za njega.
@Autor
Zar ne bi prvo stavili najgore motore ?
Posle ovih moze samo M da dodje i nista vise ;)
Da li je prosla generacija serije 6 isla ispod ovih motora? -Nije! Zasto bi ova. Ovo su najslabiji motori koje ce videti serija 6. Za one koji zele slabije motore, 2 godine posle ovog modela stize 4GC koji ce imati motore u klasi CLS-a...
Pa kod CLS-a je prvo izasao 350 cdi i benz, pa 500 pa zadnji 250 cdi. Kad moze taj motor da poseduje S klasa i ML, ne znam sto ga ne bi i CLS koristio. A uporedis CLS 500 650i. To se tako uporedjuje... :)) Pa znam coveka kojeg je 350 cdi kostao preko 100 hiljada. Sve u svemu, CLS je tata za komplet klasu, ja ne znam da li ce moci ovak GC da predje A7... :)))
Sami procjenite:
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-gran-coupe-vs-mercedes-benz-cls.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-gran-coupe-vs-mercedes-benz-cls-1.jpg
@hh
To je sa konceptom i opet ga šije CLS. :)
Serijska verzija je dosta blaža. Može eventualno da se kolje sa A7. :)
Gledaš auto od napred koji ti prilazi i pitaš se je li 6-ca sa dvoje ili četvoro vrata? :)))
Kod CLS-a nema nikakve dileme,jasno je ko dan o kom autu se radi,čim ga vidiš. Ne postoji šansa da ga pomešaš sa bilo kojim drugim autom,pa i iz Mercedesove game.
Ovde imaš verziju sa dvoje i četvoro vrata. :) Kao što rekoh,E kupe nema sa još jednim parom vrata.
Ako naprave nešto jedinstveno,možda i konkurišu CLS-u. Za sad,ovo je samo konkurent nepostojećoj E kupe sa dodatnim parom vrata. :)
Original je samo jedan. :)
http://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2011&mm=12&nav_id=564718
Unikatan,jedinstven. Znaju li ovi u BMW-u šta znače te reči? :)
@hh
Ukusi su razliciti.
Ja volim vise BMW-ov stil i sam koncept auta, linije i agresivnost. Ove tanke stopaljke i farove...
Reci ti meni da on nije drzak i ja cu poceti da volim Yuga. :)
Nije ovo lose...Definitivno bolji od serije 7. Medjutim ako zelite kupe sa 4 vrata i nesto jedinstveno onda vam ne preostaje izbor, zna se ko je izmislio klasu i ko u njoj suvereno vlada ovo uopste nije ni ta klasa ovo pre moze da se poredi sa quattroporteom ali onda mu se lose pise:))
ako cemo realno jedino taj cls sto vam valja. cl i s su vec u godinama,a ovo novo-e klasa,ml,b,sl sve sami promasaji i automobili koji me uopste ne privlace.ne samo mene,vec i druge ljude sirom planete sto i prodaja pokazuje.
@bmw
S klasa je i dalje daleko bolja od konkurenata, zapravo bojim kakva ce biti nova tesko da moze biti bolja od sadasnje...Cl ni nema konkurente tako da... Za e i ml klasu se slazem bolje su bile prethodne... B nova odlicna, mnogo bolja od stare, a za Sl ne brini kupci se ne mogu okrenuti bmw ili audiju jer oni tako nesto nemaju:))
sectica je klasa za sebe a si ispod nje..tako je bilo tako ce i ostati..i nema sta da se vise prica
@Ivan svakim danom me sve vise zasmijavas :) Hvala ti, ovaj blog ne bi bio isti bez tebe.
CLS definitivno dominira ali mi je drago da se BMW polako uzdize po ovom pitanju. Da ovo ima oznaku 5 bio bi naj u klasi, ovako nista specijalno za coupe seriju...
Kad pogledam 6GC i onaj X6 ovo dodje kao pravi raj za oci.
@cls
Novi A8 je mnogoooo bolji od S klase!Da napomenem opet,najlaksi,najsiri,najduzi,sva tehnologija vrh,vrhova...Mislim,pogledaj,novi S8 je laksi od CLS Amg npr,od M5 npr...Novi A8 je best,ali best!
CL nema konkurente,u pravu si...CL je za siromasnije,Bentli Kontinental je za bogatije ljude...B nova odlicna,tj ima odlicne farove koji se samo sire dalje,novi SL,ML...Novom Ml-u i CLS-u kinezi mogu da pozavide kakvi su im zadnji delovi...
@PITBULL
Jel ti covece vidis sta pises i sta ti drugi pisu i sta ti Bmw pise?Jel Bmw ili bilo ko drugi KRIJE DA JE OVO BMW 6 sa jos dvoje vrata?O cemu ti to??!!
Bolje ovo nego E klasa sa dodatim vratima,zar ne ? :D haha...Znam da te boli posto je ovo mnogo skuplje od CLS-a,ti volis da Mercedes bude skuplji od Bmw-a,ali ne ide to ;)
P.S
Jeste osnovao klasu,ali ima puno boljih,skupljih sada,Panamera,Rapide,cuo si za njih?
Ne zaboravi da je X6 osnovao klasu,ali jos nema konkurenata ;)))
dusan a.8 nema pola sta ima nova sedmica..pogledaj..i uporedi..zaostaje sta se tice tehnologije..
@Ivan sta nema? Samo nema one kamerice sa strane.
Stvarno, postalo je vise glupo raspravljati se o tome koji je bolji...
p.s. CL za siromasnije hahhaahahahahahahaahah svasta ce se procitati na ovom blogu
@Pitbull
Hahaha, jel' se to meni cini ili si ti u zabludi da su 6ica i E coupe konkurenti??? :D
Autor dusan 20 Dec 2011, 20:54
slazemo se skoro po svemu...
A mislio je da je CL za siromasnije u osnovi nego sto je 1 Continental...
Autor loshmi 20 Dec 2011, 22:39
hahahaha mislim da nije toliko luuuud :)))
Cls je odlican auto, uzivo pogotovo predvece izgleda odlicno...ali mi se nekako prosli model vise izdvajao od ostalih mecki...ova je malo utonula. A7 sam isto video, ima markantne siroke linije auta, mocno deluje, ali "zadnjica" mu je kao hecbek.
Panamera je najbolja, samo je preskupa.
Ostaje da se vidi GC uzivo i da posteno otkine deo kolaca. Po ceni sije mecku i audija...
Procitao sam sve komentare, cini mi se da ima dosta dece na ovom blogu, sta da se radi jbg.
BMW 6 GC ce po meni biti fantastican auto, tu nema price. Meni je zao sto za nijansu nije originalniji, ali nema veze i ovako ce biti mnogo opasan.
Ispravka za velike znalce:
Kod skupljih auta prvo se predstavlja model sa jacim agregatom, pa se onda polako uvode i slabiji agregati.
CLS 500 je bio prvi predstavljeni model, potom CLS 350, a nakon godinu dana i CLS 320 CDI.
hh..mnogo sta nema..vidim vi ovde donosite zakljucke koji je bolji po tome koji se bolje reklamira..audi se reklamira kao u tw sopu..pa mislite da je dobar..audi jos nije uradio dobar auto..a razlika izmedju a8 ..i sedmice..slobodno otidji u ovlasceni servis i uzmi katalog..od a 8 i od sedmice..meces verovati koliko je sedmica napredniji auto..ja sam se tako kladio sa covekom..u 300..evra..pa smo isli..ali za proslu generaciju a8..i sedmice..covek nije verovao..tako kad nesto tvrdite..imajte..za to dokaze..ko god hoce da se kladi ja sam spreman..
@dusan
Kao argument navodis da je laksi, ahaha da li mislis da je tezina presudan faktor kod kupovine ovih modela??? Navodis panameru i rapida, to je potpuno drugi cenovni rang al' razumem te, kad nemaju bmw i audi da punude nesto onda se hvatas za bilo sta samo da Merc ne bude najbolji.
Da, da Kontinental ali za ove sto se loze na retro fazon, a za normalne ljude Cl ili ako bas imaju para, onda Maybach 57S kupe... Mislim da ti ne bi trebao nista da pricas o sirenju istih farova kroz gamu, pogledaj u svoje dvoriste:)) Za X6 se slazem, retko glup auto ali ima svoje kupce i mislim da mu konkurenti ni ne trebaju, ovo od audija ce verovatno izgledati kao smesna kopija. I na kraju, ti si fan audija ili bmw, nije mi jasno?
@NemanjaBB
Slazem se meni je stari cls takodje bio bolji, ovaj novi osim po enterijeru nije bolji u nijednom pogledu al' opet je daleko bolji od konkurencije, retko ko ce ti reci ko ga je video uzivo da mu nije lep pa bio audi,bmw fan ili ne znam ko... Panamera je meni licno lepa al' se opet gomili ljudi ne svidja...
@cls
Vrednuje se i smanjivanje tezine...Vrednuje se sve,a kad vidis da je neko napravio toliku limuzinu,a laksa od manjih automobila,onda se salje respect!
Da,navodim ih cisto da se zna da ima jos automobila u tom rangu ali mnogo skuplji i bolji od CLS-a,a to sam napomenuo iskljucivo zbog X6 koji jos nema nikakvih konkurenata,niti skupljih,niti jeftinijih...I po meni je X6 po malo glup auto,ali je pravi pozerski i zato ima mnogoooo kupaca... Audi modeli imaju slicne farove(oblik),ali zato diode nameste drukcije,barem to ;) Fan sam i Audija i Bmw-a...
Stari CLS je po meni bolji,novi ima neku korejsku pozadinu,unutra ceo nesto sljasti,nesto ni ja ne razumem,ne svidja mi se uopste,dok je prethodni stvaro extra odradjen unutra,spolja...