
Kako piše BMWblog.com, bavarski BMW je u prvom kvartalu ove godine na američkom tržištu prodao 36 automobila više od Mercedesa.
Tačnije, BMW je u prva tri meseca 2012. godine u SAD-u prodao 61.549 automobila, Mercedes 61.513, dok je Lexus plasirao 49.096 svojih automobila.

Ovde i napomena da u ove brojke nisu uračunati Daimlerov Sprinter van i Smart, kao ni BMW-ov Mini.
Samo u martu BMW je inače prodao 23.940 automobila (rast od 18%), Mercedes 23.134 (+ 7,7%), a Lexus 20.140 komada.
Ovde i podsećanje da je u 2011. godini BMW u SAD-u prodao 2.715 automobila više u odnosu na Mercedes.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@ McLaren
Ja sam bar 10x naveo da će do kraja godine BMW biti drugi, jer su stigli novi ML, B, A, stiže nova S klasa, CLC (CLA), itd...
Zanimljiv podatak za mart, Mercedes prodao 7.7% vise nego u martu prosle godine, a BMW 18% vise. Bas se topi razlika. Jos kad bi neki ovde znali da je Mercedes u prvom kvartalu prosle godine prodao vise od BMW-a, cccccc.....bas se topi razlika....sto je ovde vruceeee....
Dje je Toma,da kaže nešto pametno,i kako je Mercedes smanjio razliku za 2679 komada,a nema kvaliteta.A dolaze novi modeli kao što su nova GL,A,CLA klasa pa redizajnirani GLK.Nema više Šrempfa i Cryslera sad je došao novi tata Diter Ceče.
Да да...нарочито ће сада када амери добију нову тројку и рестилизовани Х1 Мерц показати колико вреди...
@toma
Zanimljivo mi je kako BMW slabije prodaje na pocetku godine, a tek na prolece pocne da se zalece... Secam se da je i prosle godine bila takva situacija, kada su mnogi na blogu likovali a na kraju godine im se izgubio trag.
Niko ne spori da je Bmw vrhunski automobil kao što su i Audi i Mercedes ja lično vozim Audi a4 1998 godište i super se dosad pokazao.Ali nipodaštavanje auto ikone kakav je Mercedes to je van svake pameti.Volim Mercedes zbog toga što sam vozio novi CLS i što mislim da je teško napraviti bolji auto kako u dizajnerskom tako i u ostalim segmentima kao što su udobnost,vrhunska izrada itd.
Zanimljiva vest..za mercedesove fanove,Tata kada nesto obeca to i uradi,bas mi je drago sto ide ka cilju.Bmw ne moze da sacuva mesto ni po prodaji,ni u Formuli 1,ni u DTM-u,uvek su bre bili ispod Mecke i bice...
@MercedesInfo
Tacno tako. A sledeci kvartal Mercedes je prvi, do kraja godine ce ih ubiti. :)))
"Volim Mercedes zbog toga što sam vozio novi CLS" - tako tipicno za ovaj blog. Vrhunski nema sta.
A ostalima preporucujem da kad su brojke u pitanju procitaju jos jednom mojo prethodni post.
@messi
I ako bi mogao da objasnis tu razliku od "2679", bio bih ti jako zahvalan, genijalche!
A posto su nekima logika i moc citanja i razumevanja i malo slozenijih recenica veliki problem, daj da pojednostavimo ovako. Dakle prosla godina, isto ovo vreme, prodaja u prvom kvartalu 2011.:
MercedesBenz - 53.346
BMW - 52.616
Pa ko napreduje, kome se razlika topi nije tesko videti. A ko ce da bude prvi na kraju godine, to je jos lakse.
hahaha...sta je ovo...
oni se priblizili bmw-u i odma nicu ko pecurke ovi ljudi koji se do sad uopste nisu pojavljivali.
zamislite da merc bude prvi po prodaji.
pa ja ne bi smeo da udjem na blog od ovih merc fanova.
moje misljenje je da je merc dodao gas,ali nedovoljno jako da prestigne audi,a kamoli BMW.
Mada za one sa "jeftinijim ulaznicama" najbolje je ovako - da ne idemo 12 meseci u proslost, vec samo 1 mesec, pa da onda ovako srocimo:
U prva dva meseca ove godine (januar 2012 + februar 2012) Mercedes Benz je u USA prodao 38,379, a BMW 37,609. Hmmm, cija li se prednost topi, a cija raste. Naravno, na globalnom nivou stvari su, za neke, jos mracnije... I naravno da ce X1 u americi da se prodaje vise nego svi ovi novi mali mercedesi zajedno.
@messi
I ja vozim A4, mada onaj iz 2001. Imam i Mercedesa nesto starijeg, i uglavnom se samo vrti oko ove dve firme. :))))
Zašto je BMW prvi..
http://moto.rs/test_bmw_serija_3_320d_sport_pogadja_u_centar_ukusa_i_zelja_svojih_ljubitelja-pc-16600.i
@toma
Bio je jedan test AMS skoro, nova trojka protiv C klase, samo 3 poena vise dobi trojka. haha A to price kao ima da raznese konkurenciju ovo-ono, a jedva pobedi auto star 5 god. hahahaha
Ајде сад да признају лепо овде који су од коментатора власници компаније Мерцедес а који су власници компаније БМВ ... смешни сте бре
ja najvise volim BMW, a vozim Renault-a.
Da imam vise para, prvo bih njega kupio da mogu da biram, a to je danas retkost da ima ko da bira!
Uglavnom svi, kao i vecina vas bi vozila ono sto mu ispadne najpovoljnije u tom trenutku. Da se ne foliramo..
Mercedes je ubijao BMW a pogotovo Audi (koji je nesto poceo da lici pocetkom devedesetih) u podaji od svog osnivanja pa do prije 10-15 godina kada je MB pun prepotencije mislio da pod znakom trokrake zvezde mogu da prodaju bilo sta, dok su ovi drugi marljivo radili. Pa puno je primera gde su najvece kompanije u delatnosti kojom su se bavile isto tako prosle npr. Nokia u mobilnim telefonima sad ih tuce Samsung i neki HTC. Al ono sto raduje da se Mercedes unazad jedno 5-6 godina vraca polako jer se oni nisu drzali one da kad si najjaci trebas tad i najvise raditi.
@Dakara
True, true.
Ipak, to sto je neka marka najprodavanija, ne znaci da je i najbolja. Prodajni rezultati govore samo o prodaji, ne i o kvalitetu nekog proizvoda (auta u ovom slucaju).
Kao MB fana, brine me taj famozni 2020 plan, da MB postane najveci luksuzni proizvodjac automobila na svetu. Obicno kada se ide na agresivno povecanje prodaje, kvalitet pati, i bilo bi lose da se to ponovi Mercedesu. Drugi su se vec opekli - Toyota npr.:) Nema potrebe juriti za prodajom - dokle god se gura napred sa inovacijama, sa kvalitetom - prodaja moze samo da raste. BMW je ocit primer. Posebno nema potrebe danas biti agresivan, kada je globalno trziste automobila u usponu. Svako ko ponudi nesto u Kini - to ce i prodati. Prava borba u (globalnoj) prodaji tek sledi, kada i kinesko trziste bude prezasiceno kao i evropsko.
I opet, "kad si najjaci, tad trebas najvise i raditi" - evo BMW vec pocinje da "osvaja" proizvodnju komponenti od ugljenicnih vlakana, dok se neki jos uvek bave "osvajanjem" aluminijuma.
Kako god, od ovih prodajnih rezultata kupci (pa ni fanovi) nemaju nista. Samo investitori/vlasnici.