
U prvom kvartalu 2012. godine Chevrolet Europe je u Zapadnoj i Centralnoj Evropi prodao 55.104 automobila, što odgovara povećanju od 7,8%, i to u branši koja je pala 8,7% u odnosu na prošlu godinu.
Chevrolet Europe je tako zabeležio svoj najbolji prvi kvartal svih vremena,
sa tržišnim učešćem od 1,36% u odnosu na 1,15% u prvom kvartalu prošle godine.
„U prva tri meseca ove godine uspeli smo da povećamo udeo na 23 od ukupno 32
tržišta Zapadne i Centralne Evrope. To je obećavajući rezultat, posebno ako
uzmemo u obzir trenutnu ekonomsku situaciju", rekla je Susan Docherty,
predsednica Chevrolet Europe. „Sa Cruze karavanom i Malibuom koji dolaze ove
godine, za svega 18 meseci predstavićemo ukupno deset novih modela, postaviviši
temelje za novi rast", dodala je Docherty.


U sedam država Chevrolet je zabeležio najbolje tržišno učešće svih vremena za prvi kvartal: Albaniji (5.04%), Austriji (1,27%), Danskoj (7,99%), Francuskoj (0,99%), Poljskoj (3,98%), Turskoj (2,79%) i Ujedinjenom Kraljevstvu (0,83%). Prodaja je posebno porasla u sledećim državama: Poljskoj (+64%), Velikoj Britaniji (+40%), Švedskoj (+37%), Holandiji (+36%), Austriji (+26%), Belgiji (+24%) i Nemačkoj (+21%).


U Zapadnoj i Centralnoj Evropi najprodavaniji Chevroletovi modeli u periodu od januara do marta 2012. bili su Chevrolet Aveo (segment malih automobila, 15.800), gradski automobil Spark (15.000) i kompaktni Chevrolet Cruze (10.100). Porodični Orlando prodat je u 6.900 primeraka, a SUV Chevrolet Captiva u 6.800.
Izvor: Chevrolet