
Iz kompanije Pežo nedavno su stigle informacije da ovaj proizvođač želi da osvoji što više ženskih kupaca kada je u pitanju prodaja novog modela "208".
Ovakvu računicu obrazlažu činjenicom da je prethodnik, model "207" često smatran "preskupim i suviše muškim", ali je, uprkos tome, 2007. i 2008. godine bio najprodavaniji model u segmentu. Na tronu ga je, potom, smenila Fordova "fijesta", dok je njegov prethodnik, "206", bio neprikosnoven od 2001. do 2005. godine...
"Mekani", ženski dizajn noviteta jasno govori šta je glavni adut u planiranju grupe kupaca, a dame bi se, prema planu Pežoa, privukle i nešto nižom početnom cenom (oko 12.000 evra), nego što je imao "207", a određeni procenat, smatraju menadžeri iako ne zvući kao realno, bi verovatno bio privučen i nešto manjim obručem upravljača, "zbog čega je i instrument tabla preglednija".

U Pežou bi želeli i da prodaju više primeraka sa troja vrata, pošto je kod modela "207" takav tip vozila činio samo deset do 30 odsto ukupne prodaje, u zavisnosti od tržišta. Zato su dizajnom učinili da se automobil sa troja vrata prilično razlikuje od verzija sa petora. Prognoza je da se u 2013. godini širom sveta proda oko pola miliona primeraka "208", što je ozbiljan zadatak, imajući u vidu da se u segmentu sada prodaje 25 proizvođača sa svojim modelima, za razliku od 16, koliko se na tržištu "B" segmenta nalazilo 2001. godine...
Preuzeto sa: Blic.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot