
Dok je prodaja novih automobila na evropskom tržištu u prvom kvartalu ove godine pala za 7,3 odsto, Hyundai je u ovom periodu zabeležio rekordnu prodaju na Starom kontinentu.
To u praksi znači da je Hyundai u prva tri meseca ove godine u Evropi prodao 114.571 automobil, što u odnosu na isti period 2011. godine predstavlja povećanje od 12,5 odsto. To takođe znači i da ovaj južnokorejski proizvođač sada drži 3,3 odsto tržišta novih automobila u Evropi.
Što se prodaje u martu tiče, i tu je Hyundai zabeležio povećanje prodaje. Prošlog meseca su naime Evropljani kupili 50.131 novi Hyundai, a to predstavlja rast od 13,8% u poređenju sa istim mesecom 2011.
Modeli i30, ix35 i ix20 se inače proizvode u Evropi, a njihova prodaja čini više od 50% ukupne prodaje Hyundaija u prvom kvartalu 2012.
Nedavno je u Češkoj počela i proizvodnja nove generacije modela i30, a u kompaniji očekuju da će ovaj novitet pomoći da se tržišno učešće Hyundaija u Evropi do kraja 2012. godine poveća na 3,5 odsto.
Ivan Mitić – Autoblog.rs