
Pred vama je prvi BMW M5 (F10) koji je uništen skoro do neprepoznatljivosti. Pre samog udesa jurio je brzinom od oko 300 km/h, kada je vozač izgubio kontrolu nad automobilom pokušavajući da izbegne automobil ispred sebe.
Vozač BMW M5-tice pokušao je da izbegne automobil koji se uključivao na autoput ne primećujući nadolazeći BMW. S druge strane, teško je i primetiti objekat koji vam dolazi sa 300 km/h. M5-tica gubi kontrolu, odbija se od zaštitne ograde, te se nekoliko puta preokreće na travi autoputa A81.


60-godišnji vozač, 20-godišnji putnik i pas su ozbiljno povređeni, ali su živi. Sudeći po težini oštećenja na vozilu, ovo je dokaz da je bezbednosna tehnologija M5-tice na visokom nivou.

Automobil koji je presekao put M5-tici pobegao je sa mesta nesreće.
Izvor: Presretac.com
Kako da ga i vidi kad ide 300...
Pazite ovo,covek ide 150 i ovaj prolece sa 300 sigurnoo...
https://www.youtube.com/watch?v=syWJbD1rf0Y
Da nije napretka u oblasti pasivne i aktivne bezbednosti zajedno sa napretkom vozila ovi ljudi, i pas :) , ne bi preziveli. I posle ovoga cujem i vidim da neko radije bira izmedju radija MP3, tempomata, senzora za kisu ili ne znam vise cega ni ja umesto ESP-a, vazdusnih jastuka itd. jasno mi je zasto se ne prezivljavaju nezgode. Dobro sada ovde se mozda gospodin utripovao da to sto mozda ima godine iskustva moze da divlja sa azdajom od 560 KS to je druga stvar...za ovo treba vrv neki trening kod Alvirka... ;)
Ау, много га је развалио али много!!! Добро су претекли из овога а сада ће да се јави она глумица и да тужи веселеог возача што је угрозио пса! :))
Ogromne brzine su u pitanju, i upitno je koliko je i iskustvo bitno. Jednostavno pri takvoj brzini auto fizicki ne moze da uspori.
E sad postavlja se pitanje zasto je Ferrari toliko skup. Ipak je M5 limuzina, koja nije bas projektovana da ide 300 km/h.
A Ferrari sve i jedan deo na sebi ima projektovan da ide 300+ km/h. Ljudi ladno imaju privatnu stazu gde ga cepaju do kraja.
Moze da auto ide i brze a i sporije, jedino je razlika u brzini zaustavljanja i kontrole vozila. Ovaj treba da odigra sto pre loto jer sigurno dobija
Kao da opet gledam Titanik, samo na suvom.
Hvalili Titanik, neuništiv tralala, potonuo!
Hvalili Konkord, tralala srušio se!
1 novinar je za novu peticu rekao kao da će da poleti, pa eto poleteo je.
Ozboljno povređeni, a da li su smrtno ugroženi?
Ako je ovaj osiguran kasko kod nekog naseg 'osiguraca', dobice obestecenje u visini cene juga ...
Улетео му магарац.
Мора у прву траку одма по укључењу???
Прва трака је резервисана за брза возила, барем у Немачкој може да се вози јер нема ограничења.
Драго ми је да су живи путници, поготово пас ! :)
https://www.youtube.com/watch?v=NiQ4MAsYqzM
:)
300 ал на два точка. :)
http://vesti.mojauto.rs/aktuelne-vesti/1612_vozio-motor-skoro-300-kmh-video
pa auto je posluzio svrsi. zabavio se i preziveo. kupice mu kasko novi :)
Ne treba ići toliko brzo i to je fakat... Da je išao "samo" 200km/h, verovatno do nesreće ne bi došlo...
svaka cast za auto..stvarno je otkinut,,ali sta je najbitnije ljudi su preziveli..
@ Orlo
Za prethodnu generaciju M5 sam čuo od čoveka koji je poseduje, da je budući vlasnik, da bi se skinula blokada na 250 km/h, morao da plati, čini mi se, 2.500 €. Ta suma je uključivala obavezan kurs vožnje fabričkim automobilom na stazi. Ne verujem da sa dolaskom novog modela ukinuli tu obavezu.
@DejanL
Иако си препознатљив по безвезним, бесмисленим и несврсисходним коментарима, сада си надмашио самог себе!!!! Јел могуће да ликујеш зато што је неко доживео тешку несрећу само зато што је доживео у БМВ-у?!
@ Gagiba
Ne nego ti imaš problem da razgraničiš šta je pesnik hteo da kaže.
Pitao sam koliko su povređeni?
A za BMW bezbednosne sisteme svaka čast
@DejanL
Пре бих рекао да песник има проблема да разграничи сопствене мисли...
@Dejan L,
Ok, Titanik je bio jedan ali postojala je citava flota Konkorda od kojih se jedan srusio samo zato sto mu je, ispravi me ako gresim, ptica uletela u motor prilikom uzletanja sto je cest slucaj kod avionskih nesreca. Ne zameram ti nista, nego samo ne vidm Titanik uz Konkord. Ili ja bar nisam cuo da su tvrdili da je "neoboriv". Znam da je bio ekonomski neisplativ i bucan iznad naseljenih mesta pa je samo bilo pitanje kada ce ga povuci iz upotrebe...
@Ex Italo fan
Da kod svih ima taj kurs najverovatnije, ja sam iskreno cuo za MB AMG i za Opel OPC modele da imaju kurs kada plate za skidanje blokade sa 250kmh, isto tako je bila suma od nekoliko hiljada eura u pitanju.
@Uros Cuore Sportivo
Konkord zadnji put nije pao zbog ptice, nego zbog metalnog dela koji se nalazio na pisti pre izletanja pa ga je tocak odbacio na oplatu rezervoara na krilu koju je probusio i krenulo je da istice gorivo i dalje vec znas i dalje sta je bilo. I povukli su ga uglavnom zbog poslednje nesrece ali i zbog nekoliko nezgoda koje su bile potencijalno opasne po putnike. Motori se prave da izdrze direktan udar ptice u lopatice turbine i da mogu dalje da rade i to vec x godina. Interesovao sam se za vazduhoplovstvo jedno vreme aktivno sada malo slabije. Sta reci avion ispred svog vremena a preko jednog maha je smeo da ide samo preko okeana tj ne iznad kopna. Viva la Crash Investigation on National Geographic... ;)
@meklaren:
pa ne bas , izgleda i dobro , ali amg bi bio fasirano meso da ide 300 to onaj s65amg
kad ga dohvate nasi majstori malo zafarbaju i ispoliraju i eto ga na nekom auto placu u sapcu ima da bude ko nov nikad lupan od prvog vlasnika vozila ga baba i to samo nedeljom do crkve i nazad
nemojte mi spominjati sabac, svaki put kad cujem padnem sa stolice kolko se smejem....sta reci kakvu poslugu porati, cica je imao srece samo takve, imate gomilu slika nesreca lamborgihi-a i co gde su putnici nazalost poginuli a ne ovaj auto, bio tako jedan bugarin uzeo od ortaka murcielaga i otisao po malog u skolu, i on i mali nazalost nisu preziveli....evo vam jos sretnika koji su preziveli the unsurvivable uzivajte https://www.youtube.com/watch?v=HHcKoYNR_-E