
Car&Driver magazin je nedavno obavio razgovor sa predsednikom BMW M odelenja, Friedrichom Nitschke-om, koji je plasirao neke zanimljive informacije u vezi budućih proizvoda.
Nitschke je bio jasan povodom predstojećeg BMW-a M135i koji je prikazan u koncept izdanju na Ženevskom sajmu automobila u martu. Potvrđeno je da će šestocilindrični turbo agregat biti ponuđen sa opcionim pogonom na sva četiri točka, kao i izborom ručnih i automatskih menjača.
Nitschke je odbacio nagađanja o M verzijama budućih i3 i i8 automobila, opisujući ih kao automobile koji su potpuna suprotnost u odnosu na redovne i M automobile.
Nitschke se osvrnuo i na trenutnu seriju 7, konkretno na tzv. M750d koji bi trebalo da se takmiči sa Audijem S8 i Mercedesovom S-klasom AMG. Snaga će verovatno doći iz istog agregata koji pokreće i M550d xDrive, drugim rečima radi se o 3,0 litarskoj šestocilindričnoj triple-turbo kombinaciji koja razvija 280kW (380KS) i 740 Nm obrtnog momenta.
Izvor: Presretac.com
Још данас прочитах ово и опет ми није јасно који је то дизел конкурент код С класе. Ај А8 има неке камионске моторе у понуди али за С класу ми није познат неки такав мотор?!
Sa 380ks, dizel Bmw ce se takmiciti sa Audijem od 520ks i Meckama od 544/630ks ?!
Pa zasto to kad 760li ima 6.0 535 KS V-12 motor sa TwinPower Turbo. To je pre konkurencija za AMG i S, ali bolje da su najavili M7
Ma to za seriju 7 su ovi iz presretaca "slobodno interpretirali". Evo ga celo pitanje i odgovor:
"Will you have an M Performance 7-series to compete with the Audi S8 and the Mercedes S-class AMG?"
"We are considering it."
Za seriju 7 ce i dalje postojati samo kozmeticki M paket, a cak i triturbo dizel ce imati standardnu oznaku - 750d. M model u toj klasi ce se pojaviti sa sledecom generacijom, ali ne kod serije 7, vec kod serije 8. Eventualno mogu odraditi M7, po principu, aj posto smo uradili M8 o istom trosku da odradimo i M7.
Mada, M7 zvuci veoma mocno.
Sto se tice novog M3 (ili M4) ono sto se saznalo je da ce biti laksi od E46 M3 modela. Sacu da proverim koliko je bio tezak E46 M3....
1565kg. Manja tezina od toga bi znacilo - prilicno laksi auto do sadasnjeg M3GTS. Dakle bice i brzi od gore pomenutog. To znaci vreme na ringu u rangu R8 V10, posto M3GTS ima samo 4 sekunde slabije vreme od R8V10 i 6 sekundi slabije od SLS-a. Medjutim, E46 je postojao i u CLS varijanti gde su neki delovi bili od ugljenicnih vlakana, i imao je samo 1385kg.
a evo i prvog tizera za restilizovanu seriju 7 sa M paketom (valjda):
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/385639_10150828698022269_22893372268_11859234_486797358_n.jpg
Томо није ЦЛС него ЦСЛ.
Онај сиви са једном (асиметричном) рупом на бранику, сећам га се ко јуче. :)
Sedmca twinturbo
Ima 545 ks. a s65 je biturbo,dakle...
Bmw iz 3l dizela izvuce 380ks, sta mislite koliko bi iz 6l biturbo ili triturbo. Ali, cena. Bacanje para po meni..
ma pricate gluposti, pojma nemate, 5-ica sa tim motorom m50d ubrzava do 100 za 4,7 sec, 7-mica bi oko 5sec sa "DUPLO" manjom potrosnjom od pomenutih gore
Zašto BMW opće radi M dizele??!!....Prvo je M obećao da neće napraviti auto na sva četiri,pa da neće napraviti SUV,ni dizele,a sve su to napravili!! :/
Pretpostavio sam da ce M135i biti sa x-drive-om jer bi se ovako opasno priblizio 1M, a isti je relativno skoro izasao.
Bravo za M diviziju, a najvise mi se svidja trend ubacivanja x-drive u ponudu jer tako mogu da se ikoristi maksimalan potencijal!!! ;)
@Nepoznata osoba
Ejjj,decko...Nisi bitan danas ti,ja,niti bilo koji obozavaoc Bmw-a,danas je bitan profit,prodaja...E,bas zbog toga prave sve od tog sto si naveo ;))))
Porshe je rekao da nece napraviti diesel motor nikada, a danas je svaki cetvrti diesel, auto industrija napreduje brze nego sto se mislilo
@toma
C 63 black stavlja M3 gts u mali dzep i ubrzanjima i na stazi.
@MC
760 je sa S600, a Alpina B7 moze da dodje u obzir sa S63, a S65 je daleko, daleko, jos od 2003-e god. :D
Ultimate Driving Machine
Pa i nije ga napravio..
Samo ga ubacio..
Što ne podržavam..
@dusan
Nazalost ovo je surova istina. Najbolji primer pogledajte americke automobile 60-tih godina kakvi su se pravili i pogledajte ove danas. Ovi danas su realno smece jedino sto vredi pohvaliti su sigurnosni sistemi mada celik je celik.
@UDM
To bas i nije za toliku pohvalu pogotovo ako je Porsche u pitanju...
@ dusan 21 Apr 2012, 11:17
Oduvek je osnovni razlog, bilo koje proizvodnje, pa i proizvodnje automobila bio profit, odnosno prodaja.
@ Panchev9
Gledajući njihove rezultate prodaje, čovek može da stekne i takav utisak.
:)))
Autor McLaren 21 Apr 2012, 11:40
daj rezultate ili prekini da pricas svasta.
za c63 amg bs pogledaj koliko traju gume od 10000 funti, citava 4 kruga. auto je snazan ali ne moze da prenese na tockove.
danas se svi kurvaju sa svojim imenom. BMW M odeljenje se igra dizela i 4x4 pogonom; porsche pravi dizele i poceo je sve da pravi, za par godina će verovatno izaći i polo sa porsche znakom; pa evo i lambo će da napravi neki suv ili kako god zovu onaj debelizam; a mercedes je najgori, za malo para može da c200cdi izgleda isto kao c63amg...Doćiće vreme kada će vlasnici skupih modela želeti da se razlikuju od jeftinih, kao što je i bilo nekada.I to je šansa za male proizvođače, ako ih sve ne pokupuju veliki...