
Kako piše Tanjug, prodaja "Ferarija", koji posluje u okviru grupacije "Fijat", porasla je na 556,1 miliona evra u prvom tromesečju ove godine.
Odnosno, prodaja je veća za 13 odsto i to zahvaljujući velikim isporukama u SAD, Britaniji i Nemačkoj, čime je nadoknađeno posrtanje na tržištu krizom pogođene Italije od čak 34 procenta.
Prodaja u SAD, najvećem tržištu "Ferarija", porasla je 16 odsto u poređenju sa istim periodom minule godine.
U Britaniji je kompanija zabeležila povećanje prodaje od 31 odsto u prva tri meseca 2012, gde je isporučeno 177 skupih sportskih kola, u istom tromsečju u kome je zemlja ušla u recesiju.
Prodaja "Ferarija" u Nemačkoj povećana je 24, a na Bliskom istoku 23 odsto, prenele su agencije.
Uprava "Ferarija" objavila je u četvrtak da je neto profit kompanije povećan u prvom tromesečju 17,2 odsto, na 42,1 miliona evra.
Predsednik "Ferarija" Luka di Montecemolo rekao je članovima odbora direktora da je "veoma zadovoljan" rezultatima koje postiže kompanija, nakon jedne loše 2011. godine.
"Ferari" sada ima 50 prodajnih salona u svetu, uključujući i najnoviji u Madridu koji će biti zvanično otvoren krajem ovog meseca.
U prva tri meseca ove godine "Ferari" je prodao 1.773 automobila, 11,5 odsto više nego u istom lanjskom periodu.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari
Dobre performanse ali dizajnom se nisu proslavili. F430 je MNOGO lepsi.
Spyder izgleda bolje.
Jesam, crveni. Agresivan je, ali ni blizu lep kao F430. reVerovatno su se vodili idejom da malo vise pariraju Lamborghiniju agresivnoscu i u tome se malo izubili. 2 stopa, 3 izduva, prost prednji branik, sa strane ni oni nisu znali sta hoce.
Pazi koliko je lepsi F430 :
http://dayerses.com/data_images/posts/ferrari-f430/ferrari-f430-05.jpg
@...
Pa svi kazu da je F430 skolski primer kako treba izgledati Ferrari.
Oni su hteli da sa 458 Italia ubace malo moderniji dizajnerski izraz - i uspeli su.
Verovatno ce naslednik 458 Italie imati malo vise elemenata koji vuku korene iz starijih modela.
Jednostavno zele da im svaki model ima neku specificnost, a ne da svaki novi model ide na isti kalup.
Inace ja dosta cenim Ferrarijeve poteze, ko malo detaljnije analizira videce koliko se oni trude da ne budu dosadni na trzistu, a u sustini se uvek vrte oko filozofije koju je jos Enzo na pocetku ustanovio.