home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Bimmerpost.com, predsednik BMW-a North America Ludwig Willisch je i zvanično potvrdio da će sledeća generacija BMW-a M3 (F80 / 82) imati redni šestocilindrični turbo motor a ne V6.

Sve do ove Willischove izjave iz BMW-a nije bilo potvrde ni demantija da li će budući F80 sedan i F82 Coupe imati redni šestocilindrični ili V6 motor.

Za sada međutim još nije poznato da li će motor u BMW-u F80 M3 imati dva ili tri turba, dok bi snaga trebalo da se kreće oko 450KS.    

U svakom slučaju, novi M3 sedan će u odnosu na aktuelni biti lakši, brži, snažniji i imaće manju potrošnju.

Premijera se ne očekuje pre kraja 2013. ili početka 2014. godine.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Render: F30post.com



čitanja : 1682



Komentari

dolazi kralj..

Autor ivan 22 Maj 2012, 10:57

Redni sestak: veliki lajk
Turbine: veliki dislajk
Sam auto: lajk

Autor Panco 22 Maj 2012, 12:50

lepo izgleda na ovoj slicici....

Autor bmw 22 Maj 2012, 13:30

iiiiiiiiiii da se vrti na 10-ak hiljada obrtaja :))) da zuji i rezi!

Autor NemanjaBB 22 Maj 2012, 15:00

Konkurencija fura V8 a ovi smanjuju cilindre. Sami sebe ukopavaju. Pa svako ce za malo vise para kupiti snazniji auto. :)))

Autor McLaren 22 Maj 2012, 15:01

@ McLaren
Jos jednom si dokazao koliko si (ne)upucen u auto industriju, turbo smanjuje potrosnju, novom tehnologijom je izbegnuta turbo rupa, smanjena je emisija stetnih gasova i zato je trend smanjenja zapremine aktuelan, naravno BMW prednjaci a zatim polako ostali prate

Autor Ultimate Driving Machine 22 Maj 2012, 16:48

he he pa taj redni sestak ima da pojede v8 konkurenciju!malo tjunirani 335i su brzi od aktuelnog e92 v8 a tek ovaj!ima da kida!

Autor Profa 22 Maj 2012, 16:50

super je to sve ali nije mi jasno ovoliko dugo cekanje? zasto ne razvijaju M model sa obicnim istovremeno?
bice twin turbo l6 sa plafon 450ks...neznam da ce bit nesto ljepsi od sadasnjeg.

Autor hahe 22 Maj 2012, 17:29

za konkurenciju je dovoljno i 4 cilindra..i 250 ks..

Autor ivan 22 Maj 2012, 17:53

Mislis da ce biti brzi od C63 i RS4? Nema sanse da im pridje. Ko bre shisha potrosnju ovde, ovaj motor ima stalno da se kvari. V8 je zakon...

Autor McLaren 22 Maj 2012, 18:02

@Mc
a mozda, ko zna, sledece generacije C i A4 klase podju benkinim stopama. Evo ti, u c63 je pre bio 6.2, a sada 5.5 turbo. Dakle ?

A ovo cudo ako bude bio triturbo ima da bude bum. novi 335 xi ubrzava za 5 do stotke.

Autor NemanjaBB 22 Maj 2012, 18:26

Уопште не доводим у сумњу да ће бити три турбо јер би у супротном значило да БМВ инжењеринг не напредује а то делује незамисливо. И наравно да ће остати верни 40 година дугој М традицији редних шестака...и наравно да ће такозвана конкуренција опет да се чешка по главеее... :)))

Autor Гагиба 22 Maj 2012, 19:08

Редни шестак! Јеее!!!
Радујем се редном шестаку и једва чекам да чујем његов чувени звук.

Autor Цвеле 22 Maj 2012, 19:38

@Цвеле
Звук ће сигурно бити другачији од атмосферца а ѕбог гомиле турбина биће режања на све стране. Видећемо како ће да га усагласе мајстори... :))

Autor Гагиба 22 Maj 2012, 19:51

@cvele
Ovo je turbo, znaci nista od zvuka. :D M5 novi je smesan u odnosu na njegovog prethodnika.

@nemanja
Ali je V8, pa da li je 6.2, 5.5 ili 4,7 nebitno.

Autor McLaren 22 Maj 2012, 19:53

Lik sa jednog foruma, pre nekoliko meseci je razgovarao sa test vozacem BMW-a, koji radi na prototipovima novog M3, i pita ga koji je motor u novoj M3-jci. Ovaj ga pita:"Sta ti mislis?" A ovaj odgovori:"Ne znam....I6 tri turbo?". Vozac se samo nasmesio i odgovorio:"To nisi cuo od mene!":)))
Inace pojeavila se glasina da su prototipovi na Nirburgringu 10 sec. brzi od novog M5. Dakle prototipovi sedan verzije, ne kupe. Aj sad, digitron u ruke, i trk na Fastestlaps.com:)))
A novi M3 sedan je lagan kao pero:))) i ima 451ks!

Autor toma, 7 22 Maj 2012, 20:15

m3 je ljuta guja.razbijace sve pred sobom kao i do sada.
sto se komentara tice samo cu reci 10vs1...

Autor bmw 22 Maj 2012, 21:23

Ne sumanjam da ce biti zver, samo nacekasmo se. M4 me najvise zanima, kada on stize?

Autor cls 22 Maj 2012, 21:48

@cls
tek za nesto vise od godinu dana izlazi serija 4 a ti si nestrpljiv za M4:)
Kad su pitali direktora M odeljenja koliko se razlikuju M modeli od M-performance modela, on je odgovorio: M modeli imaju 80% razlicitih komponenti u odnosu na standardni model, a M-performance samo 30%. Dakle, M modeli nisu AMG, malo nabudzen motor, sportski amortizeri i kocnice, malo sminke, i to je to.... ovde je sve drugacije. Tj. samo je spoljasnjost slicna. Npr. serija 5 i M5 imaju potpuno razlicit upravljacki mehanizam. Da ne idem dalje...

Autor toma 22 Maj 2012, 22:47

Novi etalon za sportske automobile. Svidja mi se sto su krenuli pravim putem, putem smanjivanja mase. Znaci ispod 1500kg. Vec vidim da ce ovaj M3 vise liciti E46 nego E92. I konkurencija ce odmah za vodjom da krene ovim putem.

Autor loshmi 23 Maj 2012, 01:19

posto su se neki dotakli zvuka na M5, evo izvoda iz jednog review-a novog M6:
"The M6 sounds terrific. You may have seen videos of the M5/M6 exhaust, but it would be premature to make your final judgment until hearing it in person. Bass of the type coming from the M6 exhaust does not make the same impression over computer speakers. My hotel room looked out onto the hotel's long entrance road. I was always able to hear when an M6 was coming or going from its distinctive and bassy sound punctuated by a nice exhaust pop on throttle lift. In the two days of driving, I purposely lifted throttle countless times just to hear and feel that popping"

Autor toma 24 Maj 2012, 00:06