
Mazdini inženjeri osvojili su dva nova priznanja za svoj rad u razvoju čistijih i efikasnijih motora sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS).
Inženjerski timovi ovog japanskog proizvođača automobila osvojili su dve Technological Development Awards na 62. Society of Automotive Engineers of Japan (JSAE) ceremoniji dodele nagrada u Yokohama Convention Centru.
Jedna grupa Mazdinih istraživača dobila je priznanje za poboljšanje performansi filtera dizel čestica (DPF), dok je druga grupa dobila priznanje za postizanje svetskog rekorda u kompresiji i smanjenju trenja za manju potrošnju goriva kod Mazdinog novog -G benzinskog motora.
Mazda je takođe nagrađena za svoje unapređenje u razvoju tzv. single-nanocatalist tehnologije, uključujući poboljšanje termičke izdržljivosti i performansi motora pri niskim temperaturama. Ova tehnologija primenjuje se na DPF kod novih generacija Mazdinog čistog SKYACTIV-D dizel motora koji se koristi u modelu Mazda CX-5. Ova poboljšanja omogućavaju da ova tehnologija, ranije primenjena samo kod podnog katalitičkog konvertora, može da se koristi kod konvertora direktno vezanog na SUS motor. Tehnologija takođe, omogućava smanjenje korišćenja retkih legura metala od platine (PGM) za 30-50 odsto bez smanjenja vrhunskih performansi motora.
Izvor: Netauto.rs