
Ford Motor Company je objavio da je njihova prodaja u Evropi pala za 10 odsto u prvoj polovini godine.
Ford je naime prodao 617.600 novih vozila na svojih 19 tradicionalnih
tržišta što je donelo 8,1 odsto tržišnog učešća. U junu, Fordova prodaja je
pala za 16,1 odsto na 100.400 jedinica sa tržišnim učešćem od 7,3 odsto.
Ford je bio druga najprodavanija marka u Evropi u prvoj polovini 2012. godine
(ukupna prodaja vozila u 19 evropskih zemalja). Ford je zadržao vodeće mesto u
Velikoj Britaniji, Turskoj i Mađarskoj tokom juna i ukupno u prvoj polovini
godine.
"Ekonomsko okruženje očigledno
ostaje vrlo teško pa nastojimo da ostanemo cenovno konkurentni",
rekao je Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis pri
Ford of Europe-u. "U drugoj polovini godine, očekuje
nas prilika za novi uzlet sa predstavljanjem nekoliko vrlo uzbudljivih
proizvoda, kao što su B-Max, obnovljena Fiesta i Transit Custom. Verujemo da
ćemo time imati najsvežiju ponudu tokom 2013".
Izvor: Autonet.hr