home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Očekuje se da će u narednih tri do pet godina više od polovine domaćih automobilskih proizvođača (brendova) u Kini nestati zbog oštre konkurencije.

Dong Yang, potpredsednik i generalni sekretar Kineskog udruženja proizvođača automobila kaže da će konkurencija u Kini biti zaista teška, jer sve više kineskih gradova ograničava strane proizvođače automobila koji pokušavaju da zadrže proširenje proizvodnje.

Prodajne brojke već pokazuju pad prodaje domaćih brendova. Od januara do juna ove godine, globalna prodaje kineskih putničkih vozila porasla je za 7,1 % na 7,6 miliona vozila, ali je zato domaća prodaja opala za 0,2 % na 3,2 miliona vozila. To znači da je ukupan tržišni udeo domaćih brendova opao za 3 % na 41,4 % u prvoj polovini ove godine.

U poređenju sa svetskim proizvođačima automobila, kineske auto kompanije su slabije u istraživanju i razvoju automobila, kao i u brendiranju, što će značiti gubitak tržišnog udela u budućnosti.

Michael Dunne, predsednik Dunne & Company, automobilske konsultantske kompanije sa sedištem u Hong Kongu, primetio da mnogi korisnici automobila u Kini postaju pronicljivi i mudriji nego ranije. "Pre pet godina skoro svi su kupovali svoj prvi automobil. Sada oni dolaze po drugi put po svoj drugi automobil, a to znači sigurno razdvajanje jačih brendova od slabijih", izjavio je Dunne.

Izvor: Netauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Hawtai / Lifan / Changan



čitanja : 1822



Komentari