home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Don Butler, Cadillacov predsednik za marketing, najavljuje da će se Cadillac jednog dana vratiti na mesto najprodavanijeg luksuznog brenda u Americi. Butler nije rekao kada kompanija očekuje da bi to moglo da se desi, ali kaže da je sebi postavili samo najviše ciljeve.

Cadillac je poslednji put bio najprodavanija luksuzna kompanija u Americi još tokom 1970-ih godina. Lidersku poziciju je zatim preuzeo Lincoln, pre desetak godina Lexus, a nedavno i BMW i Mercedes.

Američki gigant svakako ima razloga za zadovoljstvo. Potpuno novi ATS treba da debituje sledećeg meseca kao direktan konkurent vozilima kao što su BMW serija 3, Mercedes C klase i Audi A4. Veći Cadillac XTS je debitovao prošli mesec, a sledeće godine će biti predstavljene i nove generacije modela CTS i Escalade.

Cadillac očekuje težak posao. U 2011. godini kompanija je prodala 152,389 vozila dok je prvoplasirani Mercedes prodao 261,573 vozila. Ukoliko želi da prestigne Mercedes, Cadillac će morati da preskoči i BMW i Lexus, koji je takođe najavio da želi da se vrati na prvo mesto, a tu je i neugodni Audi, koji želi da postane najveći proizvođač luksuznih vozila na svetu do 2020. godine.



U prvih šest meseci ove godine Cadillacova prodaja je pala za 18.6%, ali najveći razlog za to leži u gašenju dva modela (STS i DTS) pre nego što su novi modeli debitovali.

Autor: Zoran T. – Autoblog.rs

Slike: Cadillac



čitanja : 2248



Komentari

I moja baba želi da ..., ali prošlo njeno vreme

Autor Dejan L 22 Jul 2012, 18:34

Dug je put moj Kadilache...Sad si u istom koshu sa Koreancima koji zele isto, samo bez onog "ponovo". Equs mu dodje kao ovaj Caddy gore.
U svakom slucaju, baza je dobra ali ne i dovoljna.

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Jul 2012, 18:43

dejan l
hahaha..dobar komentar.

Autor bmw serija 8 22 Jul 2012, 18:44

cadillaca je unistila ista stvar koja je unistila i lincoln - umesto da guraju svoju skolu, koju ljudi znaju i vole, oni pokusavaju da se uporno bore direktno sa nemcima.
cadillac i lincoln nikada nisu gurali sportski stil (do nedavno), vec su uvek bili rolls royce siromasnih ljudi. znaci njihova vozila su uvek bila napunjena luksuzom i izdvajala ih je udobnost, a ovi novi modeli su sportski, ali nevidjeno tvrdi (slicno kao bmw).
a drugo, ono sta ih koci je sto nemaju dovoljno modela. cadillac ima samo jedan jedini crossover (srx), koji su najpopularnija klasa vozila ovih dana u americi (lexus je stekao slavu najbolje prodavanog premium brenda u americi najvise zahvaljujuci rx crossoveru). trebaju da prosire liniju i da se vrate svojoj originalnoj skoli.

Autor mile antena 22 Jul 2012, 19:37

Nazalost u prethodnih 15 godina mnogi brendovi su odlutali sa svojih putanja.

Autor Panco 22 Jul 2012, 21:36

Mozda i uspeju, zasto da ne, bilo je i skeptika kada je Audi krenuo od rebadged VW vozila do zasebnih modela i svake godine vece prodaje pa sve do samog vrha premium proizvodjaca. Promenili su pravac Cadillac-u jer, su zeleli da promene imidz penzionerske marke, i naravno da ih kupuju i mladji bogati/ iz srednje klase kupci kojih ima vise, a tu je i zarada i broj prodatih vozila - ako nesto ne stima menjaj. Ovi novi Cadillac modeli zele da ponude ono sto imaju i nemacka vozila - vozne karakteristike koje postaju sve bitnije, premium osecaj i sve to da je americki proizvod. Osim toga ako se probudi patriotizam kod Amerikanaca koji je vrlo jak i izrazen... dodje do zelje za kupovinom domaceg premium proizvoda.

Autor Orlo 23 Jul 2012, 10:46

@ Orlo
Premijum Kadilak sa enterijerom iz Cruzea, 10000 lampica drečavih boja, sa šiljasto trapezoidnim oblicima...
Ne prolazi to danas

Autor Dejan L 23 Jul 2012, 11:04

@Dejan L
Prvo bi trebao da znas da ukus Amerikanaca i nas, Evropljana nije isti, to je jedan od glavnih zasto modeli sa one strane "bare" ne zavrse kod nas, nego tvoj obicaj je daj da se napljuje pa kako god bilo pogotovo ako je nesto Americko, tako ces uostalom odbraniti srpsku cast i pokazati da si patriota, doduse izuzetak naravno pravis kada je u pitanju Chrysler ipak je on Fiat grupacija sada a to je vec druga stvar.
Uostalom poznato je sta kod tebe prolazi od dizajna, i sta je delo umetnika i neprolaznog dizajna, cistih linija, sklada, i idealna duzina bocne polustranice (MB, Audi, Skoda, PSA, Fiat, Mazda).

Autor Orlo 23 Jul 2012, 11:22

@Orlo,
svaka cast za napisano, zaista je sve na mestu :)

Autor mile antena 23 Jul 2012, 12:34

@ Orlo
Vidim, toliko se ljudima svidđa Kadilak, da se svi odlučuju za Mercedes, BMW i Audi.
Toliko o ukusima. Vidiš da im se ne sviđa i ne pametuj

Autor Dejan L 23 Jul 2012, 13:52

@Dejan L
Znas, najgore je to sto ne znas skoro nista a volis da komentarises. Prvo gama nemackih premium modela u SAD je znatno veca od Cadillac-ove, ali sva tri - imaju barem po 10 modela u ponudi sa raznim karoserijskim oblicima, znaci jedan odlican razlog zasto se prodaju vise. Cadillac trenutno u ponudi ima samo 5 modela(ATS, CTS, XTS, SRX Escalade i njihove karoserijske izvedbe). Verovatno ces da spomenes brojke o prodaji u celom svetu, a znaj da Cadillac nije globalni brend, to im je u planu odnosno plan GM-a za blisku buducnost. Osim toga ukus je jedno a stvar prestiza drugo...

Autor Orlo 23 Jul 2012, 14:17

bitno da se svima skode svidjaju i da svi bas zure da ih kupe pored precenjenih volkswagena ...

Autor mile antena 23 Jul 2012, 14:21

@ Orlo
Bitno da ti znaš, ostalo je nebitno. I nije taćno da mrzim američka vozila, postoji dobar broj modela koji mi se sviđaju, a Krajsler sam voleo i pre Fijata, zbog SEBRINGA (STRATUSA), zbog Čirokija, zbog dizajna, a tu je i Ford Mustang, Taurus, Camaro itd... Oni koji su definisani.
Kadilak može da se vrati na mesto #1 samo ako bude davao isto što i NEMAČKA TROJKA + LEXUS , ali po ceni 20-25% nižoj.

Autor Dejan L 23 Jul 2012, 16:27

@Dejan L
Naravno da je bitno da ja znam, pogotovo ove infomacije koje se lako mogu proveriti na internetu, da se ne brukam i lupetam gluposti zbog toga sto mrzim nesto kao ti. I osim toga Cadillac je i nastupio sa cenom nizom od konkurencije u poslednje vreme od pojave CTS na ovamo ali je i ponudio sve to sto nudi konkurencija - luksuz i opremu, upravljanje(i sva vozila su testirana na Nurburgringu), cenu koja je porediva sa klasom nize ali i ono Amerima najbitnije - americki premium proizvod...
Znas mogao bi da se prijavis tamo za posao, sa naznakom ekonomski ekspert na autoblogu, mozda te i prime... posto oni imaju strucnjake za ekonomiju skolovane na prestiznim univerzitetima i ne vredi im to nista, jer ti znas sta im je ciniti odmah, ovako odokativno...

Autor Orlo 23 Jul 2012, 20:23