home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posrnuli francuski gigant "Peugeot Citroen" je u prvoj polovini ove godine pretrpeo gubitak od 819 miliona evra, u odnosu na neto profit od 806 miliona evra od ranije.

Ta kompanija, koja je nedavno objavila plan o otpuštanju 8.000 radnika u Francuskoj, saopštila je da će do 2015. sprovesti plan smanjenja troškova u vrednosti od 1,5 milijardi evra.

"Peugeot", najveći proizvođač automobila u Francuskoj i drugi evropski proizvođač posle nemačkog "Volkswagena", već je ranije ukazao da je u prvoj polovini godine zabeležio gubitke, ali najnoviji podaci su pokazali da su ti gubici veći od očekivanja analitičara.

U saopštenju "Peugeota" se navodi da su prihodi u prvih šest meseci 2012. smanjeni za 5,1 odsto na 29,6 milijardi evra, prenosi B92.

Plan te kompanije za smanjenje troškova podrazumeva 600 miliona evra uštede od reorganizovanja proizvodnje u Francuskoj, uključujući prethodno najavljeno ukidanje radnih mesta.

Dodatnih 550 miliona biće ušteđeno kroz smanjenje kapitalnih troškova, dok će 350 miliona biti ostvareno uštedom troškova od povezivanja "Peugeot Citroena" sa američkim gigantom "General Motorsom" (GM), objavljenim početkom ove godine.

"Grupacija je suočena sa teškim vremenima", rekao je šef "Peugeota" Philippe Varin.

"Obnavljanje konkuretnosti naše grupacije osiguraće njenu budućnost", dodao je Varin.

Autor: Fena

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 926



Komentari

gm krivac, cim je poceo saradnju sa francuzima ovi gube pare ... eh ti ameri, sve unistise ...

Autor mile antena 25 Jul 2012, 23:54

@ mile
Ironijo, eve me... ccc
Nije, kriv je PSA, ne nude ništa posebno ni bolje ni više, a skupi su previše!
Previše!
Čast DS liniji

Autor Dr Deki 26 Jul 2012, 00:19

bez kine dzaba im svima.....

Autor ipanema 26 Jul 2012, 01:19

Slažem se sa doktorom da je za toliki gubitak kriva cena njihovih modela. Jednostavno mora jeftinije!

Autor Aleks 26 Jul 2012, 09:19

Upropastili su svoju gamu automobila. Zasto nisu strajkovali kada je bio aktuelan 206-307? 208 je rugoba od auta 308 isto...408 daleko bilo sem onog rxh. Sami su krivi.

Autor dominic 26 Jul 2012, 09:44

Danas se dizajn ceni višše od svega, vanvremenski i klasičan je uvek poželjan.
Francuzi jesu ekstravagantni, a danas kad su dostigli kvalitet, pređoše na neke izobličene kerefeke, 508 pozadi užasno ružan.

Autor Dr Deki 26 Jul 2012, 10:04

@ ipanema
a sta ce im kina kad imaju Albaniu i Srbiju, sa naj nizim platama u regionu

Autor Veljko 26 Jul 2012, 20:11

Dobar 5008.
Slazem se da cene moraju sniziti, ovako nece daleko stici.

Autor Damko 26 Jul 2012, 21:46

Danas sam gledao sa klincem Peugeot koncepte i podsetio se koliko su uvek bili napredni u dizajnu. Zahvaljujuci dizajnu a ne kvalitetu prodali su skoro 7 miliona 206-ica čiji je unuk genetski mutant.
Posle sam gledao BMW koncepte.Pustinja.
Stvarno šteta za Peugeot.

Autor MAX 26 Jul 2012, 23:46

@MAX,
Ja sam juce u Zemunu pet minuta blenuo u redizajniranu 607-cu. Uz 206 sigurno najlepsi Pezo u poslednjih deset i kusur godina. I 406 coupe naravno.
Pezo nema jasan plan. Sad su tu i koreancci pa je jos u vecem cudu. 508 i 208 su nesto najruznije sto je izaslo iz ove kuce. A ja jos i volim Pezo...

Autor Uros Cuore Sportivo 27 Jul 2012, 00:22

Oduvek su Francuzi imali poneko remek delo, ne sumnjam da će tako i biti. Pogledajte samo koncepte od 2000-1990, totalno ispred vremena.

Autor Raziel 27 Jul 2012, 00:28