
Iako je u maju najavljeno da će razvoj i proizvodnju nove generacije Citroena C5 preuzeti Nemci, od toga neće biti ništa.
Po poslednjim informacijama, General Motors i Peugeot Citroen nikako nisu mogli da se dogovore oko nekoliko tačaka saradnje.
Nakon što se odustalo od zajedničkog rada na malom automobilu za američko tržište i stvaranja novog menjača sa dvostrukim kvačilom, sada je iz igre ispala i podela poslova kada je u pitanju razvoj i proizvodnja nove generacije Citroena C5 i Peugeota 508. Taj deo posla je trebalo da preuzme Opel, ali sada je i to palo u vodu.
Ono na ćemu će dve strane nastaviti da rade jeste stvaranje monovolumena C segmenta za Opel i kompaktnog crossovera za Peugeot.
PSA i GM nastaviće da sarađuju i na razvoju platforme sa malom emisijom CO2 koja će biti osnova za Citroenove, Opelove i Peugeotove modele B segmenta, a u igri ostaje i monovolumen B segmenta za sve tri marke. Poslednja stavka u saradnji je rad na visoko efikasnim malim benzinskim motorima.
Prvi plodovi ove saradnje biće vidljivi 2016. godine kada će na tržište biti lansirani prvi modeli. Ono što su obe strane naglasile jeste da će svi modeli biti drugačiji od onih drugog brenda, kao i to da će donositi poznate karakteristike brenda čiju značku imaju.
Parafirano je i stvaranje firme koja će za Opel, Citroen i Peugeot na tržištu nabavljati sirovine za proizvodnju.
Izvor: Automotoportal.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de