home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sledeća generacija Audija A4 na tržište stiže 2014. godine. Aktuelna verzija je na putevima od 2008. godine, što znači da će Audi A4 nadživeti većinu novih i modernih automobila, čiji se vek kroz generacije smanjio sa sedam ili osam godina, na 4 ili 5 godina.

Ipak, dolazak nove generacije Audija A4 iznedriće masovnu upotrebu moderne tehnike za smanjenje potrošnje goriva kao što su isključivanje cilindara i dodatno aerodinamičko unapređivanje celog automobila. Iako za sada ne postoji slika novog modela, jasno je da će Audi napraviti nešto radikalniji zaokret u dizajniranju. Štaviše, očekuje nas i značajnija izmena zadnjeg dela koji će dobiti veće farove i naglašeniji spojler.

Naravno, svi Audiji A4 nove generacije opremaće se multimedijalnim sistemom MMI. Još uvek su iz Audija prilično zatvoreni, pa ne znamo tačno koji će motori pokretati ovaj model, ali je jasno da će osnovne verzije imati 1,4 litarski benzinac snage od 122KS do 180KS. Takođe, već se špekuliše i o hibridnoj verziji koju će pokretati hibridni sistem baziran na dvolitarskom benzincu sa 211KS i električnom motoru sa nešto manje od 100KS.

Ovako konstruisan A4 će svakako značajno uticati na njihovu poziciju među proizvođačima luksuznih automobila.

Zvaničnici Audija nedavno su hrabro izjavili da će Audi kroz nekoliko godina postati najveći proizvođač luksuznih automobila. To je praktično direktna provokacija BMW-a i Mercedesa.

Ta izjava stoji na temeljima 13 milijardi evra, jer upravo toliko Audi planira da uloži u sledećih nekoliko godina. Čak je jasno rečeno da će se 10 milijardi evra uložiti u razvoj novih modela. Toliki novac će sigurno dovesti do značajnije modernizacije, pa Audi planira da godišnje ulaže nešto više od dve milijarde evra u razvoj novih modela.

Takođe, planiraju proširenje i modernizaciju fabrika u Evropi, dodatno će unaprediti fabriku u Kini, a otvoriće i novu fabriku u San Joseu u Meksiku.

Izvor: Proauto.ba

Render novog Audija A4: Automotorundsport.de



čitanja : 2600



Komentari

Ajde da vidimo i taj zaokret u dizajinu pa da kao pre 15 godina na kilometar daljine znas koji je audi u pitanju a ne da ga merimo na parkingu da bi utvrdili.

Autor RS 28 Dec 2012, 13:40

@ RS
I ja jedva čekam, razlike će biti više-manje u obliku farova i u bočnim linijama preko vrata i razlike u linijama na poklopcu haube, negde uža, negde šira maska, negde više hroma i u maglenkama i otvorima oko maglenki.
U principu ovako nešto, čisto da se razlikuju elementi i oblici
http://www.dodaj.rs/?s/4w/3xoSlsCn/audi.jpg

Autor Dejan L 28 Dec 2012, 14:12

За очекивати је да мало пораде на дизајну у смислу да диференцирају класе. Али Фолцика је права. 13 милијарди само Аудију! Да би одговорили изазову Дајмлер мора да уложи бар 20 и БМВ бар 5... ;))

Autor Гагиба 28 Dec 2012, 14:21

@ RS, Dejan L
Mislim da je doslo krajnje vreme za tako nesto!? Dosta je bilo "dizajnerskog lutanja". Ne sumnjam da ce doci do ogromne razlike, ali mi ova slika ne uliva nadu. Verujem da ce me Audijevi dizajneri demantovati. To i zelim, naravno.

Autor Auto union 28 Dec 2012, 14:27

@RS
odlican komentar!
Sreca pa je i sam Audi shvatio u cemu je problem, "premijum lim na metar"... :)

Autor carobnjak 28 Dec 2012, 14:45

@ Auto Union
Kakvog dizajnerskog lutanja?
Audi baš ne luta, prvi je koji je unificirao modele, SINGLE FRAME kao zaštitni znak i LED farove, sada svi traže neki svoj DNK INDENTITET.
Sad bi svi da budu prepoznatljivi u retrovizoru.
Evo KIA recimo, svi modeli počinju da liče s preda, pogotovo oblik maske. RENO takođe, sad će svi dobiti crnu gredu koja spaja farove, Citroeni sve više liče na Audi A3 i C4, uz sitne izmene, Peugeot se sa 308 za 2014. vraća u klasiku.
Opel vozila sa identičnom maskom i farovima (izuzev Insinje), Chevrolet sa istom maskom.
Dosta je bilo eksperimentisanja po svaku cenu.
C6 je propao ne zato što je loš ili nekvalitetan, već su ga preterali više, Vel Satis isto...
KOD AUDIJA SE TAČNO ZNA šta je prednji, a šta zadnji deo, farovi niti vise niti su predimenzionisani, niti su kod Audija farovi zamalo dotakli A stub.
Kod Audija nema širokog C stuba, koji je i ružan i nepraktičan. Kod Audija znaš i zatvorenih očiju da nađeš gde su brave, menjač, itd...
Nema ničeg što je prolazno poput modne kolekcije jesen-zima

Autor Dejan L 28 Dec 2012, 14:46

@Dejan L: "razlike će biti više-manje u obliku farova" Nasmeja me do suza. Pa to je jedino što menjaju zadnjih 20 godina. Ah da, turiše i dijamant kao masku. Mislim da se boja migavaca ne računa

Autor boring 28 Dec 2012, 15:37

@ boring
Pa bilo kako bilo, Audi ima najveći procentualni porast prodaje svake godine sve više, a ti razmisli o tome

Autor Dejan L 28 Dec 2012, 15:42

@Gagiba
Znas li i sam da prepoznas Bmw 3 i Bmw 5 od pozadi?

Autor dusan 28 Dec 2012, 15:53

Ta nova dijamant maska koju su promovisali na onom SUV mi okrece zeludac. Nisam video ni mogao da zamislim da Audi napravi ruzan auto,a li eto...
I ja imam problem sa trojkom i peticom otpozadi. Isto tako imam problem sa A7,A5...

Autor Uros Cuore Sportivo 28 Dec 2012, 16:13

Ja odmah znam koji je Audi u pitanju kad ga vidim. Inace sam vozio A4 iz 2008, auto je perverzija.

Autor Sony 28 Dec 2012, 16:22

Дука
Највећа сличност је управо поменута 3-5 позади. Неизвежбаном оку посматрача се на трен учине сличне... ;)
Донекле је та сличност смањена на купеу али генерално су, бар по мени, недопустиво исте. Верујем да ће рестајлингом порадити на графици и да ће то имати ефекта на лакшу визуелну идентификацију! ;))

Autor Гагиба 28 Dec 2012, 16:23

@dusan
Ja znam da prepoznam 3 i 5.

Svetlosne grupe se dele na onaj visi i nizi deo, razlika je u duzini i jednog i drugog, kao i pozicajama zadnjih maglenki. Gledajuci farove, ne gledajuci gepek i branik koji se tek razlikuju.

A sada ti meni reci razliku izmedju a5 restailg i a4 restailng. Sa sve full led osvetljenjem, mala razlika samo u "kupeovskom" obliku krova, ostatak isti.

I jos nesto, video sam novi a3 na Adi i a klasu u kraju.

A3 robusniji, namrsteniji, ali nekako obican autic. A klasa simpa, ali unutra, centralna konzola bez menjaca, sa sve onom nalepljenom navigacijom stvarno nije po mom ukusu.

Autor NemanjaBB 28 Dec 2012, 17:43

http://www.bmwblog.com/2012/12/28/bmw-december-and-2012-sales-will-break-record/

Autor bmw serija 8 28 Dec 2012, 21:39

Farovi trojke i petice se prilicno jasno razlikuju (govorim o normalnim ljudima sa normalnim vidom). Trojka je dosta "sitnija" od petice, onako u globalu, tako da je to jedan od nacina raspoznavanja (taj nacin raspoznavanja izmedju klasa je audi patentirao, i zaradjuje veliki novac od prodaje tog patenta:)). Stop svetla su mnogo ostrija kod trojke, i dosta su agresivnija u bocnom delu, dok su kod petice dosta elegantniji i nekako "blaza". Grafika se takodje razlikuje - trojka ima 2 a petica 3 gorizontalne lava tube.
Kod jedinice stop svetla idu ka spolja, dok kod pola idu ka unutra, tako da ne znam kako su to "ista" stop svetla. A kad auto vidite uzivo, vec sa razdaljine od 10 metara jasno je ko je premijum, na osnovu samog dizajna, "reljefa" tj. 3d detalja i same grafike. A da ne pricamo o tome sto stop svetla na jedinici zalaze mnogo dublje u bokove auta, itd, itd.
Audi ce da stigne BMW sa ovih 13 milijardi samo ako ih iskoristi tako sto ce njima da subvencionira kupce svojih modela. Ljudi kao da ne razmisljaju. Audi je skoro izbacio sve male modele koji se prodaju u vecim kolicinama. Tu su ostali jos A2 (ali ce da se kolje sa "bratom" A3 karavance, posto imaju slicnu ciljnu grupu), zatim Q2, A3 sedan i to je to. Dok BMW tek treba da izbaci cenovnog konkurenta modelu A1, i model 1GT. A sudeci po tome da se a3 karavance i B klasa odlicno prodaju (a3 karavance cini 80% prodaje svih A3 modela) nema sumnje da ce 1gt da na sve BMW cifre doda jos oko 200k godisnje.
Da nece mozda audi da nabije cifru modelima Q6 i sl. Pa oni te modele iznad A6 (po ceni) prodaju smesno u odnosu i na Mercedes i na BMW.

Autor toma 28 Dec 2012, 22:31

Htedoh reci "stop svetla", a ne "farovi":)

Autor toma 28 Dec 2012, 23:32

@toma
Znao sam da ces da se ubacis,a niko te ni pipnuo nije.Nema veze.
Zasto pokusavas da ubedis ljude u nesto sto nije tacno?Ti si pametan i dobro vidis,ostali su glupi i vid im je slab?Ja razumem kada je neko da kazem zaljubljen u jedan brend,ali i Alfisti kazu elektronika je alfama slabija tacka,pa priznaj i ti nesto za Bmw.Ja sam vozac Bmw-a pa i pricam ;)
Zadnja stop svetla su TOTALNO ista,mislim izgled njihov dok je unutra nesto kao malo promenjeno,a po danu to ne mozes tek tako da vidis.
@Gagiba
Mogu da 'treniram' oko koliko hocu,danju da naidjes iza 3 ili 5 neces znaci sta je trenutno ispred tebe.Ja sam se nasao par puta i ono u lepo,Bmw 3,preticem i vidim da je ustvari Bmw 5.Iskren sam skroz.
@NemanjaBB
Da ti objasnim A4 ristajling i A5?Prvo,farovi nisu isti,mnogo su blazi kod A4 i LED nisu isti.
http://www.netcarshow.com/audi/2013-a4/1024x768/wallpaper_02.htm

http://www.netcarshow.com/audi/2012-a5_coupe/1024x768/wallpaper_01.htm
Da ti ne stavljam i zadnje delove koji isto nisu isti vec pogledaj sam na tom sajtu,samo gore iznad slika imas Audi kliknes i nadjes modele.
I da imaju joooos vece slicnosti,ne bi moglo bas da se zameri posto je A5 prvobitno kupe verijanta A4-rke.

Autor dusan 28 Dec 2012, 23:41

Vreme bi bilo da i Audi promeni dizajnersku filozofiju, jer koliko god da je lep, vise je dosadio i Bogu i narodu.. :)

Autor Boris Bogojevic 28 Dec 2012, 23:55

@dusan
da si rekao da ih ne prepoznajes iz daljine, ali ovko.... Evo ti pa vidi:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=701228

Ja iz blizine ili kad preticem neki model nema teorije da ga pomesam. Cak sam mislio da cu tesko razlikovati zadnji deo kod trojke i petice kad sam video prve slike. Ali uzivo se jako razlikuju. Da ne pricamo sto je dizajn celog "repa" totalno razlicit. Ovakve razlike tesko da ces naci na bilo kom audiju. Jedino kod modela koji su u totalno drugacijim kategorijama (npr. suv i neki kupe).
Kao sto ja ne mogu da uticem da se tebi vid poboljsa, nemoj ni ti pokusavati da utices na to da priznam da ne vidim razliku tamo gde je jasno vidim.
I nemoj da se brines. Nece jos dugo vremena audi biti no.1:)

Autor toma 29 Dec 2012, 00:26

Nemoj zezati toma , i ja volim BMW ali imaju ljudi oči , i stvarno ako nisi expert i ako nisu jedan kraj drugog , baš je teško razlikovati 3 od 5 otpozadi i donekle sa boka.

Tu je Mercedes u prednosti , jer se modeli očigledno razlikuju (iako u posljednje vrijeme lutaju sa dizajnom) , za razliku od BMW-a a posebno Audija

Autor Đorđe 29 Dec 2012, 01:00

@toma
Covece ja pricam o zadnjim stopovima kod serije 5 i serije 3 koji su isti!Evo to tvrdi jos ljudi,Gagiba kaze da ih tesko razlikuje,samo ti kazes kako su drukciji.Hvala,mi smo slepi ti vidis :)))
Nisam odusevljen novom serijom 3 eksterijerom,enterijerom za razliku od prosle sam odusevljen.Nova 5 je extra,ali da branis nesto sto jednostavno ne mozes da odbranis nemoj ni da pokusavas.Samo ispadas znas i sam kakav :)
Ja od pozadi prepoznajem Audi modele,nisu im totalno isti stopovi,Led vec drukciji kod svakog,kako napred tako pozadi.
@Djordje
Kako je Mecka krenula da stavlja jedan isti far od B,A do SL klase,videcemo mozda kod svakog modela isti far sa istim LED.

Autor dusan 29 Dec 2012, 01:08

Prvo, zadnja svetla su kod serije 3 i 5 slicna samo po tome sto su i jedna i druga izvedena u "L shape" BMW-ovskom fazonu. I to na slikama gde se sve vidi samo 2d. Uzivo, kod trojke su svetla na krajnjim bokovima totalno ostra i ispupcena i to se uzivo jasno primecuje. Kad su upaljena svetla, razlika je jos veca. Kod trojke postoje dve lava tube koje su ostro zasecene na bokovima, dok su kod petice tri lava tube koje se na bokovima blago savijaju na gore. A kada govorimo o zadnjem delu, cak se i sve ostalo totalno razlikuje:
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=702374&d=1338906314

Kod trojke i petice je sada veoma lako razlikovati i bocnu liniju. A napred....sta da vam pricam. Pokazite mi na jedan sekund samo haubu i reci cu vam koji je BMW u pitanju...

Autor toma 29 Dec 2012, 01:28

@toma
Dzabe,ti ne odustajes...Covece nisam gledao slike,isao sam iza auta za koji sam pomislio da je Bmw 5,preteknes ono serija 3.I obrnuto...1000 ljudi da kaze ovo sada,ti ces da izbacis sliku i da kazes to nije istina....Objektivnost ti je inace jaca strana.Bolje idi izvidi sto crkavaju novi Bmw-ii pa i M serije pa se zapitaj sto Audi raste ;)

Autor dusan 29 Dec 2012, 03:44

@dusan
Meni se skoro nije desilo da pomesam seriju 3 i seriju 5, imao sam priliku da ih vidim puno puta, narocito sto moj komsija radi u BMW-u pa povremeno dolazi sa testnom modelu serije 3 pa imam priliku da je zagledam, a 5-ica je vec normalna pojava po gradu, da ne bude toma jedini, bez zezanja... dimenzije su prvo sto uocim kao razliku a zatim i par detalja na branicima... mada moram da priznam da mi se jednom desilo da sam pomesao izdaleka, kada je komsa dosao sa drugom serijom 3 - ona koja je bila ranije u testu AB - siva sa svetlim enterijerom.

Autor Orlo 29 Dec 2012, 10:44

da lice pozadi lice,da ih razlikujem razlikujem ih bez problema.da treba vise da se distancijaju,treba.govorimo samo za zadnji deo automobila,ostatak niko ne moze da pomesa,jedino da je neka neznalica ili covek koga automobili uopste neinteresuju pa mu je isto i serija 3 i 6 i 7...

Autor bmw serija 8 29 Dec 2012, 11:13

Неко ко прати аутомобиле, а посебно неко ко симпатише конкретну марку вероватно неће имати проблема са препознавањем модела, Дука неће промашити Ауди нити тома БМВ, али за већину "обичних" људи Ауди је сличан ко јаје јајету а 3 и 5 су отпозади исте и то је то и то је тако. Е сад, "обични" људи не купују те аутомобиле, купују нешто друго тако да њихово мишљење дизајнерима поменутих аутомобила и није превише битно... :)

Autor Гагиба 29 Dec 2012, 11:34

Da me neko pogresno ne razume, ja sve modele Audija razlikujem, i ako nisu jedan pored drugog. Svaki od njih ima neki detalj, u farovima ili zadnjim svetlima, koji se razlikuje. I sto se tice oblika, i sto se tice grafike. Dosta se razlikuju i po obliku i detaljima poklopaca prtljaznika. Isto ih je lako razlikovati i sa boka, zbog razlike u duzini, i oblika krova i stubova.
Isto je i kod vecine drugih proizvodjaca.
Dovoljna je drugacija grafika u svetlima, i da se razlikuju.
BMW je vratio L oblik zadnjih svetala, i to vrlo uspesno.
Do svih tih slicnosti i razlika ne bi dolazilo da nisi uvedena LED svetla, koja moraju specifican oblik trake da imaju, pa nas sve dovode u zabludu.

Autor Auto union 29 Dec 2012, 12:27