home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nikolas Kejdž, poznati američki glumac, zvanično je izabran od strane kompanije BAIC za brend ambasadora nove linije ovog kineskog proizvođača, automobila Senova.

Prem saopštenju kompanije, 49-godišnje Kejdž je izabran jer je poznato lice među članovima BAIC-ove ciljne grupe, muškarcima u četrdesetim godinama.

BAIC želi da se nametne kineskom tržištu, promovišući domaći brend. Senova D serije, koja će se uskoro naći na tržištu je zasnovana na starijoj generaciji Saaba 9-5 i biće dostupna sa 2,0-litarskim i 2,3-litarskim benzinskim motorima sa turbo kompresorom.

Nikolas Kejdž nije prvo poznato lice koje promoviše automobile za kinesko tržište, a pre njega to su radili Bred Pit i Lionel Mesi.

Izvor: Autoportal.rs

Foto: Inautonews.com



čitanja : 862



Komentari

Sad ce da razbiju sa prodajom...

Autor Damko 31 Mar 2013, 22:30