home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Predsednik Ferarija Luka di Montecemolo izjavio je u intervjuu za Automotive News Europe da kompanija ne juri primarno za profitom, već za ekskluzivnošću.

Ferari je u 2012. godini prodao rekordnih 7318 superautomobila, što je 50% više nego 1991. godine kada je Montecemolo postao glavni čovek Ferarija. Ekonomska kriza 1993. godine je učinila da prodaja padne na 2325 primeraka. Ferari nije proizvođač koji je bio pre 20 godina.

Montecemolo je rekao da prodaja tokom 2013. godine za sada ide dobro i da je LaFerrari bio rasprodat još pre nego što je predstavljen u Ženevi. Međutim, njegov fokus je ne da se poveća prodaja već da ekskluzivnost brenda.

Kompanija je proširila Ferrari Classiche radionicu u Maranelu, a takođe planira i da otvori poslovnicu u Kaliforniji, uz već planirani intenzivan program investicija.

Izvor: Topspeed.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 854



Komentari

"Kompanija je proširila Ferrari Classiche radionicu u Maranelu, a takođe planira i da otvori poslovnicu u Kaliforniji, uz već planirani intenzivan program investicija."
Ja se javljam na konkurs za posao u Kaliforniji kao cistac. Ne bih se zalio ;)

Autor LaFerarista 08 Maj 2013, 12:19

exkluziva i autoritet Ferarija se kuje na trkackoj stazi kao i svim sportskim modelima. Bez trkacke podloge takvi modeli su bezsmisleni.

Autor ChedomirADELAIDE 08 Maj 2013, 12:32

Samo još kad bi vratili prepoznatljiv Ferrarijev dizajn, bilo bi super.

Autor Pitbull 08 Maj 2013, 12:32