
Predsednik Ferarija Luka di Montecemolo izjavio je u intervjuu za Automotive News Europe da kompanija ne juri primarno za profitom, već za ekskluzivnošću.
Ferari je u 2012. godini prodao rekordnih 7318 superautomobila, što je 50% više nego 1991. godine kada je Montecemolo postao glavni čovek Ferarija. Ekonomska kriza 1993. godine je učinila da prodaja padne na 2325 primeraka. Ferari nije proizvođač koji je bio pre 20 godina.
Montecemolo je rekao da prodaja tokom 2013. godine za sada ide dobro i da je LaFerrari bio rasprodat još pre nego što je predstavljen u Ženevi. Međutim, njegov fokus je ne da se poveća prodaja već da ekskluzivnost brenda.
Kompanija je proširila Ferrari Classiche radionicu u Maranelu, a takođe planira i da otvori poslovnicu u Kaliforniji, uz već planirani intenzivan program investicija.
Izvor: Topspeed.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari
"Kompanija je proširila Ferrari Classiche radionicu u Maranelu, a takođe planira i da otvori poslovnicu u Kaliforniji, uz već planirani intenzivan program investicija."
Ja se javljam na konkurs za posao u Kaliforniji kao cistac. Ne bih se zalio ;)