
Kako prenosi B92, iako je Fisker u nezavidnoj situaciji, prema pisanju američkih medija spas je još uvek moguć. Za kupovinu posrnulog proizvođača automobila na hibridni pogon zainteresovan je kineski Wanxiang.
Izgleda da se priča sa Saabom ponavlja. Čim se neki proizvođač automobila nađe pred bankrotom, pojavi se kineska kompanija sa ponudom za njegovu kupovinu. U slučaju Fiskera reč je o Wanxiang grupi, najvećem snabdevaču kineskog tržišta automobilskim delovima.
Kako prenosi Rojters, Kinezi su u maju izneli svoju ponudu za preuzimanje Fiskera. Finansijski detalji nisu poznati, ali su zato motivi kineske kompanije jasni. Naime, Wanxiang grupa prethodno je preuzela bankrotirani A123 Systems, proizvođača litijum-jonskih baterija za model Fisker Karma.
Wanxiang grupa nije jedina koja je zainteresovana za spas američkog proizvođača. Drugi potencijalni kupac je kompanija VL Automotive, iza koje stoje nekadašnji direktor General Motorsa, Bob Lutz, i industrijalac Gilbert Villereal.
Ovaj američki proizvođač automobila prikazao je na ovogodišnjem auto-salonu u Detroitu model VL Destino, koji predstavlja kombinaciju karoserije i šasije Fisker Karme i motora Chevrolet Corvette. Lutz je u aprilu izjavio da želi da Fisker preživi, ako ni zbog čega drugog, onda zbog toga što je njegovoj kompaniji potrebno redovno snabdevanje komponentama za model VL Destino.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Fisker je ponudio odlicno resenje za razliku od Tesle, dok Tesla mora na stanicu za dopunu elektricne energije, fisker ima dodatni benzinski motor koji povecava autonomiju. Podjednako atraktivan dizajn kao kod Tesle, cudi me da su ovako zavrsili. Pored saaba najvise mi je zao sto fiskeru nije krenulo.