
Alasdair Stewart, direktor kompanije Škoda UK, izjavio je da ne očekuje nikakve hibridne modele iz Škode u skorije vreme. Nedavno su javnosti prezentovani konceptni model Volkswagen XL1 i električni Volkswagen Up! gradski automobil, koji sugerišu da je Volkswagen Group-a konačno spremna da pokrene vozila na alternativna goriva u Evropi, ali bi ljubitelji brenda Škoda ipak morali da ostanu rezervisani.
"Nemamo nikakve planove za hibridna vozila u naredne tri do četiri godine. Očigledno je da brendovi poput Renault-a stvarno ulažu u razvoj električnih automobila, ali to nije stvaran razlog za moguće naše povlačenje sa tržišta.", izjavio je Stewart. On smatra da sve dok postoje realna kolebanja u zahtevima tržišta, malo je verovatno da će češki brend dodavati hibridne ili električne automobila u svoj proizvodni program. "Škoda ih ne vidi kao nepotrebne automobile, ali naši inženjeri su uvek u potrazi za izvlačenjem maksimuma iz postojećih manjih motora.", rekao je Stewart.
Škoda 1.6 TDI motor pomogao je velikim modelima kao što je Škoda Octavia da smanje emisiju izduvnih gasova na dvocifren broj, a uvođenje GreenLine verzije ovog modela do kraja ove godine smanjilo bi emisiju izduvnih gasova na samo 87 g/km. U međuvremenu, model Škoda Citigo gradski automobil sa jednolitarskim motorom snage 60 KS, ima potrošnju goriva od 4 l/100 km u kombinovanoj vožnji i emisiju izduvnih gasova od samo 96 g/km.
"Mi sada vidimo stvarne rezultate upotrebe VW MQB auto platforme, na kojoj su napravljeni modeli VW Golf, Audi A3, Škoda Octavia i SEAT Leon. Poslednja generacija modela Škoda Octavia je za 100 kg lakša od prethodne verzije, a mi i dalje shvatamo šta možemo da uradimo pomoću lakših materijala.", rekao je Stewart.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Skoda i hibridi to je kao nebo i zemlja. Pa oni nemaju inace tehnologiju ni za ovo sto sklapaju a kamoli nesto vise.
Sta oni imaju da budu zainteresovani kada svu mehaniku i bezbednosne sisteme razvija VW a ovi samo srafe i ugradjuju pa po toj logici i ostvaruju profit. Jedino sto rade dizajn mada i to im odobrava Volfsburg.
Fabia 3, novi detalji
http://www.dodaj.rs/?v/b7/1IhU3O0W/fab-iii-mxiv.jpg
Kako prenose strani forumi i blogvi i 1 intervju i koliko je Google Translate sposoban da prevede, kaže se.
Buduća generacija Škodinog gradskog modela Fabia, odnosno Fabia B3, dimenzijama, komforom i upotrebljivošću će prkositi konkurenciji, a dobiće i mnogo više opreme i moderniji izgled poput Polo-a i Golfa 6, sa nešto izduženijim zadnjim svetlima i grilom Oktavije.
Dimenzijama će se približiti Rapidu, ali će ostati dovoljno okretna. Očekuju se heč, kombi, mpv (roomster), kabrio i sport verzije (kupe), a cena ne bi trebala da se promeni.
Nova Fabia će imati i adute kojima će privući klijentelu kojoj je bitan dizajn i mogućnost personalizacije, krov i felne u istoj boji, enterijer sa živahnim bojama, praktične ostave i navi/infotejment sistem preuzet sa Oktavije. Na pitanje kako sve to može bez povećanja cene, dobili smo odgovor, da ne očekuju profit od strateškog modela.
Po uzoru na većinu evropskih prodavaca danas, koji to ne žele da priznaju, a ipak svi oni imaju bar jedan od modela iz game koji zasigurno ne donosi profit.
Kako će to uticati na prodaju Rapida, nisu nam odgovorili.
E pa, jedva čekam da vidim, čak ni ja sam ne mogu da poverujem.