
U auto industriji je godišnja "BrandZ Top 100" lista jedan od najboljih indikatora trenutnog stanja brendova u svetu i u mnogome može da utiče na prodaju određenih marki. Ove godine je na samo čelo liste izbila Tojota čija je vrednost procenjena na 24.5 milijardi dolara čime je na drugo mesto istisnula BMW sa 24 milijardi.
Tojota je u poslednjih godinu dana zabeležila rast od 12 procenata, dok je vrednost BMW pala za 2 posto i prvi put od 2010. godine mu uskratila titulu najvrednijeg automobilskog brenda na svetu.
Procenjuje se da je uspeh Tojote postignut pre svega na tržištu hibridnih automobila, dok je BMW u poslednje vreme dosta loše prolazio na evropskom tržištu.
Najvredniji automobilski brendovi za 2013. godinu u milijardama dolara:
1) Toyota $24.5
2) BMW $24.0
3) Mercedes $18.0
4) Honda $12.4
5) Nissan $10.2
6) Volkswagen $8.8
7) Ford $7.6
8) Audi $5.5
9) Hyundai $4.0
10) Lexus $3.5
Izvor: Mojauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota
Nije zato sto prodaju ubedljivo najvise kola, vec zato sto uz Hondu prave najkvalitetnija kola na svetu!
Japanac bre!
a radionice su malo ispod...trebaju jos da porastu i da kopiraju autoindustriju..