home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, francuska autokompanija Reno planira da u septembru započne izgradnju nove fabrike u Indoneziji u okviru projekta proširenja azijskog tržišta za plasman svojih proizvoda.

Francuski list Tribin, oslanjajući se na izvor blizak upravi kompanije, piše da bi ova fabrika u Indoneziji trebalo da počne sa radom 2016.

"U pacifičkom delu Azije leži ogroman potencijal u pogledu plasmana naših vozila, posebno u Indoneziji gde se godišnje proda milion automobila", smatraju čelni ljudi Renoa.

Reno planira da ulazak na indonezijsko tržiste realizuje u saradnji sa partnerskom japanskom kompanijom Nisan, koja već posluje u ovoj zemlji.

Nisan je prošle godine učetvorostručio ulaganje u svoju fabriku u Džakarti uloživši 400 miliona dolara i duplirajući proizvodne kapacitete koji će do 2014. preći sa 100.000 na 250.000 primeraka.

Nisan težište proizvodnje u Indoneziji stavlja na jeftinije modele i zato planira da sledeće godine počne sa proizvodnjom svog novog modela "Dastun", namenjenog kupcima sa plićim džepom . Novi model trebalo da košta od 3.000 dolara, a planira se njegova prodaja i na indijskom tržištu.

Reno želi da na indonezijskom tržištu plasira takodje jeftinije modele po ugledu na model Duster koji se proizvodi u Rumuniji, Rusiji i Brazilu ili Lodgy u Maroku.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 1107



Komentari

Reno dobar deo svog nastupa usmerava na "treca" trzista i tako ce i pregurati krizu.

Autor Damko 25 Maj 2013, 22:51

@Dejan iliti Ludak kao ja
Klasicna verzija Klia je najprodavanija u segmentu u EU,Megan-Fluens takodje medju 5 u EU,Twingo je drugi iza UP-a.Koleos nije odusevio, ali se prodaje bolje od npr 4007 i C crossera zajedno puta pet,recimo takodje vise od Freelandera,Outlandera,Foresteraa Sandero-Logan preti da postane najprodavaniji auto na Svetu,obara rekorde.Latitude nije nikakva klasicna verzija, vec Samsungova blizanac Lagune,bas kao i Nisan Altima, ali sa poslednjim ne bih rekao da su bas dodirnuli dno.Senik je najprodavaniji u Evropi u svom segmentu, a ocekuje se zamena Lagune koja jeste promasaj, a Wind su osmislili Slovenci, kao stilsku vezbu, jer taj segment gradskih kabrioleta se inace prodaje na komad.To sto sam rekao je istina, mozes proveriti.http://bestsellingcarsblog.com/2013/02/10/europe-full-year-2012-top-350-all-models-ranking-now-available/

Autor Bobo 26 Maj 2013, 00:03

@Bobo
hvala puno za ovaj link o prodaji po modelima, godinama ga trazim! :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 00:12

@carobnjak
Nema na cemu,ja ga pronasao i zatim bio fasciniran time koliko su neki modeli uspesni,a da mi ne znamo za to.

Autor Bobo 26 Maj 2013, 08:27

@ Bobo
Ja Klija nisam ni pominjao, ni Scenic-a.
Već pehove Latitude-a, Wind-a, lošu prodaju Lagune i užasno lošu prodaju Koleos-a.
Scenic i Klio jesu udarni modeli, ali zato što Scenic košta 2.500€ manje od C4 Picasso-a, čisto da znaš. A i Klio je jeftiniji od 207(8).
Tako da nema razloga da me demantuješ.

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 09:45

@ Bobo
A kad smo već kod tvoje liste:

VW+Škoda+Seat?

Škoda-Dacia=?

Hvala!

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 09:48

Znači 2012. Renault 886.510 komada u EU
Volkswagen bez Škode i Seata 1.674.572
Renault + Dacia = 1.149.043
VW+Škoda+Seat = 2.429.649 ,nisam hteo da računam Audi, jer je premijum.
Škoda - Dačija = 226782
NAPOMENA: Škoda ima i modele od 31.000€
40% prodaje Škode čini Octavia, Znači po ovim podacima Dačija proda ukupno koliko Škoda proda Oktavija.
Jasno i transparetno

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 11:45

@Ludak kao ja
a jel Dacia ima konkurenta Oktaviji, kad vec tako poredis?

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:17

P.S. za VW si trebao da uracunas i Porsche pored Audija, cisto radi objektivnosti...

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:18

Zaboravih Bentley, Bugatti i Lamborghini... )

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:22

@ carobnjak
A jel ti umeš da prihvatiš činjenice?
Škodina vozila koštaju od 8.500€-31.000€ i opet duplo više proda od Dačije.
Razumeš?
Ako smo mi Balkanci, pa nemamo pojma, ovo su podaci iz cele EVROPE!
Znači mentalitet Evrope se zarazio Balkanizmom?
ČINjENICE DEČKO, ČINjENICE.
Ti jedino što znaš je da staneš na stranu drugih, kad te pogode činjenice.
@ Bobo
Maca pojela jezik?

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 12:28

@ carobnjak
Idi da vidiš šta kaže 1 naš sused koji nije zatrovan nacionalizmom i balkanizmom niti antisrbizmom, na sajtu B92, tema ,,500L stigao u Ameriku''

Prosao je Euro N-Cap sa 5 zvezdica, po najnovijim i najostrijim EU kriterijumima, a prosao je i Severnoamericke testove bezbjednosti sa ocijenom ''odlican''. Homologacija za USA kriterije je dokazana i sada samo ostaje da se vidi kako ce trziste prihvatit cijenu od 19.000 dolara , otprilike 14.500 evra. Fiatova ponosna izjava glasi da je to najpreciznije sklopljen auto iz njihove rezije sa najnovijim japanskim robotima sa odstupanjem 0.01mm. Ako je uspio da zadovolji bezbjednost na 2 kontinenta, ne moze nitko rec da je lose uradjen. Sem toga ni jedan Fiat nakon 1994. nije proizveden bez antikorozivne zastite. Vlasnik sam Fiata Punto 1.4 fire iz 1996. godine i nikada ga ne bih mijenjao. Uz to imam i Golf 3 karavan. Takodje ocuvan i kao iz tvornice. Ko umije da cuva auto, njemu je i Yugo istrajan
(Misko, 25. maj 2013 19:40)

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 12:31

@Ludak kao ja
ne stajem ja na niciju stranu nego ti poredis babe i zabe, kao i uvek...

Pogledaj jos jednom kakve si gluposti sabrao i oduzeo, evo ti tu gore, pred nosom! :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:33

Ludak kao ja 12:31
procitao jos jutros, odmah posle ovog bloga, prelistam b92! :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:34

@Ludak kakvog nigde nema!

Kazes Skoda proda duplo vise od Dacie...
A zar nema Skoda i duplo vise modela?
Jel i to mozda cinjenica?

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:37

@ carobnjak
E baš mi je drago. Tu se vidi koliko neko može biti objektivan, a koliko mi ne cenimo svoje. Tuđe uvek bolje, zato nam ovako i jeste.
Nepristrasno i objektivno, pa kome se ne sviđa, ne sviđa.
Kako je ovo poređenje, poređenje baba i žaba?
Pa sa čime da poredim šta?
Da poredim Kamione sa biciklima ili?
Aman čoveče, daj raščisti 1 sam sa sobom.

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 12:39

Ludak kao ja
covece poredis Skodu i Daciju...Onda kazes kako je Oktavija najprodavanija i da je ona sama prodata kao sve Dacije zajedno... A Dacija uopste nema konkurenta ni Oktaciji, ni Superbu, ni Citigo-u itd.

I to je po tebi objektivno poredjenje?!?

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:44

@ carobnjak
I kad smo već kod prodaje, Evropom su do skoro vladali Volkswagen, Opel, PSA i Reno, Ford.
Danas je tu Škoda, Hyundai, Kia, Dacia i Chevrolet.
Umesto Opela, koji je u stopu pratio VW, sada je tu Ford, a odma iza njega Reno. A Škoda? Gde je Škoda?
Kako izgleda tvoja lista, zamišljena, ko je gde na lestvici? Gde vidiš Chevrolet u odnosu na Opel za 5 godina? A?

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 12:45

Ludak kao ja
ja ne gledam u pasulj, to prepustam tebi, doakazao si se mnogo puta... :)

Ajde malo objektivnosti, uporedi prodaju Fabije sa Sandero/Logan, i Yeti sa Dusterom... :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:47

@ carobnjak
Sandero
Logan
Duster
Lodgy
Dokker

Citigo
Fabia
Roomster
Rapid
Yeti
Octavia
Superb

Ali Oktavija je duplo skuplja od Logana i proda se duplo više Oktavija nego svih Dačija zajedno. Jesi li ti svestan toga?

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 12:47

Ludak kao ja
Sandero/Logan su ista klasa, kao i Dokker/Lodgy...

Svestan sam, eto i A3 se proda PET puta vise bego Citigo!
Boze sta ti sve poredis, iznenadjujes me (uvek iznova...:)))

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:53

Ludak kao ja
cekam odgovor na 12:47, bez toga nema dalje price! :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 12:56

P.S. i opet si lupio "cinjenicu" da je prodato vise Oktavija nego svih Dacia!
Dacia 262 000
Oczavio 178 000

Jel sam opet stao na neciju stranu ili te razbijam samo tako a ti se koprcas u mestu i davis se? :)))

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 13:00

@Bobo
raduje me da se po toj listi "moji Italijani" kotiraju mnogo bolje nego sto sam mislio... :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 13:02

U vezi robota u FASu

U delu fabrike poznatijem kao "Karoserija" montirano oko 320 robota, a u ostalim delovima firme još oko stotinu.

- Tvrdim da to nemaju druge kionkurentske fabrike - napominje Ferara. - Čovek može da pogreši, ali ovi kompjuteri najnovije generacije - nikako. Imamo program koji nam potvrđuje da nam je svaki šraf dobro postavljen. I za to kompjuter izbaciju odgovarajući sertifikat. To prilažemo svakom kupcu - od Amerike do Australije, ako je potrebno.

Autor B M 26 Maj 2013, 13:30

@ B.M.
A zašto se krije da su Japanci uslovili da direktor kvaliteta ide u kompletu sa robotima, a da je on kupljen od Mazde, istekao mu ugovor u Mazdi?
Tako bar reče 1 radnica FAS-a na Facebook-u.
Takođe je pominjala da su prvih 50 ručno sklopljeni za testiranje i da su umesto stakala imali pleksiglas. I kako je kad je vršena konstrukcija pala u nesvest posle 16h rada.
Ili je samo laže, da bude u centru pažnje?
Hejterka ili udarnica 21. veka? :))))
Volim da čujem sve strane i činjenice

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 13:48

Ludak kao ja
ne odgovaras?
Nisi se valjda naljutio, izvinicu se odmah ako treba... :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 13:52

@ carobnjak
Nemam komentar, nije ni bitno kad se pogledaju i uporede cene.
Par komada tamo-vamo, po duploj ceni, zar je bitno?
:)))))))))))))))))))))))))

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 13:54

Ludak kao ja
e sad mi je lakse... :)

Upravo tako, kad ostanes bez teksta onda vise i nije bitno... :)))

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 13:55

@ Ludak kao ja
Pobrkao si, ne ide direktor uz robote, nego strucnjaci koji prate njihov rad dok se radnici ne obuce za rad i odrzavanje. Uplata za robote, prese i sl.skupe masine se vrsi na rate zbog specificnosti posla i garancije. Ne mislis valjda da je Fiat istreso milijardu eura u najsavremeniju opremu koju ne zna da postavi, ni kako tacno radi. Dolazili su strucnjaci iz Japana, Nemacke, Italije i dr. u Kragujevac i ostajali po nekoliko meseci.To se radi u etapama, kako i ide placanje.
A jel ova s Facea pala u nesvast ne znam nisam bio u blizini.

Autor B.M. 26 Maj 2013, 14:17

Fabrika FAS je savremenija od one u Poljskoj, a ima i mogucnost prosirenja kapaciteta, tj.projektovana je na 300.000, zato se nadam novom modelu za par godina.
Uspeh posla je zagarantovan, Fiat sad nemoze nazad jer je krenuo 500L, a drzava je u toliko ocajnom polozaju da bio pristala na sve, samo da zadrzi Fiat u Srbiji.

Autor B. M. 26 Maj 2013, 14:37

Dacija ima perspektivu, a Skoda je izduvala sve što može i digla cene u nebo.
Zna Renault šta čini. Deli tržišta po kvalitetu i po značaju.
Ako pitate Jeti - Duster, ogovor je da Duster ide bolje po blatu kad vuče Jetija nego sam Jeti.
Dizajn Skode je skandalozan a kvalitet većine delova nije u klasi sa VW. Tako recimo na Fabiji htp, auspuh sagori za 2 godine itd.
Skoda je kao i Dacija, ali su zamislili da je mogu prodavati po cenama Renoa, što će skupo platiti.

Autor bumbar 26 Maj 2013, 15:34

Jel zna Ludak - Dejan da Skoda prodaje u celom svetu vozila a Dacija samo (!!!) u Evropi? Nadam se...

Autor Orlo 26 Maj 2013, 19:03

@Orlo
Skode nema u celoj Americi dok se Dacia nudi u Juznoj A. kao Renault... :)

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 19:07

@carobnjak
Jeste prodaju se pod znakom Renault-a i Lade i Nissan-a ali to ne ulazi u ukupnu prodaju Dacije... a Ludak - Dejdza se uvek seti kada dodju rezultati prodaje na kraju godine da spomene kako Dacija koja je jeftinija a nema istu prodaju... a zaboravlja cinjenicu da je tek od Logana krenula ekspanzije Dacije (koja bese u prodaji od 2004 godine)... pa samo pomenuh... ;)

Autor Orlo 26 Maj 2013, 19:15

@Orlo
e zato je taj link sto je postavio Bobo otreznjujuci, do bola! :)))

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 19:17

@carobnjak
Jos neko je relativno skoro postavio link sa prodajom na svetskom nivou, verovatno nisi primetio...

Autor Orlo 26 Maj 2013, 19:22

@Orlo
jesam ali me to manje zanima jer se dosta modela ne nudi u Evropi i obrnuto...

Autor carobnjak 26 Maj 2013, 19:24

@Ludak kao ja
Logan-Sandero je low cost auto u hecbek i sedan verziji i u svetu se prosle godine prodao pod raznim bedzevima u 670 000 primeraka(obzirom na novi model ove godine se ocekuje vise), a Duster (terenska verzija iste platforme) u 290 000 primeraka.To je cinjenica, da su ova dva low cost auta prodati u svetu u vise primeraka od celokupne Skodine proizvodnje, od kojih je npr Fabija i Rapid(sedan verzija Fabije vec par godina u indiji), prodato manje od 270 000 komada(a jeftiniji su od Dustera).Elem, ja ne tvrdim da su Skode lose niti da je Reno-Nisan kompanija uspesnija od VW koncerna, vec da je Sandero-Logan model vec postao uspesniji od bilo kog modela uSkode u istoriji po pitanju godisnje prodaje, iako npr Reno, osim Samsunga uopste nije prisutan na dva najveca trzista na svetu SAD(samo Nisan) i Kini(gde Skoda jeste i tamo je ustvari i najprodavanija).Sandero-logan upravo predstavljaju ono sto su nekada predstavljali legendarni R4,Spacek i Buba(i oni nisu bili bezbednosno konkurentni, bili su prosecno pouzdani i imali su tek nesto nize cene od savremenika, nisu bili bagatela).Skoda ove godine belezi pad prodaje ja mislim, zato sto su im automobili skupi, prosto, za bezlicni imidz i kvalitet koji donose.vidis, nije maca pojela jezik samo ne spavam za blogom.
@carobnjak
Pa i ja sam iznenadjen dobrom prodajom nekih fijata, a posebno time da su nisan Tiida i Chevrolet Cruise uspesniji prosle godine od Golfa, a Toyota je ubila sve kad saberes i Auris i Corollu(sto bi trebalo, jer se focus racuna u svim svojim i HB i SW i sedan verzijama)
Tako da je po meni Corola najbolji auto na svetu.

Autor Bobo 27 Maj 2013, 12:04

@Ludak kao ja
jel cujes sta kaze Bobo?
Brojke su POTPUNO drugacije...

Autor carobnjak 27 Maj 2013, 13:31