home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche je organizovao test vožnje ukupne dužine 1.200 km kako bi dokazao izuzetnu štedljivost Panamere S E-Hybrid i na taj način javnosti dokazao kako fabrički podaci o prosečnoj potrošnji od 3.1 l/100 km nisu samo 'mrtvo slovo na papiru'.

U testiranju su učestvovala 42 novinara, koji su se, na unapred određenoj ruti, mogli sami uveriti koliko elitna hibridna limuzina zaista troši.

Svaki od njih je vozio deonicu dugačku 28.7 km, koja se sastojala od: 6.5 km gradskih uslova vožnje, 9.2 km otvorenog puta i 13 km vožnje po autoputu. Kako bi se simulirali realni eksploatacijski uslovi, u Panameri su uvek bila 3 ili 4 putnika, klimatizacijski sistem je bio uključen, a svako je na Autobanu morao da postigne brzinu od 230 km/h.

Prosečna potrošnja nakon 1.200 km je iznosila 4,4 l/100 km, a jedan novinar je pomenutu deonicu uspeo da pređe sa svega 2,8 litara. Usput je proveren i domet u vožnji na struju, a postignut je rezultat od 36 km - tačno koliko je Porsche i obećao u fabričkim specifikacijama.

Za automobil kombinovane snage od 416 KS, koji ubrzava do stotke za 5,2 sekunde i postiže 269 km/h, postignuti rezultati zaista spadaju u kategoriju 'verovali ili ne'.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 1121



Komentari

Браво за Фолцику! До појаве И8 овај аутомобил је апсолутно доминантан. А и не изгледа лоше... :)

Autor Гагиба 26 Maj 2013, 11:05

Svaka cast porsche!

Autor Damko 26 Maj 2013, 11:14

Ja jedva čekam Panameru Šuting Brejk

Autor Ludak kao ja 26 Maj 2013, 11:37

@Gagiba
Proverena voznja i na struju.
Znas li kad je Ferdinand Porse napravio prvi elektricni automobil?Pre vise od 100 godina,tada Bmw nije ni postojao,a ne razmisljao o necemu slicnom :)) Tek 50 godina kasnije su napravili Issetu,a tada je Porse vec pobedjivao na stazama sirom sveta :)) Bmw je mozda prvi u Nemackoj,ali medju premijumima,Porse je nesto iznad,zaboravljas druze :))
Porse laze samo kada kaze koliko je ubrzanje raznih njegovih modela,uvek kaze vise nego sto treba.Ona Carrera S jadna na papiru pise 4,3 do 100,ona stigne za 3,7,ili kao Turbo S 911,kazu 3,3 a ona 2,8 :))) Ti bezobraznici,cisto na papiru da ne budu previse daleko :))

Autor dusan 26 Maj 2013, 15:17

Дука
Вас фанове радионица прилично жуља та Исета колико сам приметио. :) Можда БМВ јесте у време економских криза покушавао да пронађе решење (па чак и у смислу Исете) али БМВ никада није правио тракторе!!! Размисли мало о томе када помињеш историју и не заборави да је Порше док је побеђивао на стазама био неприкосновен и у њивама, док су на БМВ-овим двоточкашима авантуристи обилазили планету...
И не знам да је Порше направио први електрични аутомобил. Знам да су електрични аутомобили били јако популарни крајем 19 и почетком 20 века али непрактични због оловних батерија, а колика је улога Поршеа била ту није ми баш јасно.
Иначе основе електричног возила је поставио Тесла а сам је 30-тих година прошлог века тестирао модел без батерија али то је друга прича.
Иначе Порше може бити изнад БМВ-а само у оним класама где БМВ нема моделе, свуда остало па и код ове Панамере може само да посматра БМВ-ове продајне бројке. А тек сада када га је Фолцика усисала па кад га генетски модификује са Шкодом и Сеатом...е ту креће процват!! ;)

Autor Гагиба 26 Maj 2013, 15:40

@ Гагиба, ako Vas interesuje, pogledajte ovih nekoliko članaka iz naše arhive.

Porsche Semper Vivus Hybrid iz 1900. godine i Tesla električni auto:

https://autoblog.rs/blog/auto/video/2011/02/26/video-porsche-semper-vivus-hybrid

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2012/07/17/teslin-elektricni-automobil-je-zaista-postojao

Autor auto 26 Maj 2013, 15:51

ауто
Хвала. :) Прескочио сам оба чланка и оба су крајње занимљива. Др. филозофије Велимир Абрамович и вероватно највећи познавалац живота Николе Тесле је детаљно објашњавао у више емисија Теслин електромобил и готово до у појединости се слаже са чланком у економисту који сте пренели. Такође један од главних Теслиних биографа Џон О Нил у романсираној биографији "Ненадмашни геније" помиње Теслин аутомобил. Главно и основно питање је шта је са тим аутомобилом односно патентом сада?! Одговор на то питање је потенцијално решење већине светских енергетских проблема...
Него неспоразум са Дуком је више терминолошког типа, јер је устврдио да је Фердинанд направио први електрични аутомобил а то ми заиста није познато. Познато ми је да је у Америци ГМ имао потпуно развијен ел. ауто крајем 19 века, штавише многи су га развили док се Фердинанд забављао са овим хибридом, па отуда мало "неспоразумевања" :)

Autor Гагиба 26 Maj 2013, 16:15

@Gagiba
Pazi,glupo je i porediti prodajne brojke.Porse nema 15 modela,njihov mali sportak kosta 50.000e osnovni,a Bmw-ov Z4 krece u Nemackoj od 34.000.6 GC je jeftinija od osnovne Panamere 5,6.000e,a nudi vise.Panamera S sa 420ks,kosta 10 soma vise od 6Gc sa 450 ks.M6 GC nije ni 130.000,a Panamera Turbo je preko 160.000.Cisto navodim ove cene da ne pominjes te brojke prodaje,posto je Porse pre svega dosta skuplji,ekskluzivniji...A,protivnika 911-ici nemaju,niti ce ikada imati.Gledajuci i perfomanse i imidz i ekskluzivnost i prestiz.Sve...I da,Folcika ih jeste usisala,ali je sportske modele njima ostavila,tj ostavila njima i Porse dobio posao oko sportskih automobila u okviru grupacije.Tako da ces pre videti bolji Lamborghini zahvaljujuci njima nego nesto drugo :))

Autor dusan 26 Maj 2013, 16:33

Дука
Чудо не помену СУВ-а али добро... :))
Порше ако има класу више (бар привидну) у односу на чувену швапску тројку, то је зато што им је продаја скромна, па покушавју ценовно да се дистанцирају не би ли поменути имиџ одржали и то им релативно успева, што се и по теби види! ;)
Мада искрено и мени је Порше скроз добра опција за вожњу!!
Рецимо од СУВ-ова бих се врло радо видео пре у Поршеу или РР-у пре него ли у осталим Швабама...бар до нових Х-5,6, ова Панамера ми је одличан аутомовил, а 911 никада неће имати никакву конкуренцију јер је то једно јединствено возило.
Неко га воли, неко не али само је један 911 Порше!! ;)
(један стих за крај)

Autor Гагиба 26 Maj 2013, 16:53

@Gagiba
Pa i Kajen je skuplji od X-eva,pogotovo jace verzije i meni se bas svidja ovaj novi,ali sam zaboravio da pomenem posto sebe ne vidim u SUV vozilima.Ok je to,ali vise sebe vidim u Panameri recimo,samo sto treba covek 20 soma da prebaci da bi od Kajena dosao do Panamere.Panamera je strasan auto,bas malopre vidim Panameru S,bele boje.Cuci joj bela kao budali samar! :))
Samo jos naseg druga Pitbull-a da poducis o jednom jedinom i jedinstvenom autu,911-ici i zavrsio si sav posao. :)) Ja pokusavam,ali ne ide mi,znas i sam.
Nisam cene pominjao,pa da budem kao soni,vec sam cisto razdvojio Bmw od Porsea,tj ne Bmw,vec premijum trojku.Meni da je bitno da govorim o tome,onda bih non stop govorio Bugatti,Bugatti,Bugatti,Bugatti,on je najskuplji,nabrzi,najmocniji itd,itd.
Da,bre...Vidis Folcika ima i najbrzi auto na svetu,bezobraznici! :))
Baci pogled sto je auto sinoc izbacio video nova 911 Gt3 CUP,malo osmeha da nabacis na lice :))

Autor dusan 26 Maj 2013, 17:22

Veliki sam fan Porsche-a i njihovih modela, ali ovi Hybrid-i su sami po sebi besmisleni zbog svoje cene - cisto sumnjam da cak i neko ko vodi racuna o finansijama, da ce izdvojiti ogromnu sumu novca a onda da stedi na gorivu ili pak da ce zbog par desetina kilometara da ga puni par sati... be real.

Autor Orlo 26 Maj 2013, 18:50

@Orlo
Bice ovo hit kod Holivud zvezda,koje hoce u narodu da se pokazu kako brinu o planeti zemlji.A,tek kad se pohvale sa cenom od preko 110.000,e to je taj rad.

Autor dusan 27 Maj 2013, 02:47