
Ford je korak ispred mnogih konkurenata kada su u pitanu malolitražni turbo agregati, gde nagrađivani 1,0 EcoBoost sa 3 cilindra širom sveta dokazuje sav svoj potencijal. Međutim, u kompaniji ne čuvaju informacije samo za sebe, te su određene detalje podelili sa Daimler grupom, u zamenu za informacije kako da ispune Euro 6 ekološke norme.
Roland Kemmler, direktor razvoja agregata u Mercdesu, je objasnio o čemu se radi:”To je veoma zanimljiv i impresivan agregat te smo konsultovali Fordove inženjere oko tog agregata”.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Rekoh ja onomad, konkurencija ce ljubomorno gledati u BMW-ov drajcilinder:)
Sta li ce Daimleru ovi usisivaci? Mora da je za Smarta. A inace u praksi trocilindrasi su teska g**** od motora. To smo videli do sada sta je god izaslo.
Nista cudno, oni su posle Fiata i uveli Common Rail motore pre svih, sto da ne i ovo, mada ja ovakve stvari uopste ne podrzavam.
Sve sto nema veliku kubikazu, tj. sto ne potice iz kamiona i autobusa, mora da se kupuje od drugih. Meni se bas svidjaju Dajmler autobusi i kamioni, ovo ostalo im je uglavnom precenjeno smece.
Наводно им је потребан за Смарта али брзијех дана ће бити такав у А класи.
Морају и треба да уче од најбољих. Јесте да каскају мало, али ипак прате на часовима! :)
тома
можеш да додаш у настаку надимка Нострадамус! ;))