
Volkswagenov šef odeljenja za razvoj i istraživanje Ulrich Hackenberg je u svom poslednjim intervjuu Motor Trendu izjavio da nije odustao od namere da dokaže finansijsku isplativost malog sportskog automobila svojevremeno najavljenog koncept modelom BlueSport.
Hackenberg je štaviše izjavio da se projekat ovog automobila nalazi u tzv. predrazvojnoj fazi. Drugim rečima, postoji testni prototip i Hackenberg se pohvalio da ga je već vozio i da će u narednom periodu obaviti još nekoliko tzv. pred-vožnji.
Podsetimo, BlueSport je koncept malog sportskog modela sa pogonom na zadnje točlove i centralno smeštenim motorom i pristupačnom cenom. Cilj takvog automobila bi bio privući mlađe kupce Volkswagenovom brendu i "emocionalizovati ga". Upravo zato Hackenberg smatra da je Volkswagenu potreban jedan takav model.
Ipak, glavni problem su finansije, odnosno isplativost razvoja i proizvodnje BlueSporta. Hackenberg tvrdi da će produkcijska verzija dobiti zeleno svetlo ako studije pokažu da bi VW godišnje mogao na globalnom nivou da prodaje minimum 40.000 primeraka, s tim da se nije izjasnio da li misli isključivo na prodaju pod Volkswagenovim znakom ili ukupnu kojoj bi mogli doprineti eventualne verzije ovog automobila pod oznakama Seata, Audija i sl.
Kao najvećeg konkurenta Hackenberg navodi Mazdu i model MX-5 pa će kretanje prodaje tog automobila VW delom iskoristiti kao pokazatelj interesa tržišta za ovakvim automobilima.
Izvor: Autonet.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Jedan oblik karoserije kojoj lezi VW flegmaticnost u dizajnu. Jedan od lepsih VW koncept modela poslednjih godina. Jako bi voleo da udje ovakav u serijsku proizvodnju i razmrda malo ovu klasu u izumiranju.
Ukoliko bi ovaj auto usao u proizvodnju, to bi ujedno moglo da znaci da ce biti konkurent novoj Alfi Spyder (i nasledniku Mazde MX-5) sto znaci da VW odustaje od Alfe. Am I right or am I right?