
Današnjica se teško može zamisliti bez društvenih mreža, koje imaju izuzetno veliki uticaj i van samog interneta. Najnoviji primer toga stiže iz Sjedinjenih Država, u vidu izuzetno neobičnog automobila.
Naime, grupa srednjoškolaca je u okviru školskog projekta pretvorila Volkswagen Karmann Gia model, iz 1967. godine, pretvorila u električni automobil, kog pokreću interakcije na društvenim mrežama.
Kada god njihov projekat neko "tvituje", "lajkuje" ili sliku "podeli" na Instagramu, šalje se signal da motor može biti pokrenut.
Ukoliko nema reakcija na društvenim mrežama, "crna kutija" može poslati signal koji prekida dovod struje. Naravno, taj mehanizam ne funkcioniše tokom same vožnje, ali zato treba biti pažljiv i ne stajati bez preke potrebe.
Učenici koji rade na "Majnd Drajv" projektu, planiraju da testiraju automobila vožnjom do Vašingtona (1700 kilometara), na koju bi trebalo da krenu prekosutra.
Izvor: Autoportal.rs