
Švedski proizvođač automobila Volvo, u rukama kineskog "Geely", priznao je danas greške koje su ugrozile prodaju u Kini i SAD, ali je negirao spekulacije da će se povući sa američkog tržišta.
"Cilj prodaje od 200.000 automobila u Kini do 2015. nije realističan. Imali smo 150 novih dilera koji nisu znali kakva je strategija Volva i menadžere prodaje koji nisu govorili kineski jezik. Ponekad kada započinjete nešto, nije uvek sve savršeno i potrebno je da napravite izmene", izjavio je izvršni direktor Volva Hakan Samuelson, a prenosi Frans pres.
Prodaja Volvoa u Kini je prošle godine zvanično opala za 11 odsto na 42.000
automobila u odnosu na 2011. godinu.
Na pitanje o SAD, koje je najveće tržište Volvoa, jer tamo ostvaruje 16 odsto
prodaje, Samuelson je rekao da je možda bila greška što pre 15 godina tamo nisu
izgradili fabriku.
Tržišni udeo Volvoa u SAD pao je na 0,46 odsto u 2012. godini sa 0,53 odsto iz
2011, što je među američkim medijima pokrenulo spekulacije da će se Volvo
povući sa američkog tržišta.
"To se neće desiti", izjavio je Samuelson.
Volvo je prošle godine zabeležio neto gubitak od 530 miliona kruna (61 milion
evra) posle profita od milijardu kruna iz 2011. godine.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo