home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, srpski komitet za bezbednost saobraćaja (KBS) poziva državnu Agenciju za bezbednost saobraćaja, Ministarstvo saobraćaja i Ministarstvo unutrašnjih poslova da bez odlaganja obustave procedure prema vlasnicima vozila koji imaju od ranije ugrađen uređaj za pogon na tečni naftni gas.

U saopštenju KBS-a kaže se da postupanje nadležnih javnih organa prema vlasnicima vozila nije zasnovano na važećim propisima, te da ga je zbog toga potrebno obustaviti. Kako navodi ovaj komitet, odredba člana 252. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koja propisuje petogodišnji rok provere TNG uređaja ne može se primenjivati retroaktivno.

To znači da petogodišnji rok provere ističe 11. decembra 2014. godine, i pre tog datuma ne može se tražiti od vlasnika vozila da obave proveru, čime se inače uslovljava produžetak registracije vozila.

KBS posebno skreće pažnju da Zakon o bezbednosti saobraćaja ne predviđa obavezu periodičnog "ispitivanja" (atesta) vozila, već periodičnu "proveru", te je samim tim nezakonito sprovoditi proceduru ispitivanja vozila na kojima je već izvršeno "ispitivanje" uređaja za pogon na TNG.

Podsećamo, odluka državnih organa da vlasnici automobila sa ugrađenim uređajima za tečni naftni gas (TNG) koji su atestirani pre 2009. godine moraju da prilikom registracije ponovo idu na ispitivanje ispravnosti, iako imaju atest sa rokom važenja do 10 godina, dovela je do gužvi i višemesečnih čekanja na ispitivanje, zbog čega mnogi vlasnici ovih vozila nisu u mogućnosti da registruju svoje automobile.

Izvor: B92.net

Foto: Novosti.rs 



čitanja : 1377



Komentari

Sad ste se setili.
A sta sa onima koji su vec platili, a nisu morali?
Pojeo vuk magarca, a?

Autor Damko 12 Jun 2013, 19:08

@ Damko

Pre nego sto prokomentarises vest, bar se raspitaj ko je "srpski komitet za bezbednost saobraćaja" za sta se zalazu, sta su do sada uradili, pa onda pokusaj shvatiti problematiku i pokusaj da prokomentarises vest. Ovako si napisao nesto sto nema nikakve logike!

Autor Sinbad 12 Jun 2013, 21:00

Lepo, ali pitanje oko toga sta sa onima koji su platili vec ovaj harac se samo namece. A Komitet o tome - ni reci.

Autor Rotcode 12 Jun 2013, 21:42

@Sinbad

Hajde nam objasni ko su i sta su.

A posle toga i sto se za ovo nisu zalagali pre nego je veliki broj vozaca platio?
Mozda ima nesto sto opravdava da jedan broj vozaca plati, a drugi ne za istu stvar, izgleda nesto propustam.

Ako bude imalo logike - prihvaticu tvoju sugestiju.

Autor Damko 12 Jun 2013, 23:31

ko poslednji izadje iz ove ludnice nek ugasi svetlo jednom zauvek.

Autor milojko 13 Jun 2013, 00:24

@ Damko

Komitet za bezbednost saobraćaja je privatno udruženje građana (ili nešto slično), i nema nikakve veze sa državom, gradom ili vladom. Kad je donošen ovaj i drugi besmisleni propisi, niko ih nije ni konsultovao, a kamoli zvanično pitao za nešto iako okupljaju stručnjake u oblasti zakonske regulative (profesore saobraćajnog, pravnog, sudije i inženjere).
Komitet za bezbednost saobraćaja od usvajanja propisa govori o tome da je to budalaština i ludilo, ali ih mediji nisu zarezivali. Pre mesec dana ili malo više je u SATu prvi put objavljen tekst gde su oni ponajviše kritikovali ovaj propis, i tada se digla halabuka.
Ova idiotska situacija je ponajmanje njihova krivica, i oni pričaju o tome mnogo duže nego sad. A to što ti to nisi čuo ili pročitao do sad, krivi medije, ali i samog sebe.

Autor Nino 13 Jun 2013, 20:48

@Nino

Znaci sve se svodi na to da je to neko udruzenje koje niko ni za sta ne pita i cija rec nadleznima vredi koliko i nasa ovde da ovo sto se desava nije u redu.

Ako je vec tako i ovo sto sam procitao je previse potrosenog vremena, daleko od toga da mi je zao sto ranije nisam o njima i njihovom angazmanu citao, sto da me interesuje sta misli neko ko se o tome ne pita.

Srecno u daljem pracenju njihovih podviga.

Autor Damko 14 Jun 2013, 00:59

@ Damko

Da si ranije pratio njihove "podvige", mogao si da cujes da se sprema besmislen propis, pa da se bunis pre nego sto je usvojen. Sada ga ukinuti ili izmeniti je znatno teze. Ali posto te ne zanima niko osim drzave (koja se kod nas jedina nesto pita), onda pretpostavljam da ces kod njih naici na vece razumevanje ti kao pojedinac, nego oni kao udruzenje. To sto oni predstavljaju se zove sektor civilnog drustva, i on je tu da interese pojedinca predstavi drzavi i da se buni kad nesto nije u redu. Nazalost, civilni sektor je jak onoliko koliko ga ti pojedinci podrzavaju. Ovako, osloni se ti lepo na one koje pitaju, i zajedno samnom, budi svedok kako nas peljese na svakom koraku.

Autor Nino 14 Jun 2013, 09:14

Nino

To sto se pojedinacno bunimo ili se buni neka manja organizacija (koja se opet nista ne pita) ili se bunimo samo na blogu, to upravo znaci da nista necemo ni uciniti.
I dok god ne razvijemo svest da drzava mora udovoljiti realnim zahtevima VECE grupe gradjana ovako ce nam i biti, sa povremenim, uglavnom pisanim, buntom grupice upucenih u problematiku.

Poenta ovoga sto pisem je da bi, kada bi se propisno organizovali, porez na luksuz (preko 2000 cm3) bio u najskorijem roku ukinut, ali jednostavno nema dovoljno zainteresovanih ili se zale nevaznim organizacijama, umesto da se kao u nekim drugim drzavama organizuje masovno okupljanje, peticija...
A nama je najlakse da kazemo: Ma kupi nesto do 2000 cm3.

Autor Damko 14 Jun 2013, 11:26