
Prošlogodišnji rast prodaje Hyundaija u Evropi je iznosio 10,5 odsto. Praktično, Hyundai je tokom 2012. godine prodao nešto više od 400.000 automobila i to samo na tržištu EU. Ove godine nije nastavljen trend rasta, ali Hyundai i dalje koristi gotovo pune kapacitete svojih fabrika u Češkoj, Rusiji i Turskoj.
Iako je fabrika u Turskoj nešto manje iskorišćena, Hyundaijeve evropske operacije u budućnosti će verovatno zavisiti i od ove proizvodne jedinice. Naime, fabrika u Izmitu već prolazi kroz proces prilagođavanja za proizvodnju modela i10. Do sada se i10 proizvodio samo u Indiji, što je i uticalo na njegovu cenu na evropskom tržištu.
Kada i10 počne da se proizvodi u Turskoj, možemo očekivati kraće rokove isporuke, nižu cenu, ali i automobil prilagođeniji Evropi u odnosu na onaj iz Indije.
Izvor: Proauto.ba
Foto: Worldcarfans.com
@auto
Ima li jos koja slika odpozadi.Hvala.Sestra mi vozi aktuelni model pa reko da vidim i pozadi.
@ dragutin, evo seta špijunskih slika sa sajta Worldcarfans.com
http://www.worldcarfans.com/113052358012/2014-hyundai-i10-spied-undergoing-testing/photos#2
Kad sam bio pre mesec dana na Krfu iznajmio sam ovaj i10 na par dana.
Mali je ko zmaj, shiba po serpentinama samo tako, a potrosnja ni 5 litara (provereno na pumpi!).
Udoban, prostran, enterijer pristojan, svaka cast za Hyundai!
Vozio sam verziju 1.2 85ks i nije istina da trazi visoke obrtaje, ja saltao na 2 iljade obrtaja, a nemam obicaj da stedim auto, pa vi vidite...