
Preuzeto sa: Rts.rs
I stručni i novinarski komentari testiranja modela "Fiat500 L" u SAD više nego povoljni i ocenjuju ga kao savremen i kvalitetan proizvod. Posle probne serije koja je prošlog meseca stigla u SAD, očekuje se da će do kraja godine više od 30 hiljada automobila iz Kragujevca biti isporučeno američkim kupcima.
Prvi novinarski testovi o "Fijatu 500 L" u Americi pokazuju da je priča o "jugu" zaboravljena. Utisci sa testiranja u kojem je učestvovao novinar lista Ju-es-je tudej više su nego povoljni i zaključak je da je iz iste fabrike došao potpuno novi, savremen i kvalitetan proizvod.

Slični su i komentari stručnih časopisa koji ističu malu potrošnju, dobar menjač i dobro ubrzanje na auto-putu. Posle prve probne serije koja je u junu stigla u Ameriku očekuje se da će do kraja godine više od 30 hiljada automobila iz Kragujevca biti isporučeno američkim kupcima.

Spot o osvajanju Amerike simpatičnim, italijanskim automobilčićima i promeni života u svakodnevici američke tek stasale građanske klase, koja strah od britanskih trupa sa početka spota, potiskuje slikom razdraganih Italijana, pokazuje na koje karte igraju Italijani sa modelima "Fijata" preko okeana.
Reklama je usmerena na buđenje jakih emocija od stvaranja američke države, do promena u svim oblastima života od mode do kafea. "Fijat" se odlučio da pored toga što je vlasnik Krajselra ipak stvori svoju prodajnu i servisnu mrežu i da tržištu u usponu ponudi nekoliko tipova automobila. Naravno najviše raduje činjenica da sve verzije u Ameriku dolaze iz Kragujevca.
"Za model 500L imamo dovoljno narudžbina, možda i više od kapaciteta fabrike. Naš tajni adut je 500L produženi, koji omogućava da se njime veoma udobno vozi 7 osoba. Veliki prtljažni prostor dobar izbor menjača i motora takođe nam daje prednost," kaže Mauro Pieralini, iz ogranka "Fijat Amerika".

Jedan od glavnih promotera "Fijata" u Americi je i kolekcionar i poznati televizijski voditelj Džej Leno koji je među prvima dobio "Fijat 500L" kao eksponat za svoju garažu, čiju vrednost stručnjaci procenjuju na skoro milijardu dolara.
"Na ovom automobilu sve je u redu, sedišta su udobna, unutrašnjost automobila je veoma živopisna i puna dizajnerskih preokreta. Vidi se da nisu sve pare potrošili na dizajn, dobar je i motor naročito ovaj od 160 konjskih snaga koji imam i u "Abartu 500" i u njimu se dobro zabavljam" kaže Džej Leno.
Cena osnovnog dobro opremljenog modela "Pop" je samo 19.100 dolara, a najluksuzniji "Fijat 500L" produženi sa kožnim sedištima košta 27.800 dolara.
Foto i video: arhiva Autoblog.rs
Tako komentarisu americki novinari. Nasa javnost je docekala ovaj model potpuno drugacije ne predvidjajuci mu nista lepo, sa losim komentarima, ali takvi smo mi...
@driver, vecina i ne zna sta je to fabrika automobila, i koliko tu ima posla. Kad bi svakog dana vidjali stotine slepera i kompozicije vagona s 500L, drugacije bi razmisljali.
Sve veca proizvodnja pocece da gusi Kragujevac. Izgleda da ce ove godine biti zavrsen autoput do Batocine, sem nekoliko km. Zatim slede obilaznica i modernizacija pruge, sto ce verovatno Kinezi, jer smo nesposobni bilo sta brzo da zavrsimo.
@nemanja, konkretnije, skoro svaki voz ili sleper koji ide u FAS mora da prodje kroz grad. Na takvom je mestu, i nije bezveze predvidjena obilaznica.
Prazni auto vagoni u FAS, puni iz FASa, vagoni s delovima u FAS, prazni iz FASa. Isto sleperi, sto delovi, sto automobili,m puni, prazni...Jedino komponentasi iz Grosnice, njih 4 ne moraju kroz grad, jer su uz fabriku. Sad i nije problem, prosiruju se ulice i automatizuju pruzni prelazi, ali kad se duplira proizvodnja bice.