
Mercedes-Benz CLA će biti dostupan u Kini i biće izvožen iz Mađarske. Međutim, ovo bi moglo da se promeni u budućnosti obzirom da će verzija za kinesko tržište sa dužim međuosovinskim rastojanjem da se proizvodi u Beijing-Benz postrojenju od 2014. godine.
Trend koji je popularan u Kini da se ponude vozila sa dužim međuosovinskim rastojanjem je ispunjen od strane kompanije Mercedes-Benz koja je odlučila da dizajnira ovakvu verziju svog luksuznog modela. U Kini je vozilo sa dužim međuosovinskim rastojanjem način da se pokaže poštovanje prema porodici, prijateljima i kolegama jer nudi više prostora za putnike.
Mercedes-Benz CLA će biti prikazan na kineskom tržištu pre kraja godine. Očekuje se da će ovaj odel biti prihvaćen pre svega od mladih i dobrostojećih Kineza. Standardi Mercedes-Benz CLA će biti ponuđen u Kini sa 1.6L ili 2.0L turbo motorima.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Ovo bi trebali i na drugim trzistima da ponude. Kao i ostale long verzije.
Al izgleda da se prema drugim trzistima ne pokazuje "postovanje".
@pit
ako hoces da se osjecas kao sofer limuzine a ne kao vozac svog auta onda long verzije su za tebe.
U kini idu long verzije jer dosta kupaca primijum vozila ima sofere da ih voza.
NemanjaBB
Daleko je to. ; )
Bih usa
A nisi razmisljao da oni napred mogu vise da pomere sedista unazad, tj da komfornije sede. A i pozadi onda bude dovoljno mesta. Mada, po meni jedino u S klasi long ima mesta kako treba, sve ostalo je kalkulacija ili "majstore moze malo napred" . : ))) Vrv ima dovoljno mesta i u nizim klasama long, ali to je rezervisano samo za Kinu.
ja, u kini su sve dvo-metrasi i po 120kg. ovi kinezi sto su ovde kod nas svi su muha-kategorija.
bih usa
Jel misliš da bi im podilazili da Kineza ima recimo 5 miliona ???
Nije tu uopšte bitno da li su oni visoki, mali, debeli ili mršavi.
Već jednostavno fabrike se uvlače tolikom tržištu.
Bilo daleko ili ne, Pit, ako to budu roknuli na sva trzista, stradace prodaja CLS-a.