home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ostalo je još sedam dana do zvanične premijere električnog BMW-a i3, čija prodaja u Nemačkoj će početi u novembru ove godine.

Premijera će se održati 29. jula u Njujorku, Londonu i Pekingu, a Nemci su danas saopštili i cenu za ovaj model. U Nemačkoj će osnovna verzija BMW-a i3 koštati 34.950 evra, a za sada nije poznata nemačka cena verzije sa produženim dometom.

S druge strane, poznata je u Holandiji. Tamo će bazni BMW i3 koštati 35.500 evra, a varijanta sa produženim dometom 39.990 evra. 

Cena od 35.500 evra važi i u Španiji, dok je u Italiji 36.200 evra.

Poznata je i cena u Francuskoj gde osnovni BMW i3 ima cenu od 34.990 evra ali će zahvaljujući subvenciji od 7.000 evra na kraju koštati 27.990 evra.

Više o BMW-u i3 možete pročitati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2583



Komentari

Pun pogodak! :)))

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 12:48

Mali grbavko sa silnom prednjom haubom. :)))
Što bi toma rekao, proporcije "vrh". :)))
Od A stuba ide na gore da bi valjda putnici napred imali mesta za glavu, zatim se naglo spušta.
Pitanje je koliko mesta za glavu ima pozadi.
Vrata zadnja po uzoru na RX8, a zadnje staklo kao na Fiat Pandi.
Ovo kad te biciklista udari od napred, teške telesne. :)))

Autor Pit 22 Jul 2013, 12:58

Nije loš, ali ne liči na BMW i ne liči ni na bilo koji drugi.
A2 je lepši, daće Bog da stigne novi A2, pa da opet pokaže kako se to radi.
34.000 je previše.
Kakva ekologija, priče za decu. Američka i kineska vozila zagađuju ko 20 Evropa

Autor Roomster 22 Jul 2013, 13:13

za 1o godina imace ti i konkurencija..tolika je razlika izmedju autoindustrije i radionica...

Autor ivan 22 Jul 2013, 13:45

Пит
То што си приметио за задњу клупу је дизајнерска фора да аутомобил добије на динамичности, иначе функционалснот је потпуна.
Шта да вам кажем фанови радионица. Сведоци сте историјског тренутка (ближи се, 29. јул) када ће аутоиндустрија коначно да заплива свемирским пространствима, остављајући радионице да беспоштедно воде борбу око остатака тржишта! :)

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 15:00

Koja rugoba pa sta je ovo., A Gagiba se dichi sa ovim. c c c :D A pazite cijenu. Ima li nreko normalan da ce kupiti ovo?! Sto rece jedan na americkom forumu, ubijte ovo da ne snese koje jaje da se razmnozi. :)

Autor Schaffhausen 22 Jul 2013, 15:49

IWC
Hahaha.
Gagiba
Pretpostavljam da pozadi putnici drze kolena u zubima. : )))
Nego pitanje za vas koji hvalite ova kolica, da li biste pre uzeli ovo ili seriju 3, posto su tu sa cenom.
Ovaj traficar ( domet do trafike ) ili onaj pijacar sto ima produzen domet, do pijace.
P.S. Pijacar se vec priblizava ceni osnovne serije 5.
Pa svakako bi pre uzeo 5-cu nego ovog kokosara. : )))

Autor Pit 22 Jul 2013, 16:09

Сцхаффхаусен
Јбг...шта да ти кажем?! Можеш да се једеш изнутра, да грицкаш нокте, можеш да се чекаш по глави, можеш и овде коментарима да се ослободиш вишка фрустрације али...будућност је стигла и управо је пред твојим очима!!
Наравно, да би је сагледао у пуној њеној величанствености, прво треба изаћи из радионице, скинути тамне заштитне наочаре и тек онда се стичу предуслови за пуно уживање у савршенству аутоиндустрије.
И још један обавезан детаљ! Пре него што се отворе очи и погледа савршенство, неопходно је да се бар три пута понови наглас:
"Само БМВ је аутоиндустрија, све су остало радионице!" ;))

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 16:18

Пит
Ово је такозвани трендсетер, предводник, референтно тело за упоређивање свих осталих производа на задату тему, нешто што ће се постављати као репер за оцењивање сличних производа годинама и деценијама унапред!
Овај аутомобил свакако није замишљен као прва куповина, мада може заменити исту, а циљну група купаца неће тражити у Србији, већ у оном делу планете која у гаражи већ има Х5 за пецање, М3 за зезање а сада им треба и овакав на батерије да би показали своју "еколошку свесност"! ;)
Што се мене тиче, Х3 хибрид би ми објединио све набројане категорије! ;))

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 16:28

Ali cifra je ludacka. Za te pare se uzme LEXUS CT200 i jos ti ostane, vozis se kao gospodin covek, zna se ko je tata u hibridnoj tehnologije. Ukusi su razliciti pa necu da komentarisem da li je lep ili ne ali mu je cena bas prevelika. Koliko znam njima je toyota i pomagala oko hibridnih motora.

Autor nesa 22 Jul 2013, 16:58

Nigde ne može da se nadje podatak o prosečnoj potrošnji benzina za verziju sa dodatnim benzinskim motorom koji ima funkciju generatora. Činjenica je da mu rezervoar benzina zapremine 9 litara povećava autonomiju za samo "oko" 100-120 km ( teško je tačno reći za koliko, jer u samo elektromodu domet je jako varijabilan )

Autor rooster 22 Jul 2013, 17:00

Inace visina sedenja je kao u X3. Totalna dominacija. Odgovor svima koji su me pominjali je samo jedna rec: "Bol!", "Pain!"
Sto se tice mesta na zadnjim sedistima, obicno se kaze da jedna slika govori vise od hiljadu reci:
http://2.bp.blogspot.com/-2uEY1xKQWXI/UeLxaxJgt8I/AAAAAAAACwc/KyemUrbhJxY/s1600/bmw-i3-erlkoenig-leipzig-hautnah_innen_3.jpg

Autor toma 22 Jul 2013, 17:03

@Schaffhausen

potpuno se slazem, ovo je toliko odvratno da ga ni slijepi covjek nebi kupio

Autor sysfan 22 Jul 2013, 17:11

Za mene su svi automobili ovakvog tipa klasicni bojleri na ulicama.

Autor dusan 22 Jul 2013, 17:24

haha, tomo jel ono Tata Nano unutra ? :)))
"Inace visina sedenja je kao u X3. Totalna dominacija."
Veću besmislicu odavno nisam pročitao.
Poražavajuće za X3, a i za ovaj, što kaže Duka bojler na točkovima. :)))

Autor Pit 22 Jul 2013, 17:32

Радионичари (туто комплето)
:))))
Пецка по мало, пецка!!
Ако море, проћ'е. ;)
А једног дана кад из радионица буде изашао неки покушај копирања И3, вратиће се осмех и на ваша лица!! ;))
До тад уживајте у овоме што свемирска технологија креира... :)

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 17:59

Ne znam cemu ovo.....

Autor milan 22 Jul 2013, 18:10

@Gagiba
najjaca A klasa dizel kosta kao I3, a ima 1 sec. slabije ubrzanje, plus na zadnjoj klupi ima mesta ko dve A klase:))
A sto se tice ekonomicnosti cena pro predjenom kilometru je 4x niza nego u pomenutoj A klasi. Sto se tice bezbednosti pri udesima, ne znam da li su radionicari gledali kad F1 udari u zid pri 250km/h i vozac izadje, nonsalantno strese prasinu i nastavi ka boksu caskajuci sa novinarima usput:)))
Da li je neko od radionicara spreman da se opkladi samnom koji ce auto da bude izabran za auto godine kad budu takvi izbori pocetkom sledece godine:)))
Ovo je revolucija, game changer.
Da li ste znali da ima bolji raspored mase na prednjoj i zadnjoj osovini nego "SS" SLS. Da li ste znali da ima istu visinu centra mase kao SLS:))), a pri tom je visina sedenja kao u (aj da se ispravim):X3, Q5, GLK:)))
Aj da se ispravim

Autor toma 22 Jul 2013, 18:16

Gagiba
Mogu samo da zamislim tvoj komentar da je ovo izašlo iz Audija ili Mercedesa.
"Električno sopoćalo" bilo bi.
Audi je izbacio A2 još davno, kao malo ekonomično vozilo, samo što je bilo dosta ispred svog vremena.
Meni je ipak zanimljiviji onaj elektro razarač od ove elektro kantice. ( imaš ga u Top Gear-u ; )))

Autor Pit 22 Jul 2013, 18:17

Hej, ne svidja vam se i3? OK. Ne moze da se svima svidi svaki auto. Ako vam se posle prezentacije 29. jula ne bude svidjao i3, sacekajte 18. avgust. Sigurno ce vam se svideti M4:)

Autor toma 22 Jul 2013, 18:34

"Mogu samo da zamislim tvoj komentar da je ovo izašlo iz Audija ili Mercedesa."

Ja ne mogu to da zamislim....
Kao sto ne mogu da zamislim da Samsung Galaxy S4 izadje iz fabrike Ei Nis.

Autor toma 22 Jul 2013, 18:42

@Gagiba
Nije da mi se ne svidja ovaj auto, ne svidjaju mi se uopste ovakvi automobili, za mene su to bojleri ili sporeti, kako god hoces.Mali sporeti koje voze oni 'svesni' ljudi i onda se parkira negde i tako ceo podignut zato sto je 'svestan' zauzme dva mesta za parkiranje i samo te izbaci iz takta.
Mene zanima sta ce biti novi M3(M4), msm kakav ce biti na polju perfomansi posto ocekujem tu mnogo, izgled je jasan svima.

Autor dusan 22 Jul 2013, 19:00

Zanimljiv model, jedva cekam da ga vidim uzivo.
Razumem da se nekom ne svidja, ni meni nije lepotan, al' da se ismeva nesto sto neko ni nema u planu, a ne samo u ponudi....mnogo je glupo.
Mercedesovci, isto se ponasate kao kad BMW-ovci najavljuju suspersportistu.

Autor Uroš Cuore Sportivo 22 Jul 2013, 19:04

hahaha koji cirkus. Pa bmw fanovi brane trenutno najgori auto na planeti. Doduse kad su branili Isettu sve je jasno. :D Joj sta cu da radim pojedinim drugarina koji su bmw fanovi. hahaha Bice plakanja. Kazacu ljudima da ako ikada kupim ovaj auto ili ovakve vrste da me odmah upucaju. :DDD

Autor Schaffhausen 22 Jul 2013, 19:06

U sustini najveca greska kod ovog auta koju su mogli da naprave je iskljucivo to sto nosi ime BMW-a i nista vise (ako se vec na glas hvale da su autoindustrija nikakav problem im onda ne bi bio da naprave poseban brend za ovakva vozila ovako samo ruse sebi ugled i ime). Sa druge strane, u kvalitet samog vozila ne treba sumnjati.

Autor Panco 22 Jul 2013, 19:48

Al najsmešniji je prednji deo. :)
Ovako kad se gleda iz profila, čini se da je osetljiv i na mušice na autoputu. :)))
Da ga šutne neko nogom od napred, totalna šteta. :)))

Autor Pit 22 Jul 2013, 19:53

Да кренемо редом:
Пит
""Mogu samo da zamislim tvoj komentar da je ovo izašlo iz Audija ili Mercedesa."

Ja ne mogu to da zamislim....
Kao sto ne mogu da zamislim da Samsung Galaxy S4 izadje iz fabrike Ei Nis.

Autor toma 22 Jul 2013, 18:42"

Дука
Наравно да су М модели врхунац понуде али ово је БМВ на батерије и као такав представља искорак аутоиндустрије у потпуно ново поље (владавине)! ;)

Шафлехаузен
Боље немој да причаш ништа другарима БМВ фановима јер ћеш онда ти ронити сузе до колена 29. јула!! Папир трпи све па ти се овде скоро нико не смеје због небулоза које пишеш али ако кажеш некоме лично то што овде млатишеш за И3, биће и суза и кијања и кајања и плакања... ;)

Панцо
И је БМВ-ов подбренд јасно дефинисан и дистанциран. И овако БМВ само подиже и онако небески рејтинг и реноме!

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 20:00

Пит
Не бих ја шутирао карбон синкула... ;)
Једино ако ти се баш носи гипс лети!! ;))

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 20:02

Гагиба 22 Jul 2013, 15:00

Sto je istorijski trenutak? Koliko ovaj i3 moze preci sa jednim punjenjem (elektricna verzija bez SUS motora)?

Autor hh 22 Jul 2013, 20:09

hh
Do prve trafike. :)
To je "trafičar" verzija.
Ima i sa produženim dometom, ta je skuplja a zove se "pijačar". :)))

Autor Pit 22 Jul 2013, 20:11

Ako se uzme u obzir ime BMW, ova naprava ne bi smela da pređe 10 000 evra. Ko će da kupi ovo, treba da zna da će biti pokraden reda 20 000 evra, to jeste za navedenu cenu treba da daju 3 komada.

Autor žole 22 Jul 2013, 20:36

Auto sa jednim punjenjem ima domet od oko 160km. To je ako se vozi u comfort modu. ako se pak vozi u EcoPro+ modu, ima dodatnih 40km. Dakle, ako hocete da auto ide malo kilavije, recimo kao najmocnija A klasa dizel, onda 200km. Kome to nije dovoljno, moze da dokupi motor od 650ccm, koji se aktivira samo kad kapacitet baterija padne na ispod 40% i sluzi za dopunjavanje baterija, a ne za pogon. Taj motor nije stedljiv, tj. kad radi, to je kao da neki motor radi u prvoj brzini na odredjenom broju obrtaja. Ali on ne sluzi da bi se vozili na taj nacin dok se ne isprazni rezervoar, i tako svaki put, vec ce se i ta verzija voziti uglavnom na struju, i samo ako smatrate da ce vam s vremena na vreme trebati vise od 200km u cugu, i to vam je bitno. Dakle, ako svakog dana prelazite vise od 160-200km u cugu, ili vise od 100km do posla a da nemate mogucnost da dopunite baterije dok ste na poslu, onda i3 nije ni namenjen vama. Jednostavno gubi smisao. Isto kao sto je SLS E-Cell pravljen za Hokenhajm. Tu moze da obidje nekoliko krugova. Na N-Ringu koji ima preko 20km, elektricni SLS gubi smisao. Dakle, i3 je auto pravljen sa tacno odredjenim ciljem. Tacno odredjenom ciljnom grupom ljudi. A gore sve komentari onih koji tih 160km retko predju za nedelju ili vise dana (ako uopste imaju dozvolu i voze). Po navodima inzenjera, na fabrickim kras testovima i3 se pokazao bolje od bilo kog drugog modela slicnih dimenzija. Kad dodje do direktnog sudara, sa bilo kojim vozilom, u zavisnosti od siline, telo ce da trpi opterecenje, ali unutrasnji prostor ce se mnogo manje (i to tek pri zestokim sudarima) deformisati nego bilo koja druga putnicka celija koja nije napravljena od karbonfibera.
I jos jednom da pitam: ko hoce da se kladi?:) (@18:16)
ps. da li sam pomenuo da A220cdi koji isto ovoliko kosta ubrzava 1 sec. sporije. Heheh, kilavko!

Autor toma 22 Jul 2013, 20:46

E kad je toliki domet, onda stvarno ne znam zasto Gagiba kaze da je to istorijski trenutak. Tesla Model S moze u praksi preci 333km sa 100% baterijom (fabricki podatak 370km) a mnogo je tezi. Mozda mu je istorijski trenutak zato sto se karbon spusta u nize klase.

Autor hh 22 Jul 2013, 21:14

toma 22 Jul 2013, 20:46

A sto se SLS-a E cell i Nirburgringa tice:

https://www.youtube.com/watch?v=5CcGKwcW67g

Autor hh 22 Jul 2013, 21:15

hh
bas sam to htio da postavim :)

Autor vlado 22 Jul 2013, 21:37

hh
Ma toma je smesan, dokazani lazov. Samo truje i dezinformise, ali poklopio si ga odma. ; )

Autor Pit 22 Jul 2013, 22:14

Vidimo se. Prvo 29. jula, a zatim 18. avgusta. "i" & "M".

Autor toma 22 Jul 2013, 22:39

A to sto su bukvalisti pomislili da ja stvarno mislim da SLS Ecell ne moze da prodje jedan krug na N ringu, je njihov problem. A sto se mene tice, da li ce preci jedan i po ili jedan krug, ne menja na stvari nista. Postoji onaj video sa David Coulthard-om, gde kaze da pri sportskoj voznji (a kako drugacij voziti auto koji se predstavlja kao supersportista) ne moze da predje vise od 35-40km. Tako, da bukvalisti, olad`te malo. A to sto dinosaurusi misle da je sto tezi auto, zapravo bolji, pa malo bode oci ova karbonfiber revolucija ...neka! Ima da bode i dalje, i dublje, i jace. Samo neka roka.
I, sta je sa opkladom? Ima li hrabrih da mi stanu na crtu?:)

Autor toma 22 Jul 2013, 22:58

toma
Poredis ubrzanja hibridnog vozila sa dizel voziom??? gde to ime u srbiji i kod tebe samo...

Autor neko 22 Jul 2013, 23:01

toma 22 Jul 2013, 22:58

Karbonfiber revolucija? Nikakva to revolucija nije, mogao bi je nazvati revolucijom da do sada nije postojalo karbona pa ga je BMW otkrio. Tesla sa autom od dve tone prelazi vise. Nije ni revolucija sto se tice dometa - Tesla sa mnogo tezim autom predje vise (sta bi tek radio da je i on od karbona). Naravno, ja ne osporavam rad BMWa ali ovo nije nimalo WOW (a kako ste ga ti i Gagiba dizali u nebesa...).
Jedino je zanimljivo to sto se karbon spustio u nize klase.

Autor hh 22 Jul 2013, 23:08

хх и остали поклоници радионица
Историја се пише 29. јула.
То је тренутак у коме се БМВ коначно одваја и формира лигу за себе. Дакле постаје аутоиндустрија у својој пуној величини. Иза њега остају радионице које ће између себе да се боре за остатак тржишта чије платежне способности и афинитети не могу да одговоре стандардима које аутоиндустрија поставља. Тачка.
Коме нешто из претходне констатације није јасно, препоручујем да пажљиво прати дешавања на светској аутосцени наредних месици, година и деценија. Крива БМВ доминације тежи врхунцу а кулминација доминације ће бити у овом или следећем веку, до тада само константни раст!!!

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 23:09

И пошто овде има више комада неупућених, да напоменем да И3 НИЈЕ хибридно већ чисто електрично возило! Ето мало елементарне едукације, мада ми је несхватљиво да уопште постоји ико коме та објашњења требају...

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 23:11

hh
kolicina i nacin primene karbonfibera u i3 je ekvivalentan onom u Aventadoru. Pomenuti auto je najjeftiniji serijski auto sa takvom primenom karbonfibera. Kosta preko 300k evra. Od tih 300k evra, minimum 50-60k evra odlazi na karbonfiber. I opet, ne mozemo da ga na zovemo serijskim automobilom, posto se prodaje u kolicinama od 1000-2000 komada godisnje. i3 kosta 35k evra.
Revolucija ne mora biti samo onda kad neko nesto prvi napravi (karbonfiber auto je prvi napravio McLaren pre 30 godina), vec i kad neko nesto sto je bilo astronomski skupo spusti u mase. Ja moram da podsetim po ko zna koji put na izjavu VW bossa "zimskog kukuruza": "sa primenom karbon fibera, BMW je minimum 5 godina ispred najblizeg konkurenta!". A na tom polju, ni VAG ni Daimler mu nisu najblizi konkurenti.

Autor toma 22 Jul 2013, 23:28

Ahhh, Tesla S. Uporedjivati Teslu S i i3, koji se po dimenzijama mogu porediti sa MINI-jem i npr. BMW serijom 5, pri cemu samim tim u teslu S moze da se smesti mnogo veca kolicina baterija, je - da se izrazim maksimalno blago - brutalno diletantski. Pa da kazem i to da tesla S sa manjim pakovanjem baterija ima skoro 3x vise baterija od i3.

Autor toma 22 Jul 2013, 23:37

Lazarevcanin pod svojim starim pseudonimom zestoko peni na temi o i3, na b92.net:)))

Autor toma 22 Jul 2013, 23:41

toma
Ta obecana autonomija od 160 km, znamo kakva je s obzirom na laboratorijske uslove. A eco pro mod je vrv kad ga ne vozis. Uzmimo ovo sto si rekao za SLS E CELL kao vodilju, ako se potera maximalno i3 koliko moze da predje ? S tim sto on nece crpiti snagu od preko 700 ks i ici kao metak. Neuporedivo je, al pitanje je kolika bi mu autonomija bila, sumnjam da bi bila vise od 30-40 km. Mada opet, razlicitu potrosnju imaju 170 i 700+ konja. ; )

Autor Pit 22 Jul 2013, 23:51

тома

Једном шампион, увек шампиион!!!
Лаки је неуништив!!!
:)))))))))

Autor Гагиба 22 Jul 2013, 23:53

@Gagiba
Kazes kao u fazonu, svi bi zeleli ali ne mogu.Odakle ti da svaki proizvodjac zeli ovde da upadne??Nece ni svako ovakav trosak, a nece ni svako ovo da radi sada.Porse je npr hteo nesto kao sto je 918 Spyder, auto je savrsenstvo, to ti je npr nesto sto ne moze svako da uradi, a Bmw npr nece narednih 10 godina.
http://www.kolektiv.me/magazin/auto/10/item/5271-foto-porsche-918-spyder

Autor dusan 23 Jul 2013, 00:00

Дука
Сви би хтели ал не могу јер не поседују технологију. Много просто...
Ценим ја појединачне покушаје "тешке" више стотина хиљада еура али за 35 сомића карбонац на батерије, радионице ни у мокрим сновима не могу да досањају!

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 00:05

SLS-u je domet 250 km, znaci veci nego ovoj konzervi u eko pro super mega giga modu ( kad se baci iz aviona ). : ))) Malo Gagibin stil da upotrebim. E sad, kao i sto se tice potrosnje goriva, obicno u realnim uslovima eksploatacije bude manji domet, jer niko ne vozi tako kao oni, tj svi stiskaju vise. A opet, vecu potrosnju ima 740 ks od 170ks. ; )
Dakle ako se drzimo fabrickih navoda, 250 km je domet. Spram Rio-Mare-vih 160. : )))
To mu dodje to. A sta bi bilo kad bi bilo i sto toma uporno poredi penzionersku voznju u i3 i pun gas u SLS-u, pa tako poredi domet, to je njegov problem plus sto poredi ss auto i gradski. Ali ok, ne cudi to nista od njega. Vec je krenuo da se pravda za domet. Aj tomo uporedi potrosnju S65 AMG-a pri punom gasu i 118d na otvorenom. : )))

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:05

Пит
Почећу да наплаћујем ауторска права! ;))
Што се тиче аутономије концепта базираног на СЛС-у, све је рекао Култард кад га је провозао и цркао му после 30-так километара. Не вози свако ко Култард али...

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 00:17

dusan
Ako je Poršeu sponzor za 918 Martini, BMW-ovom i3 bi mogao da bude Rio Mare. :)))
A usput za tebe, 918 je najlošiji u klasi, jer je i ispod P1, a pogotovo LaFerrarija.
Ali ok , i oni kao nešto tu se muvaju, tek da ih ima. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:25

Пит
Закључио сам да имаш нешто против И3!!
Немој да се секираш, кад Дајмлер скупи довољно парица од продаје камиона, кренуће и он да развија нешто слично...па за десетину година петнаест... :))

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 00:32

Gagiba
Da baš imam nešto protiv i3, ne mogu da spavam prosto. :'')))
Grešiš, raduje me i3 da imamo oko čega da se smejemo i zabavljamo, moderna Isseta. :)))
BMW izbaci tako katkad materijal za šegu. :)))
Ovako nešto nit me zanima nit bi kupio, ali prija malo smeha i šege. :)))
Tek bi bilo komično kad bi se našao neko da potera Rio Mare pun gas, pa recimo ugasi mu se na relaciji Kaljuderica-Zemun. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:42

pit
sobzirom koliko vremena provodis na autoblogu i pametujes, tvoja neupucenost je frapantna. Sad cu da te uputim. i3 nije sportski auto, vec mali gradski auto, i kad se vozi kao sto treba da se vozi mali gradski auto, domet mu je 160-200km.
S druge strane, SLS E-cell, mercedes predstavlja kao supersportski auto, dakle ideja je da se vozi "supersportski", i u toj supersportskoj voznji on moze da predje 30-tak Km. Valjda sam jasan. Slikovito receno, ti pokusavas da dokazes kako je sasvim prosecan sprinter na 100m bolji atleticar od vrhunskog trkaca na 5000 metara, zbog toga sto je taj sprinter bolji od doticnog dugoprugasa u trci na 100 metara,i taj sprinter takodje moze da zavrsi i trku na 10km u brzom hodanju (nebitno na kom mestu).

Autor toma 23 Jul 2013, 00:46

toma
SLS E-cell ima domet 250 km, završena priča.
Rio Mare ima 160. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:49

pit
ako ti tako kazes, i ako ces zbog toga moci mirno da spavas, onda se slazem sa tobom.
ps. da li SLS ima neki taster s kojim moze da ogranici brzinu, kao kad bolidi F1 ulaze u boks?

Autor toma 23 Jul 2013, 00:57

Гагиба 23 Jul 2013, 00:05

Ok, svaka cast napravili su za 35 000 eura. Da li bi ti kupio 320d ili i3? Pretpostavljam 320d. Za koga je onda namjenjen? Da li je za holivudiste da pokazu kako brinu za okolinu? Za nekog ko ima 750i u garazi pa da mu ovo bude za grada, da malo stedi pare? Ako je do stednje, zasto onda ne uzeti UP-a, koji je oko 9000 eura jeftiniji a isti posao radi (malo losije ali je za grada dovoljno)?
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2013/07/06/elektricni-volkswagen-e-up-po-ceni-od-26.900-evra

Taj sa generatorom opet gubi smisao jer moras sipati gorivo (a onda ode i usteda i ekologija).

Autor hh 23 Jul 2013, 00:58

toma
Ako nisi znao, u saobraćaju postoje propisi i ograničenja, a nije privatna prćija da možeš da divljaš kako ti volja.
Uglavnom da te razočaram ako misliš da svi Ferrariji, Veyroni itd divljaju ulicama, jok.
Taj domet se i meri pri tim ograničenjima i normalnom vožnjom.
Kao što potrošnja raste kad stisneš gas, tako i ovde kod el. automobila. E pa u zavisnosti koliko gaziš, tolko se i smanjuje domet.
Pametnome dosta, a ti i dalje misli da po gradu može da se vozi reli ili na autoputu gde je ograničenje 120-130 izuzev Nemačke. I da budem iskren, ti mi uopšte ne deluješ kao bmw fan. Niti sam ubedjen da uopšte znaš da voziš i imaš dozvolu, ali nebitno.
Sad odjednom propagiraš laganu vožnju, kad misliš da tebi to odgovara, radi dometa i3.
Ako si već svaki put kad si naveo i3 spomenuo da ide 7,2 do 100, zar misliš da se to ne postiže punim gasom ???
Odluči se, jel kilavko ili kraktodometaš. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:58

"SLS E-cell ima domet 250 km, završena priča."
pit: tata, mora da izvuce 250km, mora, mora i tacka. Necu da se igram. Nije fer.
tata: dobro sine, kako ti kazes. Aj sad u svoju sobu.
:))))

Autor toma 23 Jul 2013, 01:05

toma
I nisi izneo mišljenje o "silnoj" haubi i proporcijama. :)))
Ućutao si se jer napred deluje kao Buldog. :)
Tj kao da su ga hranili kroz staklo. :)
Sećam se kako si pominjao dužinu haube, važnost toga itd.
Sad pretpostavljam da to više nije važno pošto i3 izgleda ko miš. :)))
Kladim se da bi ga Smart razbio. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:08

pit
da ne bi ponovo pisao, koristicu copy/paste iz mog posta od 00:46. "sobzirom koliko vremena provodis na autoblogu i pametujes, tvoja neupucenost je frapantna"

Dakle, hoces reci da sam ja tvrdio da auto kraci od cetri metara sa vise prostora za putnike od A klase, treba da ima dugacku haubu?
Ja sam uvek tvrdio da BMW ima najsportskije proporcije medju premijum trojkom, i generalno medju svim limuzinama. To za duzu haubu, rekao sam da svaki BMW ima duzu haubu od konkurentskog automobila (Z4 od slk i tt, x1 od q3, x5 od ml, itd, itd). E sad to sto si ti momak jako uskih i ogranicenih pogleda i shvatanja, to je vec neka druga prica.
Nego, da ne bi isli u nedogled, kazi sta imas, i na kraju napisi "zavrsena prica", pa na spavanje.

Autor toma 23 Jul 2013, 01:18

toma
Pa nema dužu od A2, a ni A klase.
http://mostfueleconomycars.com/parse/img/231.jpg

http://modificationlines.com/wp-content/uploads/Mercedes-A-Class-W169-5-Door-facelift-Profile.jpg

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:22

хх
Ја бих купио Х1 или Х3 али то нема везе са циљном групом која је "гађана" овим возилом. Уосталом, стрпите се пар месеци па ћемо видети како ће тржиште одреаговати. Ко зна, можда сам и ја поранио са проценама па се И3 испостави као највећи промашај БМВ-а?! :) Баварци су познати да слабо процењују. Е сад што су највреднија, најцењенија, најкомплетнија компанија (речју аутоиндустрија), вероватно је чиста случајност. Пар месеци-све ће се видети!!
Пит
И је подбренд БМВ-а! Дакле да су угледали на бркице из Дајмлера који су пошто пото хтели да направе електрично сопоћало и у СЛС-а нагурали електромоторе и батерије, у БМВ-у би у класичан аутомобил (рецимо серију 3) са дугачком хаубом угурали то исто.
Међутим пошто је БМВ аутоиндустрија, испод части му је дилетантизам који радионице примењују те је стога регистровао подбренд, развио карбонску шасију, идеалне пропорције за ту врсту возила, комплетан погонски систем и такав цео потпуно нов аутобил избацује на тржиште! Аутомобил који има сво карактер, посебан је а опет БМВ. Ма шта сам се ја распричао, разумеш ти то него волиш мало да пробаш да аматеризам вољеног ти Мерца умањиш самњивањем професионализма свемоћног БМВ-а! :))

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 01:24

Gagiba
Ma proporcije su mu idealne, pogotovo napred, za smejanje. :)))
Čekaj malo da uhvatimo vazduha dok izadje i8, biće nova tura za smejanje. :)
Jedva čekam prvi uporedni test i8 vs Toyota Prius. :)
Tj, taj i3 podbrend ( što samo govori za sebe čim je podbrend ) je brend za manekenisanje, a ja više volim kad se nešto radi da se odradi muški, kao recimo el. SLS koji je brži od benzinca na ubrzanju !

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:30

Пит
Препознаје се карактеристична острашћеност губитника у твојим коментарима. :)

Разумем завист која се јавља по мрачним ћошкама радионица, разумем чешкање по глави и шапутања "Како бре направише ово?" али никако не разумем шта је проблем у томе да се коректно и спортски призна неприкосновена доминација, тотална ненадјебивост, класичан трс или конкретно...диктатура коју БМВ спроводи над радионицама??
Призна се лепо, падне помирење са чињеницом да индустрија бежи негде пола деценије, негде целу...једноставно прихвати се истина и напокон се прогледа на очи!!! ;)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 01:40

Gagiba
Nekom je i3 domet, nekom električna raketa zvana SLS.
Zavisi ko šta voli.
Ali pošto vi bmw fanovi niste navikli na ss auto, razumem vas.
Vama je nešto sportskija Tojota Prius domet. :)
MB ipak sprema baby SLS, konkurenta Poršeu 911. ;)
Jbg, svako ima svoj odredjeni pravac i cilj. ;)
E sad, ko je gubitnik, a ko dobitnik. Onaj u Tojoti Prius sebe smatra pobednikom jer štedi.
Onaj u SLS-u ima neke druge motive. ;)))
Ali moram da priznam da si majstor za zamenu teza. :)
Već zamišljam bmw fanove kako sede i komentarišu i3.
A do njih sede MB fanovi i komentarišu baby SLS. :)))
Samo da se ne raspadne i3 kad ovaj upali Mecu. ;)

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:44

pit
uhvati vazduh, ne valja da sive celije dugo ostanu bez kiseonika, pocinje da se bulazni.
Ti ne kapiras nikako jednu stvar. Sad cu da ti je otkrijem. BMW i3 je elektroautomobil. I nema motor ispod haube (neverovatno, haaa). I jos nesto, sto bi rekao Vuk D.: "please gentelmen, don`t mix grandmothers and frogs!"
A kad smo kod proporcija i rasporeda mase, taj mali elektricni i3 ima bolji raspored mase (50:50) nego bilo koji Mercedes u istoriji (osim ako mi ne navedes neki serijski mercedes koji je imao raspored mase 50:50).
Nego, udahni ti lepo, trebace ti u narednim mesecima i godinama.

Autor toma 23 Jul 2013, 01:46

Пит
Примећујем тенденцију да упорно поредиш тај електрични концепт СЛС-а (не знам да ли је ушао у производњу а ако јесте необично ме интересује колико их је продато до сада) са И3 који су и тенхички и концептуално потпуно различити производи. И3 је реалан аутомобил са употребном вредношћу а Е-СЛС је са аутономијом од 30-так километара чист позерлук. Дакле до кафане на кафу (у међувремену га натакнеш на пуњач) па ако имаш среће можда се и одвезеш до куће а ако не, такси (Мерц наравно) је вазда ту!! :))
И кад се овако кидате око малог градског И3, већ видим какво ће неспавање да вам приушти наступајући И8!! ;)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 01:52

Gagiba
eh da su samo i3 i i8, lako bi oni.

Autor toma 23 Jul 2013, 02:03

toma
SLS je elektroautomobil, ali superelektroautomobil. ;)
I ima veći domet od i3.
Ne znam što se joguniš...
SLS E drive ima 47:53...
Ali to ništa i3 ne pomaže, sam si rekao da je mali gradski auto , visina sedenja kao u X3.
Porše ima veći deo pozadi, zbog motora, pa ?

Autor Pit 23 Jul 2013, 02:03

Kakv a2 neko ga pomenu voyio sam,to nije audi...KOliko god mrsko mi bilo da priznam uvreda je uporedjivati ovako moderan koncept i3 sa zastarelim a2,koji je ruku na srce podbacio..
I ja bih voleo da izadje ovako moderan a2,ali od toga nema nista..
Vest:odlican auto je ovaj i3..

Autor s2 turbo 23 Jul 2013, 07:39

Novembar 1999.
Audi A2 ,Aluminijum, potrošnja 2.6 litara
Cena 17.000€, koeficijent otpora 0.25, autonomija RESPECT!!!!!!!!!!!!!!
BMW i3 karbon, elektro, ne mož' to bez kabla, autonomija 1/5 od A2 i to ako ga gnjaviš i štediš. Cena 34.000€
Daš 34.000€ i čekaš kada će da te ostavi na sred puta.
Za A2 daš 17.000€ i ostane ti još 17.000€ za gorivo, a može i bez kabla, jer šta će ti sav taj i3 kad ostaneš bez baterije? A logika? Činjenice. Ultimate Driving Audi A2

Autor Roomster 23 Jul 2013, 08:57

Sem toga koncept A2 electric A2 E-tron 2011. je imao autonomiju od 200km/h, dok ovaj i3 ima samo 160km autonomiju.
Ja ne znam o čemu se radi i ko se prima više na BMW floskule iz prošlosti.
Enterijeri u Audi vozilima su ekskluzivniji i luksuzniji, sa najboljom završnom obradom zadnjih 5 godina.
Al' šta se može kad ima lepka ima i muva (BMW fanova)

Autor Roomster 23 Jul 2013, 09:01

@toma kad smo kod punog gasa da ti dam primjer da Veyron potrosi cijeli rezervoar za 11 min pod punim gasom pa sta sad, Ali ko ga vozi tako? U pravu je bio Pitbull, SLS e cell ima bolji domet nego ovaj Rio Mare koncept. :)))))

https://www.youtube.com/watch?v=lEDfVqKp8Eo&feature=youtube_gdata_player

Autor Schaffhausen 23 Jul 2013, 09:08

Čitam ove komentare od jutros i ne mogu da verujem da neko tako slepo brani svoju omiljenu marku, a da auto nije još zvanično predstavljen ni testiran. Za ovakve komentare potrebno je nešto vremena da prođe kako bi se pokazali kao tačni ili netačni, što pokazuje pristrasnost pojedinaca. Teško je biti objektivan kad se nešto voli, ali treba pustiti i druge ljude, kojima BMW nije toliko bitan, da komentarišu i iznose svoja mišljenja i viđenja, a da ne budu okarakterisani kao neznalice. Kako moj ukus kaže ovo je jedan ružan i besmislen auto-za sada. Možda, za jedno 10-15 godina kada se razviju malo više u elektro smeru i naprave nešto konkretnije vozilo, ali za sada je ovo samo jedna igračka.

Autor Aleks 23 Jul 2013, 09:22

btw. punjenje baterija revolucionarnog i3 u Srbiji staje oko 160-170 dinara (da sad ne proveravam tacno cenu kWh struje). Dakle voznja 160km vas kosta manje od 1.5evra:)
Evo, da izbegnem svaku mogucu gresku i gnev pojedinih, reci cu izmedju 1.5 i 2evra:)

Autor toma 23 Jul 2013, 10:51

http://youtu.be/HRNnv2atOrI

Autor toma 23 Jul 2013, 11:23

@Pit
Da, prototip je bio malo sporiji od McLaren-a i LaFerrarija.Sve ovo sto citas o 918 je saopstenje Porsea koji objavljuje kako napreduje 918, ali ne i konacan proizvod.A, i kao prototip je mnogo naprednije vozilo od McLaren-a i LaFerrarija, oni ne lazu o dometu kao Mercedes vec jasno stoji 'Sa jednim punjenjem imate 30km, ali imate Porse punjac koji stavite u garazi pa ga napunite za 4 sata, a pomocu specijalnog trofaznog brzog punjaca za 25 minuta' :)) A, zasto kazem kao prvi prototip slabiji od ova dva, zato sto je imao nesto vise od 750ks, sada su stigli do 880ks, mislim da nece ici preko toga.Ali dzabe tebe ubedjivati kada ti ne zelis nikad da priznas nadmoc Porsea...A, videces nadmoc septembra meseca kada zvanicno bude izasao ;) Tek koliko je napredniji od ta dva, to ces tek chuti ;)

Autor dusan 23 Jul 2013, 11:31

тома

Ма нека их нек се једе (што би рекли Банаћани) :))
Мораш да их разумеш. Сад је у "њиним" коментарима и љубомора и завист и пакост и немоћ и пуно тога се да наслутити, али убедљиво најјачи лик је овај твој пријатељ из рудника. Ухватио се човек за онај алуминијумски пивски канистер који је иначе окарактерисан као највећи промашај прстеноване Фолцике и не попушта! И пази му логике, аутомобил који је тотални дебакл направио фабрици, који је фијаско века, он овде велича и кује у звезде?! То најбоље дефинише чемер који осећају док посматрају како аутоиндустрија спушта свемирску технологију на земљу!! ;))
А што рече да је само И3 и И8 па и да згутају, него оно што им не да да спавају ноћима је помисао да је ово само почетак... :)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 11:36

тома

Ето, у исто време потпуно независно смо дефинисали А2! :)
Канистер за пиво, био и остао... ;)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 11:40

dusan
Hahaha, to mozda u tvojim snovima samo. 918 fakticki i nije konkurent onom dvojcu, nego fenjeras u toj kategoriji. ; )
Nemoj samo neko da te cuje, da ti se ne smeju. ; )

Autor Pit 23 Jul 2013, 13:15

dusan
Aj leba ti objasni ovu "nadmoć" Poršea. :)))
LaFerrari 1255kg, 960 ks 0-300 15 sek , cena 1,2 m evra.+
P1 1395 kg, 0-300 17 sek, cena 1m evra.
918 1700kg, 795 kg, 0-300 27 sek. 770 000eur
Dakle 918 je najteži, najsporiji, najjeftiniji, najslabiji.
Realno, nema šta da traži ovde, osim da brišu pod njime. :)
Ferrari je najbrži ovde, za njim McLaren sledi.

Autor Pit 23 Jul 2013, 13:40

Нисам видео раније ту упоредну статистику. Дакле ЛаФерџо је стварно поставио домаћи!! :)
Наравно док не стигне БМВ СС, е онда се редифинишу критеријуми. ;)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 13:57

@roomster jesi li posedovao a2?Jesi li nekada imao tu potrosnju,ja sam imao pravio sam 4l /100 ali 2,6 ..tesko jedno je papir i fabrika jedno ralni problemi.,
A2 je vrhunski osmisljen ya to doba ali je podbacio nazalost..

Ja vozim uglavnom audi modele ali da su superiorni na tom nivou nazalost nisu pogotovu ne u odnosu na bmw i mecku...

Autor S2 turbo 23 Jul 2013, 14:01

@aleks
to sto ja kao fan BMW-a imam 19 komentara na vesti o revolucionarnom BMW i3 je tebi cudno? A sto Pit kao osvedoceni BMW-mrzac (pogledaj samo njegov prvi komentar u ovoj vesti) ima 21 komentar u vesti o revolucionarnom BMW i3, ne bode ti oci. Ako se na tih 21 dodaju i tvoja dva, to je 23!
Samo mi se pitbull obracao sa "Tomice" i to kad se sprema da lupi nesto mnogo glupo...
A to sto sam ti napisao u prvom postu u kojem sam ti se obratio imalo je debeo razlog, posto si se u tom postu nalupetao i nalagao za medalju. I to su u pitanju lazi koje svako meze da proveri, veoma jednostavno, tako sto ce procitati samo prvih nekoliko postova na ovoj vesti.

Autor toma 23 Jul 2013, 15:13

toma
Dobar ti je savet dao Aleks.
Pomešao si za tomice, to ti je Sony tako pisao. ;)
Ja za razliku od tebe, imao sam BMW i četvorotočkaša i dvotočkaša.
Što se nekad šalim i zabavljam, a ti se primaš to je tvoj problem. Ti možeš samo da ih gledaš ovako na blogu.
A za razliku od tebe, ja BMW, Audi pohvalim, a ti samo pljuješ.
A inače ovde ima komentara i nevezano za BMW, u dijalogu sa dusanom, ali ti si sve u glavi spojio kao da je za BMW. ;)

Autor Pit 23 Jul 2013, 15:19

pit
dobro ti me nisi zvao "tomice", ali to te ocigledno ne sprecava da lupetas po blogu:)
Ja znam da je olaksani auto zbog upotrebe karbonfibera totalno bezveze, nekome ko smatra da se povecanjem tezine dobijaju bolje karakteristike sportskih automobila. Jel treba da linkujem da ne bude da izmisljam? Aj, linkovacu (za svaki slucaj):

https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2012/07/16/bmw-priprema-m770i-xdrive

Autor toma 23 Jul 2013, 15:25

E da, pita cu da angazujem za svog hronicara. Nije bas siguran da razume ono sto ja napisem, i cesto lose interpretira, ali zato zna ko mi se kako obraca, prati razne druge trach partije po blogu. Beautifull:)

Autor toma 23 Jul 2013, 15:27

Dosta je bilo. Skoro 100 komentara vezano za cenu revolucionarnog i3 sasvim je dovoljno. Cak previse izjedanja i srdzbe nekih. Da ipak malo ostaviomo za ponedeljak, a? Da odmore. Bice tesko narednih dana....dakle vidimo se u ponedeljak po predstavljanju auta godine, revolucionarnog i3!

Autor toma 23 Jul 2013, 15:37

pit
Samo jos nesto - ne znam da li si video link koji sam ostavio. Aj jos jednom cu:

https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2012/07/16/bmw-priprema-m770i-xdrive

Citaj, proucavaj, divi se ...

ps. nemoras da citas vest, samo komentare...

Autor toma 23 Jul 2013, 15:40

Ovo je smesno,ali iskreno.Tata Nano broj 2.Nikad nisu znali da odrade pravi posao,a da ne pricamo o jedinstvenosti.Ovo ce biti "wow" samo u muzejima.Nikad ovo spadalo nece zaziveti,jer dugi niz godina neko vec radi i proizvodi mnogo jeftinija kola.

Autor Mare 23 Jul 2013, 16:24

Svaka cast Aleks. Ovaj Toma stvarno smara, stvarno je dosadan i sve pise da ne kazem sta. Ne postuje nikoga, samo je on u pravu, Boze svasta

Autor Schaffhausen 23 Jul 2013, 17:12

Ма јок у праву сте ви што кажете за најсофистициранији аутомобил садашњице да је само гомила карбона!
Мада, камо среће кад би имали смисла и то да кажете него млатишете много комплексније небулозе. ;)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 17:17

@svi (sa vise od 10 komentara ovde):
Jel vama toliko dosadno u zivotu pa pisete sve ove baljezgarije ili ste placeni da to radite???
Molim za ozbiljan odgovor jer je i ovo ozbiljno pitanje!

Autor Panco 23 Jul 2013, 18:10

@Gagiba
ja mislio da mozes da im ukazes na neke stvari, linkuj obrazovne linkove - video klipove, objasnjenja. Al dzaba, ne ide lako sa balvanima. Ovaj kaze da bi bicikl mogao da slupa karbonfiber, drugi kaze da je ovo "wow" samo u muzeju,...cirkus:)
Jedino sto konkurencija moze da odradi su elektroautomobilcici za prevozenje stapova golferima. Ovakav koncept elektricnog automobila, Mercedes nece da izbaci jos barem 7-8 godina. A kad krene prodaja, pa kad krenu obavestenja da je sve rasprodato za odredjeni period jer proizvodnja ne moze da podmiri potraznju....bice veselo:)

Autor toma 23 Jul 2013, 18:12

@toma samo se ti nadaj! i mago je čekao dok trava naraste pa je lipso!

Autor montenegro 23 Jul 2013, 18:20

@pit
To je ono o cemu ti pricam.Ne znas ali pricas...ti podaci koje si dao su podaci najranijeg prototipa..porse je taj auto u medjuvremenu jos razvijao...pre svega trenutno je na oko 880 ks, trenutno je na oko 2,8 sekundi do 100,masa je takva zbog toga sto je auto barem luksuzniji 2 puta od protivnika, a tek tehnologija u 918...sve to ide na masu :)) nisam pri kompu ali kada budem bio napisacu ti neke nove informacije o tom autu ;)

Autor dusan 23 Jul 2013, 19:29

Панцо
Јел теби толико досадно у животу па читаш све ове баљезгарије које ми пишемо??
Молим озбиљан одговор.

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 19:49

Ko je pomenuo i8?

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/2014-BMW-i8-spy-shots-9.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/2014-BMW-i8-spy-shots-11.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/2014-BMW-i8-spy-shots-6.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/2014-BMW-i8-spy-shots-3.jpg

Autor toma 23 Jul 2013, 20:15

@Gagiba
Iako me nisi ispostovao i odgovorio prvi na moje pitanje koje sam postavio pre tebe (posto si se verovatno pronasao medju njima) odgovoricu ti onda ja na tvoje da ne ispadne da sam nekulturan.
Meni uopste nije dosadno u zivotu jer se ne bavim ovakvim glupostima kao vi ovde vec dodjem s vremena na vreme ovde, procitam po neku vest i ponekad ostavim komentar. Druga stvar, odakle ti uopste ideja da ih uopste citam? Prvih 5 je dovoljno videti da zakljucim da dalje citanje nije vredno mog ili bilo cijeg vremena ovde. Ne pada mi napamet da citam ovakve gluposti jer odmah znam o cemu je rec.
I da, sto se tice mog zivota samo cu ti reci sledece: Zivot proveden van racunara je mnogo lepsi nego proveden za njim (zanimljivo zar ne, ali tako je)

@toma
Ne odgovaram (ne)ozbiljnima na neozbiljna pitanja ;)

Autor Panco 23 Jul 2013, 20:16

Панцо

Потпуно се слажем са твојом последњом констатацијом.
Али ми није јасно како закључујеш да је нешто баљезготина ако то нешто ниси прочитао?! Цениш да ти је моћ перцепције толико развијена да можеш нечији интелектуални рад, у овом случају коментар (без обзира на тему) прозвати баљезготином а да га претходно ниси прочитао?!

Изгледа да си у праву и да ти је ипак природније окружење негде даље од рачунара. Предлажем неку планину, по могућству што даље од вештачког извора светлости и енергије...

И да не буде да сам те опет оставио без одговора, ја лично нисам плаћен за оно што пишем овде а досада ми је непознато стање свести. :)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 20:25

Panco
U pravu si ti generalno, ali previse shvatas ozbiljno. ; )
Meni je recimo zabavno ovde, zabavljam se i smejem napaljenim bmw fanovima kako sad odjednom je u stvari fazon u mini kombiju i to elektricnom. Pa hvale Rollsa, netipicno za Bmw fana zar ne ? : )
Fin je ovo autic manje vise, al najbolje od svega je zabavljati se sa bmw klovnom koji se lazno potpisuje. I Gagiba se primi ponekad, ali on je barem duhovit. : )))

Autor Pit 23 Jul 2013, 20:30

Panco
Poenta ovog bloga je u sledecem. Objavljuju se razne vesti iz oblasti autoindustrije i autoradionica i ljudi komentarisu. E sad, postoji jedna posebna vrsta vesti, vesti koje na bilo koji nacin ukljucuju troslovnu skracenicu i proizvod brendiran plavobelim propelerom, koje odredjenim individuama kopkaju po intelektu(ihh!) kao crv, tako da te vesti u 95% slucajeva deo sa komentarima zapocinju na ovaj nacin, tj. sa ovim akterima, a nacin je nesto sto se najpribliznije moze opisati cirkusom. Evo i najsvezijeg primera koji to potvrdjuje (mada "i" ova vest nije izuzetak):
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/07/23/bmw-razmatra-internetsku-ali-i-direktnu-prodaju-u-domovima-kupaca

Autor toma 23 Jul 2013, 20:39

da li na kraju neko može da kaže da li ovaj "domet" i3 odgovara režimu vožnje u kome se testiraju automobili u EU ( ono, prosek u gradu 19 km/h, dužina 4 km, Vmax 50 ... ) ili je neki drugi virtuelni ciklus?
Zaista me zanima

Autor rooster 23 Jul 2013, 20:41

Zaista, 9 brzina je čisto pros..eravanje.
Bolje da su ugradili reduktor, ko na Ladi Nivi, to jeste sporohodne i brzohodne brzine.
Eto, Niva ima 10 brzina :))

Autor žole 23 Jul 2013, 20:51

zole
malo se bolje organizuj sa tabovima u brauzeru, da ne bi ostavljao komentare u pogresnim vestima:)
btw. znam ljude koji su vozili juga sa 4 brzine, i smatrali da je menjac sa 5 brzina cisto proseravanje i izivljavanje:)

Autor toma 23 Jul 2013, 20:54

Vama BMW neozbiljnim učesnicima u saobraćaju,ja bi "zakovao" trobrzinski automatik i limitirao brzinu na 130 km/h.
A ne da BMW jcima ubijate nevine ljude po ulicama, kao onaj manijak sa Pinka sa X slomivratom.

Autor žole 23 Jul 2013, 20:59

samo jedna rec ..autoindustrija ...bmw..

Autor ivan 23 Jul 2013, 21:53

Пит

Ја сам се "примљен" родио. :)

А у праву си потпуно! Права забава је читати коментаре озлојеђених фанова радионица и посматрати њихове трагикомичне напоре када се из петних жила труде да омаловажавајућим коментарима усмереним ка БМВ-у у својим конфузним мислима погурају радионицу на корак ближе аутоиндустрији! :)

На жалост то тако не иде, али нека, свакако је забавно посматрати их! И наравно повремено дати некоме активном радионичару Бамби за труд. ;))

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 23:56

Пит

Сматрам да је тома један од најинформисанијих блогера овде. Ти који га, како кажеш, исмевају, махом нису вредни мог коментарисања.

Ти си редак изузетак, јер ми се чини да има нека црта праведности код тебе мада и сам (а и тома је ту сличан) упаднеш у непотребне расправе и размену свакојаких епитета која се углавном заврши цензуром. :)

Моји принципи ме држе далеко од такве врсте комуникације. Можемо мало да се нашалимо, разменимо по коју информацију, по коју доскочицу или заскочицу и то је то... ;)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:14

Gagiba
Važna je šega i da se zabavljamo ovde. ;)
Malo se opustiš, nasmeješ, zabaviš. Razmeniš po koju ozbiljnu sa ozbiljnima, a sa paljevinam se sprdaš. :)
Daš im malo materijala da se "zapale" i onda se smeješ. :)))

Autor Pit 24 Jul 2013, 00:30

Пит

Баш тако. Мало се забавиш, понекад искрено и насмејеш али и прилично добро информишеш. Могу да похвалим Блог да има најажурнији приступ вестима а пратим готово све сличне сајтове у региону.

Мало ме понекад дистанцира она цензура али потпуно разумем тај постпупак. :)

Autor Гагиба 24 Jul 2013, 00:38

fygaa plxuw vkyo obzc ctwmm.

Autor Marcella 18 Okt 2013, 08:03