
Ako bi vas neko pitao koji novi model najmanje gubi vrednost nakon određenog vremena i broja pređenih kilometara, sigurno ne biste pomislili na Sandero. Ipak, Dacia u Velikoj Britaniji tvrdi da će kupci upravo na ovom automobilu izgubiti najmanje novca tokom prve tri godine korišćenja vozila.
Dacia, koja se bori za naklonost kupaca na probirljivom britanskom tržištu, izašla je u javnost sa hrabrom tvrdnjom. Pozivajući se na prognoze neimenovanih stručnjaka za automobilsku industriju u toj zemlji, rumunski proizvođač navodi da je Sandero auto koji će vlasniku najbolje sačuvati novac uložen u kupovinu novog vozila.
U saopštenju kompanije kaže se da će Sandero sa osnovnim paketom opreme, Access, tokom prve tri godine, ili 96.000 pređenjih kilometara, izgubiti 3.615 funti (oko 4.200 evra). Tvrdi se da je gubitak na vrednosti manji nego što je to slučaj kod konkurenata, poput modela Škoda Fabia ili Suzuki Swift.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia
Haha. Naravno da ne gubi cenu kad i ne vredi nista.
Skripa plastike u enterijeru je uzas.
@B.P.
Nejasan je tvoj komentar.
Upravo, naprotiv tvog komentara, jeftina Dacija ima veću cenu od dosta skupljih vozila, kao Skoda, Seat i sl.
To je i tekst potvrdio, a znak je da su ljudi shvatili bezobzirnost cena vozila na tržištu, tipa jedne Skode koja ima nerealne cene a ustvari je Low coast automobil.
Pa nije potrebno citati vest, dovoljno je uporediti na sajtovima koji se bave polovnim vozilima cene npr Dustera i Sandera sa ostalima sa istom kilometrazom i godistem , na primer u Nemackoj i rezultati su u najmanju ruku iznenadjujuci i to ne samo u apsolutnim pokazateljima, vec i u relativnim.
Juče videh jedan crveni logan 1.5 dci ( UE 015-SC ili sl. ). Odavno nisam video da dizel može onako crno da dimi, kao da na najgrdji ćumur ide.
Ali da dačija nominalno najbolje čuva uloženi novac, nema dileme
...prognoze neimenovanih stručnjaka za automobilsku industriju...
Kakvi analitičari, takva i prgnoza!
Oni nisu ni akreditovani, ni poznati.
Ko kad baba predviđa da li će umreti za 2 ili 22 godine.
Smešno!!!!!
@Dejan L
Ovo nisu prognoze, nego činjenice o prodaji polovnih dacija. Nisi razumeo.
@ frenki
Kupi mobilni od 25€, ima da se kupi, koliko možeš da izgubiš od ništa za 5 godina?
A kupi Samsung Galaxy S4 od 500€.
@ auto
Na vašem mestu, ja bih ove glupe vesti obišao, niste vi Kurir
Komentar br. 12, b92, ista ova vest:
"Sjajan auto i odličan odnos uloženo dobijeno!
(Dejan L, 29. jul 2013 13:38)
# Link komentara
Preporučujem (+3)
Ne preporučujem (-1)
Šta je ovo"
@ Dikh tu kava HAhahaahahaha, joj kako je džebalebarenje u Lazarevcu a i svugde poligon za uništavanje sivih ćelija i morala to je strašno
100jko
Zaprljan EGR na Daciji 1,5dci, ništa strašno, samo se vidi da je gazda cicija. Na dalje doneće mu veće troškove. Što kazali, ko ne plati na drumu, na ćupriji će sigurno.
Inače stalno sam pričao da se na jeftinim autima sa jeftinijim održavanjem najmanje gubi. Još ako ima popularnost kao Dacija, izbor je najbolji za obične ljude koji ne žive u vozilu.
Odavno poznata činjenica mali i jeftini auti najmanje gube na cijeni , kakvi premiumi i bakrači...
Tekst je narucen od Dacije, jer ionako nema smisla. Ispada da drugi modeli mnogo brze propadaju i gube na ceni..
Iz toga sledi da je Dacija Sanadero najkvalitetniji model.
Tekst nije naručen. Na Daciji najjeftinijoj izgubiš za 4 godine 3000€, a na Golfu 8000€.
Uz to, Dacija ima jeftinije održavanje i to bar 300€ za navedeni period.
O premijum klasi, gde se recimo BMW plati 40 000€ a za 4 godine se proda za 12-13 000€ šta reći!
Auto je gospodska i skupa stvar.
Zanimljivo je da posle 7-8 godina svi auti koštaju približno, u razlici 1-2000€.
Zato mene premiljum ne viđa.
Kad bi gledali sta se vise isplati svi bi vozili bicikle.
A najvise se isplati uopste ne voziti auto. Kupis, parkiras u garazu i cekas 50ak god. pa zatim prodas za nekoliko puta vecu cenu.
Al ga potkopao Dikh tu kava :DDDD
Dacia daje mnogo za ulozen novac, ali imidz ne daje!!
"Dacia daje mnogo za ulozen novac, ali imidz ne daje!!"
баве се људи продајом возила а не имиџа ... а опште је познато да су ови што имиџ граде на колима (углавном на татин рачун) највеће баје, каква грешка Дачије
Drugovi, drugovi, opustite se, ovo svi proizvodjaci rade kada ulaze na ozbiljna trzista. Ovako je Huyundai (koji niakda necu znati da spelujem) poceo.
Dakle, Dacia:
kupi dobar deo polovnih vozila iz oglasa i onda ih drzi na placevima po visoj ceni.
Zasto? Zasto sto cje kupci radije kupiti nesto ako znaju da nece da gubi na vrednosti. Ne interesuje ih kako to drzi vrednost.
Kada dodje druga generacija svih modela, vise nece biti potrebe da Reno vestacki odrzava cene polovnjaka i svi su na dobitku.