
Serijska verzija Volkswagena XL1 je zvaničnu premijeru imala početkom marta ove godine na tradicionalnom Salonu automobila u Ženevi, ali je tek sada objavljena cena ovog automobila.

Podsećanja radi, XL1 je kao koncept premijeru imao još početkom 2011. godine na Salonu automobila u Dohi (Qatar Motor Show 2011), a ovaj serijski model je hibridno vozilo (kombinacija dvocilindričnog 0.8L TDI dizelaša sa 35 kW/48KS i 120 Nm, elektromotora sa 20 kW/27KS i 140 Nm, litijum-jonskih baterija od 5.5 kWh i sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom), koje po fabričkim podacima troši samo 0,9 litara goriva na 100 km i emituje tek 21 gram CO2 po kilometru.

Moguća je i vožnja samo na elektro pogon, i to do 50 kilometara, dok ukupna autonomija iznosi do 500 km. Maksimalna brzina je ograničena na 160 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 12,7 sekundi.

Dužina ovog dvoseda iznosi 389 cm, širina 167 cm, visina 115 cm, međuosovinsko rastojanje je 222 cm, dok su točkovi od 15 i 16 inča (sa gumama 115/80 R15 napred i 145/55 R16 pozadi).

XL1 karakterišu i mala težina (795 kg, zahvaljujući ugljeničnim vlaknima), koeficijent otpora vazduhu 0.186, kao i vrata koja se otvaraju u vis

Volkswagen je najavio da će u Osnabrück fabrici napraviti samo 250 primeraka ovog automobila, čija prodaja počinje na proleće 2014. godine, i to po ceni od 111.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
To ćemo tek da vidimo. :)
Mada ne sumnjam da ih ima toliko, ima ih i mnogo više na kugli zemaljskoj. :)
Mada na poslednjoj slici izgleda simpatično i od napred nije loš. Ali ostalo sve, a posebno cena...
35000 i prodavalo bi se sasvim dobro kao serijski model.
Sa 250 automobila, ovo tesko da je bilo sta vise "consumer oriented" od nekog Lamborghinija ili Ferarrija, sprem da je u pitanju futuristicki eko model, a ne sportski automobil.
Audi A2 je pre 14 godina imao potrošnju koju konkurencija ni danas ne može da dostigne. XL1 definitivno to čini ponovo.
Od vrata do štopova kao isečen prototip nekog auto-amatera na pola i zavaren na prednji kraj nekog sportskog auta. Neozbiljno ružno od vagena. Razumen svrhu i uspeli su u tome, pa da ga je pravila Dačija mislio bih da stvarno ne može lepše od ovog, ali vagen...
daš 111 000 evra i dobijes auto sa unutrašnošću up-a i performansama imt-a 539.smjesno
много пара за мало перформанси ... оно јес футуристички и јединствен и лаган ... ал опет има неки ситроенски задњи крај, скоро понижавајући реп за фолцику ... мислим, кад скроз нестане горива моћи ће да пичи на литар биодизла 100 ком... ал до тад... дај бре фолцика, што се брукате
Uuuuuuuuuu, serijski parking senzori, daj na lizing odma' 3 komata...!
Ahaha, kakav hit!
Baciti tolike pare na ovu karikaturu a propustiti BMW i8???
Sto se tice "idiota", tj.potencijalnih kupaca, ja ih znam nekoliko i to sa ovog bloga! :)
@Carobnjak Ja se kladim da bi u realnom svetu i oni izabrali i8 pre od ovoga.Ovako dok smo ``navijaci``,mi hejtujemo i lajkujemo uglavnom u odnosu na pripadnost grupi koju nismo mogli da biramo, vec su nam roditelji kupili ulaznice kupujuci ``best-by`` opcije u skladu sa njihovim mogucnostima i afinitetima...
чаробни
Ово је више Фолцикина фора да покаже како се има, како се хоће. (е сад, дал се уме, питање је) ;)
Не рачунају они озбиљно на овај аутомобил наравно, али оно што је вредно помена је погонски склоп. Када и ако буде заживео у комерцијалним возилима и уколико му оборе цену производње, за пар година је потенцијални хит, рецимо у Голфу осмици!
Mada, ovo je meni O.K. da ne znam sta cu od para, mozda bih i pazario onako, iz fazona.Jeste poseban, futuristicki, ali ima mi duh VW(onu bolju stranu duha),kako od napred tako i od nazad, stedljiv, ultralak, mislim da bi bilo zabavno voziti ga.
Fordovac
Slazem se sa komentarom.
Hahahaha, pretera VW.
Za najavljenih 35.000 e je bio odlicna alternativa hibridima i odlicno bi se prodavao.
A ovako...
Morgan EvaGT ili nova S klasa ili napucani Ghibli, cak i neki SL... Ili Q50 i solidan stan, mogao bih ovako do sutra. ;)
Elem, napredan autic promasene cene.