home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Serijska verzija Volkswagena XL1 je zvaničnu premijeru imala početkom marta ove godine na tradicionalnom Salonu automobila u Ženevi, ali je tek sada objavljena cena ovog automobila.

Podsećanja radi, XL1 je kao koncept premijeru imao još početkom 2011. godine na Salonu automobila u Dohi (Qatar Motor Show 2011), a ovaj serijski model je hibridno vozilo (kombinacija dvocilindričnog 0.8L TDI dizelaša sa 35 kW/48KS i 120 Nm, elektromotora sa 20 kW/27KS i 140 Nm, litijum-jonskih baterija od 5.5 kWh i sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom), koje po fabričkim podacima troši samo 0,9 litara goriva na 100 km i emituje tek 21 gram CO2 po kilometru.

Moguća je i vožnja samo na elektro pogon, i to do 50 kilometara, dok ukupna autonomija iznosi do 500 km. Maksimalna brzina je ograničena na 160 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 12,7 sekundi.

Dužina ovog dvoseda iznosi 389 cm, širina 167 cm, visina 115 cm, međuosovinsko rastojanje je 222 cm, dok su točkovi od 15 i 16 inča (sa gumama 115/80 R15 napred i 145/55 R16 pozadi).

XL1 karakterišu i mala težina (795 kg, zahvaljujući ugljeničnim vlaknima), koeficijent otpora vazduhu 0.186, kao i vrata koja se otvaraju u vis

Volkswagen je najavio da će u Osnabrück fabrici napraviti samo 250 primeraka ovog automobila, čija prodaja počinje na proleće 2014. godine, i to po ceni od 111.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1324



Komentari

A koji će idiot ovo da kupi ?

Autor Pit 03 Sep 2013, 01:02

Njih 250 :))

Autor auto 03 Sep 2013, 01:03

To ćemo tek da vidimo. :)
Mada ne sumnjam da ih ima toliko, ima ih i mnogo više na kugli zemaljskoj. :)
Mada na poslednjoj slici izgleda simpatično i od napred nije loš. Ali ostalo sve, a posebno cena...

Autor Pit 03 Sep 2013, 01:09

35000 i prodavalo bi se sasvim dobro kao serijski model.

Sa 250 automobila, ovo tesko da je bilo sta vise "consumer oriented" od nekog Lamborghinija ili Ferarrija, sprem da je u pitanju futuristicki eko model, a ne sportski automobil.

Autor Fordovac 03 Sep 2013, 01:35

Audi A2 je pre 14 godina imao potrošnju koju konkurencija ni danas ne može da dostigne. XL1 definitivno to čini ponovo.

Autor Enough 03 Sep 2013, 08:24

Ahahahhaahahaha, oni nisu normalni!!!

Autor ALEKSANDAR BG 03 Sep 2013, 09:35

Od vrata do štopova kao isečen prototip nekog auto-amatera na pola i zavaren na prednji kraj nekog sportskog auta. Neozbiljno ružno od vagena. Razumen svrhu i uspeli su u tome, pa da ga je pravila Dačija mislio bih da stvarno ne može lepše od ovog, ali vagen...

Autor Aleks 03 Sep 2013, 09:44

Pa ovo se ne isplati i da proizvodi ovoliko goriva na 100km :))

Autor Panco 03 Sep 2013, 09:46

daš 111 000 evra i dobijes auto sa unutrašnošću up-a i performansama imt-a 539.smjesno

Autor dAX 03 Sep 2013, 10:04

много пара за мало перформанси ... оно јес футуристички и јединствен и лаган ... ал опет има неки ситроенски задњи крај, скоро понижавајући реп за фолцику ... мислим, кад скроз нестане горива моћи ће да пичи на литар биодизла 100 ком... ал до тад... дај бре фолцика, што се брукате

Autor Столе 03 Sep 2013, 10:21

111.000 evara... Šta mislite, jel će sponzoruše da se lepe ko muve?

Autor dzigi 03 Sep 2013, 10:21

Uuuuuuuuuu, serijski parking senzori, daj na lizing odma' 3 komata...!

Autor Dikh tu kava 03 Sep 2013, 10:22

Ahaha, kakav hit!
Baciti tolike pare na ovu karikaturu a propustiti BMW i8???

Sto se tice "idiota", tj.potencijalnih kupaca, ja ih znam nekoliko i to sa ovog bloga! :)

Autor carobnjak 03 Sep 2013, 12:50

@Gagiba
druze, zaboravi onaj komentar da je i8 skup... :)

Autor carobnjak 03 Sep 2013, 12:51

@Carobnjak Ja se kladim da bi u realnom svetu i oni izabrali i8 pre od ovoga.Ovako dok smo ``navijaci``,mi hejtujemo i lajkujemo uglavnom u odnosu na pripadnost grupi koju nismo mogli da biramo, vec su nam roditelji kupili ulaznice kupujuci ``best-by`` opcije u skladu sa njihovim mogucnostima i afinitetima...

Autor Bobo 03 Sep 2013, 13:34

чаробни

Ово је више Фолцикина фора да покаже како се има, како се хоће. (е сад, дал се уме, питање је) ;)

Не рачунају они озбиљно на овај аутомобил наравно, али оно што је вредно помена је погонски склоп. Када и ако буде заживео у комерцијалним возилима и уколико му оборе цену производње, за пар година је потенцијални хит, рецимо у Голфу осмици!

Autor Гагиба 03 Sep 2013, 13:40

Mada, ovo je meni O.K. da ne znam sta cu od para, mozda bih i pazario onako, iz fazona.Jeste poseban, futuristicki, ali ima mi duh VW(onu bolju stranu duha),kako od napred tako i od nazad, stedljiv, ultralak, mislim da bi bilo zabavno voziti ga.

Autor Bobo 03 Sep 2013, 13:43

Da nisu greškom napisali jednu nulu viška???

Autor ivan_023 03 Sep 2013, 14:05

Unutra kao neki pikap.. Spolja kao propali abortus.

Autor NemanjaBB 03 Sep 2013, 15:03

Fordovac

Slazem se sa komentarom.

Hahahaha, pretera VW.
Za najavljenih 35.000 e je bio odlicna alternativa hibridima i odlicno bi se prodavao.
A ovako...
Morgan EvaGT ili nova S klasa ili napucani Ghibli, cak i neki SL... Ili Q50 i solidan stan, mogao bih ovako do sutra. ;)

Elem, napredan autic promasene cene.

Autor Damko 03 Sep 2013, 18:19

Ovi su stvarno otisli u drugu krajnjost... a pricalo se kao oko 40, 50, pustala se buva kao i dosta manje ali 111 hiljada eura za auto koji samo na papiru trosi manje od litre goriva.
Sasvim sigurno ce bolje resenje biti up! sa ovom konfiguracijom dizel/hybrid... :)

Autor Orlo 03 Sep 2013, 18:56

Ako je iznos prodajne cene istinit onda je sasvi jasno da VW ne namerava ovo vozilo proizvoditi serijski i da ce napravljeni primerci otici u vlasnistvo kolekcionara kojima 111.000 eura ne predstavlja veliki izdatak.

Autor Vojvoda 03 Sep 2013, 23:17