
Nemački magazin Auto Bild je tokom testiranja novog VW Golfa otkrio grešku u sistemu klime zbog koje voda prodire u kabinu. Problem je nastao zbog loše montiranih cevi za odvod vode, pa voda kaplje kod suvozačevih nogu. Problem je tim veći jer istu platformu imaju Audi A3, Seat Leon...
Auto Bild piše da će zbog greške u sistemu klime s tržišta možda biti opozvano i do 300.000 automobila iz Volkswagen koncerna. Iz nemačke firme kažu da većih problema nema i da je samo 46 automobila moralo biti popravljeno.
- Mi na testiranju nismo imali problema sa propuštanjem vode, za teškoće smo saznali putem individualnih slučajeva. Takođe, za sada nam se niko od vozača Audija A3 i Seata Leona nije javio - rekao je predstavnik Volkswagena.
Korišćenje modularne MQB platforme na mnogim modelima unutar Volkswagen grupe snizilo je cenu automobila u odnosu na konkurenciju, ali svaka greška ih zato može koštati mnogo novca jer su pogođeni svi automobili rađeni na istoj platformi.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Ma to je garant neka francuskotalijanskokorejskojapanska propaganda ;)
Ne, Ne i Ne! Nije istina!
Možda da ipak "dole" ostave otvorene rupe kao na UAZ-u?
Prosto rečeno, drži vodu dok majstori odu. Da li će i ostala vozila sa poznatom MOB platformom prokišnjavati?
Čudno da je ovo Auto Bild otkrio, njima se uglavnom zamerala pristrasnost u vezi sa VW koncernom. Vremena se menjaju, izgleda.
Cini mi se da su pokazali u AB i sliku na kojoj je na spojevima pocela i rdja...
"Šta je tu strašno"?
Stvarno,to i nije neka tegoba. Treba bar par litara vode dok se "djakuzi" napuni, tepisi dobro natope, sve da se lepo usmrdi,da još počnu da rastu pečurke u kolima... Korozija i nije pomena vredna.
Zaista, ništa "strašno"
Korišćenje modularne MQB platforme na mnogim modelima unutar Volkswagen grupe snizilo je cenu automobila u odnosu na konkurenciju - ali to ne znači da su snizili maloprodajnu cenu.
Baš ovo sinoć probađoh na stranici auto bilda i odmah sam poslao kolegi koji se prema a iskešira 25.000 eura ( ustvari da prebije zaneki posao) za golfa 7 sa DSG menjačem..Plus sam mu poslao sve greške sa DSG menjača..I danas kad me vidio kaže šta si opleo po Golfu..rekoh nisam ja opleo nego drugi..ja ti prenosim samo što je zvanično...a on kaže pa može se svakome desit..e pa kad se može svakom desit što se onda golf u zvezde okiva..pa mu pojasnihda mu žele prodati skupo prilično loš DSG menjač onaj sa 6 brzina koji ima duplo kvačilo ( spojke) koje su potopljene u ulju.a na ovaj novi DSG ima dvije suve spojke ali podnosi samo 250 Nm i može uzet samo TSi motor..i tako ja čoveka zbunih ,pa me upita :Pa šta da kupim. E rekoh ako hoćeš nešto drugo za te pare možeš birat itd..to je taj Das Auto
25000 evra za Golfa !? Dobar je Golf ali do 15000,ajde do 17000 evra.
Mazda 6,Toyota Avensis,Honda Akord,INsignija,Passat...
Bolje da ceka za pare nego da toliko placa Golfa.
Dobar bre auto sta vam je?Pa b segment u najjacim verzijama ide dobro preko 20 000.Kome nije potrreban jos metar auta sta ce mu Pasat, Akord,Insignija?Pa ako se gleda samo velicina i prostor niko ne bi kupio Fiat 500 ili Minija, posebno neke Abarth ili Kuper verzije?Nemam razloga da branim Golfa, ali je vrlo cesto bio bolji auto od pola segmenta iznad, a ne postoji brend kome se ne potkradu ovakve greske, jeste da lose utice na imidz, ali ce to oni popraviti, siguran sam.
Stvarno,a šta sa već prodatim novim oktavijama? I one vec "curljaju"?
Pa ja sam osvedoceni neljubitelj skode(mada je na mrzim nego mi je dosadna), ali Skoda je vec nekoliko puta bivala kvalitetnija od blizanaca iz VW, bas zbog manje luksuza rekao bih.Vrlo je moguce i mozda cak i za ocekivati, da Oktavija nema takvih problema.
VW previše štedi u proizvodnji i tako rizikuje da im kvalitet opadne. Na primer, da li je neko primetio da Golf 7 koji se uglavnom diči oreolom praktičnog auta, nema bočnu lajsnu?
Samo nemojte bočnu lajsnu, nju sam počeo da sanjam.. A da lepim neku nefabričku, us.ao bih auto. Tamni vilajet. Kaješ se u svakom slučaju..
Da. Izostavljanje bočne lajsne je apsolutni trend u današnjoj industriji. Ali zašto? Estetika ili ušteda ili bezbednost? Sve mi nešto miriše na uštedu...pa makar se radilo i o izuzetno profitabilnim kompanijama poput nemačkih. Jer, do pre samo nekoliko godina, bočna lajsna je bila sastavni deo stajlinga skoro svakog automobila. Alfe 147 i 156 su bile svojevremeno prava "egzotika" po tom pitanju, i zato mahom cenjene od strane "esteta" a kritikovane od strane "praktičara".
Ako imate bočnu lajsnu,onda samo ona iz "nižeg paketa" - tj. crna, neofarbana. One iz višeg ( ofarbane ) gube osnovni smisao i samo ruže kola čim obave neku funkciju