
U senci brojnih noviteta sa frankfurtskog Salona automobila skoro nezapaženo je prošla informacija da je Renault odlučio da posle tri godine prekine sa proizvodnjom modela Wind (dužine 383 cm).
Renault je ovaj mali roadster-coupe (na bazi modela Twingo) zvanično predstavio 2010. godine na Salonu u Ženevi, a u vesti se ne pominje koliko je primeraka ukupno proizvedeno.

Wind je u ponudi imao dva motora, i to benzince 1.2 TCe sa 100KS i snažniji 1.6L sa 133KS, a što se rešenja tvrdog sklopivog krova tiče, Renault nije upotrebio neki skup i kompleksan mehanizam, jer se umesto krova iz nekoliko delova radi o jednostavnijem i jeftinijem iz samo jednog dela (slično rešenju kod Ferrarija 575M Superamerica).

Renault je inače nudio i Gordini verziju, ali se taj Wind Gordini tehnički nije razlikovao od drugih Wind verzija, već je praktično predstavljao samo novu opciju sa specifičnim bojama i opremom, novim točkovima i elementima unutrašnjosti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Uzasan mali kabriolet.
Jako mi je zao sto ovaj krov, koji originalno potice sa koncepta Fioravanti Vola, nije zaziveo jos na nekom drugom kabrioletu sem na ovom Windu i Ferariju 575 Kalifornija na kom stoji kao, sto neki kazu, shamar na budali. Zaista prelep auto...
Lep to beše autić. Logično da prestaje sa proizvodnjom, kad je na platformi Twinga, a on kao takav nestaje i ustupa mesto nečemu što može biti promašena stvar.
@milan,
Da, uzasan. Previse lima potroseno za samo dva vozaca, uzivo izgleda klaustrofobicno.
Moje odusevljenje se odnosi na Ferari 575 Superamerica, koga sam ja pogresno nazvao Kalifornija.
Glavni problem su bili: cena i premalo mesta unutra, a cak su postojale i neke sipke/ojacanja u gepeku, tako da... a jos se i proizvodna traka ukida... sve je jasno. Da je kostao 1500 vie od Twinga, a toliko vredi, sve bi bilo okej.
Ako se ne varam, ranije kad je izasao negde sam procitao ovaj automobil je poseban u jednoj stvari, a to je da je na osnovu prvobitnog koncepta iz 2004 ucesce u dizajniranju ovog automobila uzela slovenacka fabrika u saradnji sa Renosportom.To je prakticno bio Slovenacki prvenac.Mislim da je uopste ovakav auto trzisni promasaj jer ne znam koliko ima kupaca za dvosed kabriolete na bazi a segmenta, a uz to nemate ni prtljaznik.Bilo je i ranije ovakvih pokusaja, pa su uglavnom svi doziveli neuspeh.