
Poslednje, ali i dalje nezvanične vesti kažu da će Mercedes u junu sledeće godine prekinuti proizvodnju svog modela SLS AMG.

Ovaj sportski automobil sa Gullwing vratima je u standardnoj verziji zvanično predstavljen pre tačno četiri godine na Salonu automobila u Frankfurtu, kasnije je stigla i GT varijanta, kao i ekstremni SLS AMG Black Series.

Standardni SLS AMG (Coupe i Roadster) bi navodno trebalo da prestane da se proizvodi već u januaru 2014., dok će GT i Black Series verzije u fabrici Sindelfingen ostati u proizvodnji do juna. Fabrika će se zatim pripremiti za proizvodnju novog sportskog modela koji je trenutno poznat kao projekat C190.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Iako razvijaju taj C190, obavezno bi trebali da imaju i neki hajper auto kao onaj CLK GTR ili SLR itd.
Sto se tice SLS-a, kako sam citao neke podatke vremenom, on se mnogo dobro prodavao sa obzirom na cijenu. Da se zacudite i u nekim malim drzavama na mjesecnom nivou bi ih imao poprilican broj. A zamislite u velikim...
Juce bas videh ( drugog ) belog , sa karbon paketom, u Strahinjica Bana. Da li je Mansory, BG table.
Kad sam ja jos pre pola godine Pitu pricao da je SLC zamena za SLS, a ne drugi model, on pokusao da me ismeje:)))) Sta bi Pit?
A zasto je to tako? Pa i to vam je toma odgovorio jos pre godinu dana.
1. Na svakom prodatom SLS-u Mercedes GUBI LOVU! Dakle auto je totalno neprofitabilan.
2. A to proistice iz cinjenice da je Mercedes ovaj auto izbacio iskljucivo da bi pokusao da promeni imidz brenda.
Eto zasto BMW ne izbacujee takav auto. Poboljsanje imidza brenda mu nije potrebno, a bacanje para jos manje.
BMW kad bude imao model koji nije fenjeras i koji moze da se nosi sa konkurencijom (u ovom segmentu pod konkurencijom ne smatram Audi i Mercedes) oni ce ga izbaciti i zaceniti koliko treba da bi bio profitabilan.
meki,skroz se slazem sa tobom.treba imati 1 HAJPER.pod obavezno!
toma
SLC nije naslednik SLS-a.
Kao sto ni SLS nije bio naslednik SLR-a. A to ko se ne razume i kome nije jasno, njegov problem.
pit
pa ti nerazumes mnogo fundamentalnije stvari. Gde sam ja rekao da je SLC naslednik SLS-a. A ako ti ne razumes pojmove naslednik i zamena, onda je to upravo tvoj problem.
panco,mislim da sam ranije citao da se prodavalo oko 5000 komada na godisnjem nivou.nisam siguran.ako gresim neka me neko ispravi.
BMW series 8
ti si mnogo optimistican:)
Mercedes ne objavljuje posebno podatke za taj model, ali u zadnjih nekoliko godine, SLS+CL+SL+Maybach=10.000 godisnje (+/- koja hiljadarka u zavisnosti od godine). Da su oni prodavali SLS u 5000 komada godisnje on bi bio veoma profitabilan.
Е бре баш тужна вест... :(
Па ко ће сад да носи фењер када се зујалице утркују?? :))
Пази, у целој причи је важно да нису угасили оног електричног што иде наопачке по тунелу са аутономијом од 35 км. Тај ће да им осветла образ!! :)))
@bmw
evo nasao sam za US trziste, koje je ubedljivo najvece trziste za ovaj model:
2010. - 499
2011. - 722
2012. - 800
2013. - 301 (u prvih 8 meseci)
@toma
Za tako sKupocene automobile, to je vrhunski rezultat. A inace bmw moze takve samo da sanja, tipa SLS, CL itd :) I SL je nedostizan tajodje koji dere seriju 6 na svakom mogucem testu.
SLC nije direktna zamena SLS-u kao modelu, vec jeftinija varijanta koja ce im mozda doneti bolju prodaju i profit. Zamenili su jaci model sa slabijim, 6.2 motor sa verovatno nekim trolitarskim turbom..Dakle, nije zamena, vec zaokret, ugasena jedna klasa, napravice drugu.
Немања
Што би се рекло, мирисно су обогатили један већи чабар а сада планирају један мањи да оплемене мирисима... :D
slc ce kostati 109.000evra.to je neki cenovni rang gde moze da se ocekuje kakva takva prodaja i profit.toma,cini li ti se prilicno ambiciozno 10.000 komada i8 na godisnjem nivou?i to po pocetnoj ceni od 126.000evra?meni da.i ako im ide vise nego dobro,ali ta cifra mi je bas astronomska...
NemanjaBB
jeste zamena. Kad nema jednog, tu je drugi, posto u paleti mercedesovih modela imaju istu ulogu. Dakle, nemoj i ti da mesas naslednik i zamena.
Naslednik i zamenik serifa nisu isto, kad serif dobije grip, menja ga zamenik :)))
SLC ce biti konkuren Porseu 911.
Tako ce biti bazna verzija od 350 ks. Bice verzija sa oko 470-480 konja i Black Series od oko 550 konja.
@Pit
Sto volim te konkurente 911-ici ali SAMO po dimenzijama :)))
911 je razbijao SLS, sada na red dolazi i SLC.
Kako Benz-a vise nije sramota da se bruka? :)))
Aj da ne gledamo Porse, to je mnogo veca liga, ali i drugi i slabiji ih tuku...
dusan
Pa GTR razbija Porse, kako ih nije sramota ?
Najnoviji Turbo S koji je jaci i laksi od GTR-a ima slabije vreme na ringu, 7 : 30 spram 7 : 18 GTR-ovih.
Znaci ode sramota u istoriju i zaborav...posle samo 4 godine. A sta je sa vrhunskim SLS ECell? On ce izgleda kao i R8 Etron, malo kindjurenja po sajmovima, i aj u muzej! Gde im je i mesto. Po dizajnu gledajuci.
Lep auto, narocito kupe.
Bice bitan klasik za par decenija.
Mislim da je sa jedne strane ispunio svoju ulogu, mada je performansama malo podbacio.
U svakom slucaju: prestiz, pojava, gullwing vrata, exkluziva.
@Pit
Zasto odmah uplices druge? Hahahaha...
Turbo S ima manje od 7:30, ali tek treba PRO da sedne za volan kao sto je Nisanov PRO vozio GTR ;)
Porse vise to i ne zanima previse, mislim vremena Turbo-a, Turbo S-a i ostalih 911, oni zakovali celu auto-industriju za 6 minuta i 57 sekundi! :)) Domaciii, domacciiii, domaaaciii :))
911 za krugove ce tek stici, navijam za novi Gt2rs, cenim tako oko 7:10 :))
dusan
NISMO GTR ce da se bije sa 918 a ne sa 911. : ))) Tanak je 911 zs GTR , dosta zaostaje. GTR se vise ne bori sa ss automobilima, vec sa hiperautomobilima. : ))) A uopste me ne bi iznenadilo da NISMO GTR obori rekord ringa, ipak je to Godzilla ! : )))
"Па ко ће сад да носи фењер када се зујалице утркују?? :))"
Autor Гагиба 17 Sep 2013, 14:18
To će tek pridošli, čudo od tehnologije i8. :)))
Znaš oni u trkama što su "zalutali" i što ih obilaze za krug, e to predstavlja i8. :)
@Pit
Samo da te podsetim, Porse 911 GT2RS 2010 7:18 na Ringu, a Nissan GTR 2013 7:19. Dok Nissan prebaci to vreme stize neka verzija 911 koja ce da odradi bolje od Gt2rs i opet sledi patnja, a tvoje komentare tek mogu da zamislim. 'Ovo je laz', 'Porse laze', 'To nije trebalo ovako da bude', 'Ovo nije moguce'. :)))))
I pusti i8 on uopste nije u konkurenciji sa ss automobilima, SLS je usao tu i vecito bio poslednji :))
E moj Pit, kako ti ne umes sumu da vidis. Drvo ti zaklanja pogled. Ali tu smo. Vidjacemo se:))))
Пит
Што се тиче И8 он је пре за неку другу врсту такмичења. Рецимо да сипамо свима по литар бензина па да видимо ко ће да затвори Северни круг излазном брзином од 250+км/ч а ко ће да чека шлеп после друге кривине?? :)
Само једно знам поуздано! Уколико БМВ икада поново направи СС аутомобил (највећа жал ми је што Наца никада није превазишла концепт) тај БМВ-ов СС аутомобил сигурно неће бити повучен из продаје после пар година са пуним гепеком фењера... ;))
dusan
Pa ti poredis extremni ograničeni ( 500 kom ) GT2 RS sa standardnim GTR-om ???
Tako i treba, jer Turba i Turba S razbija. :)))
E a NISMO će sad da se bije sa 918, pošto je 911 slab za njega. :)
A NISMO ne smeš da porediš jer znaš da će da obriše pod sa GT2 RS. :)
Iako je GT2 RS lakši prilično i jači. Dakle Nissan mnogo bolje zna da odradi posao jer sa težim i slabijim automobilom, razbija konkurente.
Najsavršeniji sportski auto.
Niko sa tom težinom i snagom ne može da napravi takve razultate.
I da postrojava konkurenciju.
@Pit
Kako da poredim Nismo, je l je taj auto izasao?Ne znam o njemu nista...GT2rs je laksi i jaci, ali stariji 3 godine od GTR koji ima slabije vreme na Ringu.
I nemoj vise da poredis GTR sa 918 koji je hypercar, smejace ti se neko puno ovde :))
Posto mnogo volis ubrzanja, GTR i dalje nema ubrzanja poput stare 911 Turbo S :)) Do 100 se drzi, malo je iza, a posle mu se gubi trag i stavlja tabla, TRAZI SE :))
dusan
Pa ti poredis GT2RS sa GTR-om. A NISMO je pandan. Poredis Turbo S za ubrzanje. Odluci se za jedan. : )
GTR je kompletan auto. I ubrzanje i staza i zvuk...
A NISMO... Pa videces ubrzo. : )))
Najavljeno ubrzanje do 100 kmh 2 sekunde. : )))
Na stazi se meri sa hiperautomobilima, posto ostali nemaju sanse. Kao sto rekoh, 7: 18 spram 7:30 Turbo S-a najnovijeg koji je laksi i nesto jaci. Toliko. : )))